A Webkukkoló csaptának, Magyarország egyik legjobb Facebook marketing tanácsadó cégének jóvoltából 2013. novemberében megrendezésre került a Facebook Iránytű 2014. konferencia. A konferencia nevében a 2014-es évszám már arra utalt, hogy jórészt a legnépszerűbb közösségi médiafelület (a Facebook) új évben várható változásairól, üzleti célú felhasználásáról volt szó.
Az egész napos konferencia rengeteg előadással mindenkinek elég muníciót adott a következő hónapokra, aki a Facebookot szeretné a napi kötelező böngészés mellett marketing és pénzkereseti célokra is felhasználni.
- Radisics Milán, a Social Daily közösségi média info center alapítója olyan – sokszor sci-fi-be illő – lehetőségekről beszélt, amivel egy jó marketing kampány ma már szó szerint hidegrázóan pontosan célozható.
- Alföldi Róbert, közismert színész és rendező egy ineterjú keretében segített megérteni azt, hogy mivel jár, ha az embert „megosztó személyiségként” tartják számon. Vagyis olyan emberként, aki ha már csak megmozdul, arról is egy egész ország beszél.
- A házigazda „Facebook házaspár”, Talabos Viktória és Molnár Ferenc több előadásban rengeteg gyakorlati segítséget adott ahhoz, hogy akár egy induló, akár egy már jól teljesítő Facebook oldalt hogyan lehet termővé, azaz profitot hozóvá fordítani.
- A konferencián Vikiék megtiszteltek azzal, hogy előadóként én is meghívást kaptam. Előadásomban a közösségi média és a keresőoptimalizálás kapcsolatát mutattam be éles és konkrét eredményt hozó példákkal.
Te mit használsz a közösségi médiában?
Az a helyzet, hogy ez ma már kihagyhatatlan bármilyen cég számára. Legyél kicsi vagy nagy, kezdő vagy vérprofi, a Facebookra és a közösségi médiára figyelmet kell szentelned.
Egyrészt mert az emberek ott vannak – ha nem te, akkor a konkurensed fogja őket megtalálni.
Másrészt ha csak a keresőoptimalizálás oldalát nézzük, ez a két dolog egyre kevésbé elválasztható. A sikeres keresőbeli szereplésnek egyre inkább feltétele a megfelelő közösségi média jelenlét.
Neked milyen tapasztalataid vannak a közösségi média felületek használatával vállalkozóként?
0 hozzászólás