Zseniális WordPress webáruház WooCommerce bővítménnyel

Utolsó frissítés: · Szerző: · Wordpress plugin gyűjtemény · 37 hozzászólás
WordPress webáruház

Hadd mutassak be ma neked egy olyan WordPress bővítményt, amiről talán a legtöbben nem is tudják, hogy bővítmény. Sőt, azt hiszem, hogy most egy olyan témába nyúlok bele, ami akár a Honlapra Fel! hírlevél olvasókat is erősen megoszthatja. Ez pedig az, hogy lehet-e, érdemes-e WordPress alatt webáruházat üzemeltetni?!

Mire jó a WordPress webáruház?

A WordPressnek ugyanis számos előnye van, ezt azt hiszem itt már nem kell bemutatnom. Egyrészt mint hűséges olvasóm, már biztosan tudod rólam, hogy a WP-t úton útfélen hirdetem. Másrészt azt tapasztaltam, hogy a legtöbbeteknek – még ha a fő jövedelemtermelő honlap nem is WordPress – de így vagy úgy van legalább egy WP honlapja. Vagyis te magad is valószínűleg tapasztaltad már, hogy mit tud nyújtani egy WordPress honlap.

A webáruház azonban egy külön állatfaj…

A WordPress egy blogmotor, tartják róla még most is sokan, hiszen egykor annak indult, és talán még ma is ez az egyik legnagyobb erőssége. És persze majdnem minden WordPress-ellenes, kockafejű szaki általában fel is hozza ezt ellene. De aki próbált már WordPress honlapot használni, az tudja, hogy a blogszolgáltatás kizárólagossága ma már nagyon távol áll az igazságtól, és ezzel a motorral felszerelt honlapok tényleg rengeteg funkcióra egyszerűen és nagyszerűen használhatók. De a webáruház, az azért sokszor tényleg egy külön állatfaj.

Sokáig talán igaz is volt, hogy nem érdemes WordPress alatt webáruházat futtatni. De mint szinte mindenhol az online területen, itt is igaz, hogy érdemes a változásokat ha nem is napi, de mondjuk havi szinten figyelni. Mert ami igaz volt sokáig, még akár előző hónapban is, az már egyáltalán nem biztos, hogy igaz ma is. Az én tapasztalatom szerint pedig éppen ez vonatkozik a WordPress motorral futtatott webáruházakra is.

Bemutatkozik: a WooCommerce webáruház rendszer

Azt nem mondom, hogy nem létezik másik webáruház megoldás WordPress alatt. Viszont azt igen, hogy a WooCommerce rendszert próbáltam több honlapon, és összesítve az előnyöket és hátrányokat számomra ez a rendszer az, amit kivétel nélkül ajánlani tudok bárkinek, aki új webáruház üzemeltetésébe kezd, vagy a régit szeretné megújítani. Van azért néhány kivétel, de erről majd a cikk végén.

Nézd meg ezt a videót:

Hogyan lesz stabil online bevétele a vállalkozásodnak? - Címlista tanfolyam banner

Először hadd tisztázzam azt, hogy mi is pontosan a WooCommerce. Ez egy teljesen ingyenesen letölthető WordPress bővítmény. A letöltését, telepítését tekintve pontosan úgy viselkedik, mint bármelyik másik plugin, az eredmény azonban egy komplett, azonnal hadba fogható, teljes mértékben ingyenesen üzemeltethető webáruház megoldás. Vagyis egy ingyenes, könnyen telepíthető WordPress motorra egy ingyenes, könnyen telepíthető WooCommerce bővítmény azonnal a kezedbe ad egy működőképes webáruházat. Sőt, a WooCommerce saját honlapja szerint jelenleg ez a felállás van a világon fellelhető webáruházak 24%-a mögött, vagyis azzal nincs probléma, hogy használják-e mások.

Maga a WooCommerce üzleti modell egyébként az – csak hogy tisztázzuk az elején, honnan jön a fejlesztőknek a pénz – hogy a webáruház modul ingyenes. Bárki azonnal elkezdhet az interneten árulni a saját webáruházában, tényleg teljesen ingyenesen bármilyen összeg kifizetése nélkül. Viszont rengeteg olyan kiegészítő modul vásárolható meg pénzért, amelyekre egy kifinomultabb üzemeltetésű webáruház esetében szükség lehet. Ilyen például az a modul, amikor több termékből össze lehet állítani egy készletet (pl. két pizzatányér plusz egy pizzavágó egy szettbe), amit külön termékként lehet forgalmazni. De az árak nem elszálltak, ez az említett extra pl. egyszeri 49 dollárért megvásárolható (amiért egy éven keresztül kapsz frissítéseket is).

WordPress-WooCommerce kezelőfelület

WordPress webáruház WooCommerce kezelőfelület

Mik a WooCommerce legnagyobb előnyei? – nem csak SEO-s szemmel

Nem győzöm elégszer hangsúlyozni – a SEO képzés 3. napján ezt egészen részletesen kivesézzük –, hogy egy webáruház számára SEO szempontból talán a legeslegfontosabb szempont az, hogy mennyire rugalmasan lehet ún. gyűjtő oldalakat (pl. kategória- vagy címke oldalakat) létrehozni. Egy TV webáruházban pl. nagyon fontosak maguk a TV-k, mint termékek, hiszen azt veszi meg végül a vásárló, de a keresések többsége olyan gyűjtő jellegű kulcsszavakra koncentrálódik, mint pl. „Samsung TV”, „LED TV”, „Samsung LED TV”.

És sajnos a legtöbb webáruházmotor a mai napig nem támogatja ezt. Vagyis egészen konkrétan azt a helyzetet, hogy ne csak egy, esetleg kettő, fa-jellegű kategorizálás mentén lehessen a termékeket csoportosítani, hanem igény és keresések szerint akár végtelen gyűjtőoldalt hozhassunk létre. És mivel ez a funkció már eleve a WordPress sajátossága, ezért ez tovább öröklődik a WooCommerce webáruházba is. Vagyis annyi szempontból tudsz kategorizálni, amennyire csak a te termékeid körében szükség van. És annyi gyűjtő oldalt (kategória- vagy címke oldalt) hozhatsz létre, amennyire csak keresés van a témában. Ezzel olyan előnyre tehetsz szert – minden egyes lehetséges kulcsszót egy valóban releváns, optimalizált oldallal megcélozva – amire a konkurenseid nagy része az előbb említett okok miatt valószínűleg nem képes.

Mert természetesen mivel a WooCommerce maga csak egy bővítmény, ezért még egy dolog továbböröklődik, ez pedig a WordPress, illetve a sablon SEO-zhatósága. Többek között a híres YOAST SEO bővítmény minden egyes termék- és kategória oldal esetében használható. Az a rugalmasság, amivel egy WP oldal más motorokkal szemben rendelkezik, az a webáruházban is megmarad. Ha a sablonod már eleve jól volt beállítva, azt itt is hasznosíthatod. Ha egyszerűen és nagyszerűen szerkeszthető az oldalsávod, a lábléced, az szintén mind megmarad. Remélem, nem kell mondanom, hogy ez mekkora előny nem csak SEO, de belső konverzió szempontjából is.

WordPress webáruház SEO

A WordPress SEO-zhatóságát a WooCommerce is örökli

Természetesen a WordPressből a rendkívül egyszerű, magyar nyelvű kezelőfelület is öröklődött. Azt hiszem, erről nem is kell többet beszélnem, ha használtál már WordPresst (főleg más motorok után), akkor tudod, miről beszélek. Ha még nem, akkor itt az ideje!

Nézd meg ezt a videót:

Hogyan lesz stabil online bevétele a vállalkozásodnak? - Címlista tanfolyam banner

Ráadásul a WP sablonok többsége ma már úgymond WooCommerce kompatibilis. Vagyis nem kell semmi extrát tenned ahhoz, hogy egy letöltött ingyenes vagy megvásárolt sablon a WooCommerce telepítése után azonnal működjön, és webáruházként is funkcionáljon (ezt azért ellenőrizd a konkrét sablon letöltése előtt a leírásban). Néhány kötelező oldalt kell beállítani (pl. kosár, fizetés stb.), de ezt a WooCommerce automatikusan felajánlja. És ha magyar WordPressed van, akkor a WooCommerce-t is teljesen magyarítva tudod használni.

Számomra SEO-s szemmel nagyon nagy előny még a variálható termékek használata. Ebbe bele lehet kötni értékesítési szempontból, és el tudom fogadni, hogy nem mindig ez az előnyös megoldás. De – sok más motorral ellentétben – legalább a lehetőséged megvan. Itt arról van szó, amikor mondjuk egy pólót árulsz S, M, L és XL méretben. Vagy beszélhetünk akár a különböző színekről is, illetve az ábrán bemutatott, 6 vagy 30 darabos kiszerelésről. A WooCommerce alapból hozza azt a lehetőséget, hogy ezt egyetlen termékként vedd fel, csak egyszer létrehozva, különböző variációkkal, akár külön-külön árakkal. A keresőnek ez miért jó? Mert azonnal elkerülheted azt a fajta duplikációs problémát, amikor valójában csak egyetlen terméked akár több tucatnyi variációjáról van szó, de ezt mind külön-külön termékként, vagyis külön aloldalként kell szerepeltetned.

WordPress webáruház termék variáció

A WooCommerce-nél elkerülhető a duplikációs probléma

Nem utolsósorban pedig hadd jegyezzem meg a folyamatos fejlesztés hatalmas előnyét. A WooCommerce bővítményt folyamatosan fejlesztik, és az ingyenes verzió minden javítását, jobbítását te is ingyen letöltheted. Hol van erre példa a hagyományos webáruház-motor modellben, amikor vagy bérletben fizetsz havonta, és persze megkapod a frissítéseket, vagy amit egyszer megkaptál a pénzedért, azt utána már csak újabb fejlesztési díjért frissítik?

A WooCommerce hátrányai

Persze nem lenne teljes egy ennyire kényes terület, mint egy webáruház motor ajánlója anélkül, ha az általam ismert hátrányokat is ne említeném meg.

Sok termék esetén nem feltétlenül ajánlom ezt a megoldást. Hogy mi a sok, az persze egyedi, de azt gondolom, hogy valahol a néhány százas termékszortimentnél van egy olyan lélektani határ, ami fölött már az ember nem akar, és nem is praktikus, hogy egyedi termékfeltöltéssel bohóckodjon. Ilyenkor két lehetőség van, vagy összekötni a webáruházat egy vagy több nagykerrel, illetve egy saját vállalatirányítási rendszerrel. Mivel itt egyedi megoldás szükséges, ehhez nem lehet kész WooCommerce modult találni. Vagy másik megoldásként lehet XML, CSV fájlokat használni adatfeltöltéshez. Ehhez van elérhető megoldás, de itt egyrészt sokszor a fájlok kialakításánál kell alkalmazkodni – ami nem feltétlenül mindig egyszerű –, másrészt ez már az a terület, ahol a csapatban legalább egyvalakinek biztosan jól kell értenie angolul.

Nagyon egyedi kérések esetén egyedi fejlesztőt kell találni. Ez még önmagában nem lenne probléma, hiszen egy egyedi webáruházhoz is fejlesztő kell. Itt inkább azt tartom hátránynak, hogy a tapasztalatom szerint ma már bárki eladja magát WordPress fejlesztőnek, aki az egérrel egy dobozt át tud húzni a képernyőjén. Pedig ezekhez az egyedi megoldáshoz az egész WordPresst és a WooCommerce-t jól ismerő, ráadásul programozáshoz is valóban értő emberre van szükség, akit már nem olyan egyszerű találni.

A WooCommerce, mint bármilyen WordPress megoldás, lehet lassú. Ez leginkább két dologból adódhat. Egyrészt ezeket a dobozos rendszereket úgy fejlesztik, hogy lehetőleg mindenkinek jók legyenek. Vagyis egészen biztosan rengeteg olyan dolog fut rajtuk, amire neked éppen nincs szükséged. Másrészt szintén a hozzáértés hiánya, az ugyanis nem fejlesztés, hogy telepakolom a WordPresst mindenféle pluginnal, még olyan feladatokra is, amire mondjuk csak egyetlen sort kellene a kódban átírni. Ez nem probléma egy átlagos honlapnál, de egy nagy leterheltségű webáruház esetén jelentheti a határt a működés és a működésképtelenség között.

Természetesen a WooCommerce webáruházat, csakúgy mint bármilyen más WordPress honlapot, testre kell szabni. Igaz ugyan, hogy a „dobozból kivéve” is használható, de azért ahhoz, hogy valóban komoly pénzt keress vele, valószínűleg néhány dolgot be kell rajta állítani. Ezt vagy megteheted te magad, akkor nem kerül pénzbe, de az időd megy el vele. Vagy meg kell bíznod egy WordPress fejlesztőt, aki ezeket a beállításokat, testre szabásokat megcsinálja neked, természetesen pénzért.

Kinek ajánlom?

A WooCommerce webáruház megoldást – a fenti hátrányok mérlegelése után – szinte bárkinek ajánlani tudom, aki legfeljebb 500-1000 termék forgalmazására keres megoldást. Tökéletes lehet, ha új webáruházban gondolkodsz, de akkor is, ha a réginek a megújítása érett meg már nagyon, például éppen a Teszt rovatban jelzett mobilos használhatóság okán. De akár arra is jó lehet, hogy ha komolyabb webáruházat üzemeltetsz, akkor egy kisebb WooCommerce webáruházzal megcélozhatod a piacod egy szűkebb részét, komolyabb befektetés nélkül.

A WooCommerce itt tölthető le: http://www.woothemes.com/woocommerce/

Címkék

A véleményed fontos. Mondd el, mit gondolsz!

  1. NőSz szerint:

    Ráadásul a WordPress nemrégiben megvásárolta a plugin mögötti WooThemest. Alig várom hogy kijöjjön valami egybeépített verzió, amiben pl lehet 1 cikk aljára 1 terméket 2 kattintással beszúrni. Mert ebben most gyenge a WooCommerce: ha nem akarsz gridnézetes webáruházat, csak 1-2 termékedet szeretnéd minél egyszerűbben eladni, akkor sajnos komoly egyedi fejlesztésekre lesz szükség…

  2. Andris József szerint:

    A cikk elolvasása után egy teszt környezetbe letöltöttem a WooCommerce bővítményt, de sajnos az azóta eltelt időben a program elfelejtett magyar nyelven, és a nyelvi fájlok automatikus letöltését sem engedi meg a rendszer:
    Failed to install/update the translation: Sorry but there is no translation available for your language =/

    A bővítmény oldalán 16 elérhető nyelv szerepel jelenleg, a magyar ott sincs közötte sajnos.

    Mit lehetne kezdeni ez esetben, hogy a plugin nyelve magyar legyen?

    • Igen, ez néha előfordul. A WooCommerce menüponton belül a rendszer menüben ha jól emlékszem eszközök fülön van egy nyelvi fájlok használatának kikényszerítése lehetőség. Ezt most nem pontosan írom, de valamilyen hasonló menüpontot keress. Elvileg ha arra kattintasz, az szokta kezelni ezt a hibát.

  3. Kérdező szerint:

    Én olyat keresek, hogy egy oldalra be lehessen szúrni a webáruházban szereplő termékeket, vagy az én általam választottakat vagy a top 3-at

    • Ez megoldható, de ez sablon szintű megvalósítás általában. Tehát a legtöbb sablon ad hasonló lehetőséget, ami egyedi, a sablon leírásában kell megnézni. Illetve vannak natív WooCommerce megoldások is, de a formázása ezeknek is sablon szinten történik.

  4. Adrienn szerint:

    Egy 4000 féle termékből álló webáruház esetén praktikus-e a használata, ha vállalatirányítási rendszerrel összekötjük?

    • Az mindig plusz, ha a rendszerek össze vannak kapcsolva. Itt azért érdemes megnézni az egész lépés költségét és a várható hasznot. Nem a 4000 termék szerintem a fő kérdés, hanem hogy mennyi az eladás.

  5. Nyirő Zoli szerint:

    Feltelepítettem a cikken felbuzdulva, de az adót nem számolja hozzá a termékek megjelenítésekor. Mit hagyhattam ki? Adóknál felvettem, h 27%-os adó. Köszi!

    • Az adózásnak különféle beállításai vannak a WooCommerce-ben. Lehet adó nélkül megadni az árakat, adóval stb. Nézd meg a WooCommerce -> Beállítások -> Adó oldalt.

      • Nyirő Zoli szerint:

        Ezek vannak most beállítva:
        Terméknél az van beállítva, hogy adózási állapot: adóköteles
        adózási osztály: szabványos

        Woocommerce beállításokban az adó fülön: adóval beírt árak: nem, a nettó árakat fogom beírni
        Árak megjelenítése az üzletben: Bruttó árak
        Szabványos adókulcsoknál fel van véve a 27%-os adó. Itt az irányítószámnál meg van adva egy intervallum (1011-9999).
        Kell még valamit beállítani?
        Köszi!

        • Ha jól értem akkor így egyszerűen a bruttó árak jelennek meg. Az adózási beállításoknak azért nincs nagy jelentősége magyar webáruházaknál, mert a számlázási szabályok miatt úgyis külső számlázási szoftvert kell használni. Tehát a webáruházban csak az a lényeg, hogy a megjelenített információ megfeleljen a törvényes előírásoknak, a számlázó programban kell az ÁFA kulcsokat megfelelően kezelni.

  6. Radar szerint:

    Üdv! Ki lehet kapcsolni a véleményeket és a kosárba rakom funkciót valahogy?
    Mert akármit próbálok, nem jön össze…

    • A véleményeket WordPress szinten lehet kikapcsolni, de már létrehozott termékeknél csak egyenként, vagy esetleg a termékek oldalon csoportművelettel, hozzászólások engedélyezése kikapcsolása. (Megjegyzem ha jól értem ez teszt lehet, mert éles webáruháznál nagyon is javaslom a vevővéleményeket.)

      A kosárba rakás ennél bonyolultabb, azt nem tudom itt leírni. Egyszer csináltam ilyet, de ahhoz már bele kell nyúlni a forrás php fájlokba.

  7. Radar szerint:

    Köszönöm a gyors választ. A vélemények kikapcsolása működik.
    A kosárba rakom funkciót azért akarom kikapcsolni, mert csak a helyszínen szeretnénk értékesíteni, de megadva a lehetőséget a későbbiekben, hogy átváltsunk webshopra.

    Közben részben találtam megoldást:
    Ha a termék készletállapotát elfogyottra rakom, akkor a “kosárba rakom” helyett “Tovább gomb jelenik meg ami tökéletes, és utána se jelenik meg a “kosárba rakom” gomb. Viszont helyette megjelenik az “elfogyott” felirat. De ezt talán hamarabb kapcsolom ki, mint a kosárfunkciót. 🙂

  8. Bea szerint:

    Udv! Most toltottem le nem tudom hol kell beallitani a szallitasi koltseget nincs ilyen a beallitasokba posta mpl stb ? kosarba rak es nem jelwnik meg hogy menyi a szallitasi dij ehhez kulon plugin kell ill banki elore utalast szeretnek be kell irnom a szlaszamom is a beallitasoknal ? Ill hol tud a vevo kepet feltolteni mivel egyedi eskuvoi kiegeszitokrol van szo sajat kepet hol tud csatolni megrendelt termekhez ?

  9. Vass Vendel szerint:

    Üdv,

    Nekem az lenne a kérdésem hogy hol tudom módosítani a woocommersben a köszönöm oldal tartalmát ahol a vásárlás után megjelenik a számlaadatok.

    A cél az lenne hogy onnan átnavigáljam a vásárlót egy általam meghatározott oldalra.

    Előre is köszönöm,
    Üdvözlettel: Vass Vendel

    • A WordPress oldalak között hozza létre a WooCommerce automatikusan például a köszönő oldalt. Ott lehet vagy az oldal tartalmát módosítani, vagy a WooCommerce beállítások között egy másik aloldalt megadni erre.

  10. Judit szerint:

    Szia Balázs! Van már egy WP alapú honlapom, és egy ettől független domain névvel volt egy webshopom is (a SR-nél), amit már megszüntettem, de a domain nevem még megvan. Egy nagyon egyszerű webshopot szeretnék csinálni, lehet, hogy inkább egy értékesítési oldalhoz lenne hasonló (egy egyedi készítésű termékről van szó).
    Sajnos már az alapoknál el vagyok akadva:-( : ezt úgy kell-e csinálni, hogy megosztom a tárhelyet a 2 domain számára, és a 2. alá is külön telepítem a wp-t, wooCommerce bővítménnyel? Tudok-e több wp oldalt egy adminfelületről kezelni, vagy ezek függetlenek lesznek?
    Alapvetően alkalmas-e a WooCommerce értékesítési oldal létrehozására (vagy simán 1-2 termékkel tudom megoldani)? Írták itt a kommentekben, hogy ez csak egyedi fejlesztéssel lehet…
    Köszönöm szépen előre is,
    üdv, Judit

    • Ha a tárhelyed tudja, akkor mindkét domaint fölteheted rá, és alapból igen, ez két külön WordPress lesz.

      Megoldható egy admin felülettel a WordPress multisite beállítással, de szerintem ne bajlódj vele.

      Nem teljesen értem mi az értékesítési oldal. A Woocommerce egy webáruház bővítmény, tulajdonképpen a kosár funkciót adja hozzá. Ha arra van szükséged, akkor ez a jó választás. Ha nincs szükséged kosár funkcióra, akkor fölösleges.

      • Judit szerint:

        Köszönöm:-)
        – A tárhely elvileg tudja, a megvalósítás viszont még egy előttem álló feladat! Megfogadom a tanácsodat, köszönöm!
        – Hű, hát lehet, hogy fogalmi tévedésben vagyok 😮 A WooCommerce-t úgy képzeltem, hogy egy WP alapú webáruház sablon/felület (kategóriákkal, termékoldalakkal, kosárral, stb). Nekem csak 1(-2) termékem lesz, egyedi készítésű, és a megrendeléshez néhány adatot, tulajdonságot kéne megadni, kiválasztani. Ehhez szerintem olyasmi felület passzolna legjobban, amit pl. rendezvényekre való regisztrációkor/megrendelésekor szoktak használni. Ezeknél van egy szép leírás, aztán egy megrendelő rész: ki lehet választani pár dolgot (pl. melyik napon veszel részt, kéred-e hozzá az extra valamit, milyen módon fizetsz, stb.), végül megrendelés gomb. Ezt hívtam “értékesítési oldalnak”, de lehet, hogy nagyon más neve van szakmai nyelven. Mi is ez?:-) (Alapra egy bérelt webáruház sem tud ilyet, ott a termék fix, illetve extraként tulajdonság variációt (pl. színt v méretet) lehet alá rendelni, de ez nem pont az…)
        Köszönöm szépen! Judit

  11. -bz- szerint:

    Sziasztok

    Arra szeretnék választ kapni, hogy belépés után fel vannak sorolva a termékek, és a kosárba rakom feliratok egymásba lógnak… ezt hol lehet állítani? Amúgy a többi funkció működik!

    • Ha jól értem ez nagfy valószínűséggel a sablon beállítása/hibája lehet. Érdemes a sablont megnézni, css fájlt, esetleg a sablon szersőjét megkeresni vagy egy fejlesztővel megnézetni.

  12. KATA szerint:

    Kedves Balázs!

    A kérdésem az lenne, h egy WP alapú honlaphoz telepített WoCommerce magyarítása valami oknál fogva sehogy sem akar sikerülni… : ((( Félig magyar, félig angol nyelven jelenik meg, hiába lett átírva kódja, hiába a letöltött nyelvi fájl, stb. Van valami tapasztalatod, mi lehet a hiba, mert már az összes lehetséges fórumon megnéztük, stb, de egyszerűen mintha mindennek ellentmondana…

    Köszönöm a választ!

    • Igen, ezt sajnos én is tapasztalatam korábban.

      Erre sajnos én most nem tudok csípőből megoldást mondani, mert nem készítek mostanában webshopokat. De ha jól emlékszem a .po fájlban kellett belenyúlni a szövegekben, úgy megoldható a dolog. Ha ez így kínai, akkor érdemes egy WordPresshez értő fejlesztőt keresni. Őket tudom ajánlani: http://webforu.hu/

  13. Dénes szerint:

    Szia!

    Telepítettem a woocommerce plugint, storefront sablonra.
    Feltöltöttem a terméket, de az nem jelenik meg az üzletben. Viszont a termékkeresőben megtalálja, és url ben is úgy van hogy www honlapom/termek/ a www honlapom/uzlet helyett. Viszont a termek menüpont nincs a menük között. Nem tudom mi az okahogy a terméket nem az üzlet menübe teszi, ehhez kérnék segítséget. Köszi

    • Ezt így nem tudom megmondani. Érdemes megnézni, hogy az üzlet aloldal valóban be van-e állítva üzlet aloldalnak, benne van-e a termék valamilyen termékkategóriában, illetve az alap WooCommerce beállításoktat (miket, hogyan jelenítsen meg).

      Ezeket az elején amúgy is érdemes megcsinálni minden webáruháznál, amíg az ember megtalálja a neki megfelelő beálíltást. Szerintem meglesz a termék előbb-utóbb. 🙂

  14. Izabella szerint:

    Milyen bővítményt ajánlanál a WooCommerce-hez, hogy a különböző felhasználók különböző árakat lássanak?

  15. Judit szerint:

    Szia Balázs! Telepítettem a honlapomra a si-contact-form plugint, amit korábban javasoltál. (Ezt még egyszer köszönöm!). Hogyan tudom beállítani, hogy szélesebbek legyenek a mezők (főleg az üzenetnél zavaróan kicsi), de mobilon is jó legyen? (Reszponzív a sablon, de azt tippelem, hogy ha fixen átállítom a mezők szélességét, akkor mobil nézetben gond lehet. Vagy nem?) Köszönöm szépen, Judit

  16. Gyula szerint:

    Szia Balázs!

    Tudnál segíteni, hogy mi ennek a bővítménynek a neve és hogy hol tudom letölteni?

    A fenti leírásodból egy részlet

    Viszont rengeteg olyan kiegészítő modul vásárolható meg pénzért, amelyekre egy kifinomultabb üzemeltetésű webáruház esetében szükség lehet. Ilyen például az a modul, amikor több termékből össze lehet állítani egy készletet (pl. két pizzatányér plusz egy pizzavágó egy szettbe), amit külön termékként lehet forgalmazni

Mit gondolsz? Szólj hozzá te is!


Ajándék SEO ellenőrző lista!

43 pontos lista + 1 ajándék videó!

Töltsd le most ingyenes SEO ellenőrző listát, és csatlakozz Te is ahhoz a több ezer magyar vállalkozóhoz, akiknek már segítettem több látogatót és több vevőt szerezni!