Thrive Leads – zseniális WordPress popup plugin!
Utolsó frissítés Mar 5, 2020
Thrive Leads WordPress popup plugin

A Thrive Leads a legjobb WordPress popup plugin, amivel eddig találkoztam. Jelenleg már több honlapunkon is használjuk, akár 4-6%-os feliratkozási arányt tudunk vele elérni!

Ingyenes, magyar nyelvű oktatóvideók is járnak most a Thrive Leads használatához, de erről bővebben a cikk alján. Előbb lássuk, hogy szerintem miért ez a legjobb WordPress exit popup plugin.

Thrive Leads WordPress popup plugin

Először is sokkal többről van szó, mint egy popup. De rögtön az elején hadd kezdjem egy videóval, amit én készítettem a Thrive Leadsről.

Ha nem szeretsz sokat olvasni, akkor ebben összefoglalom, hogy mit is tud ez a rendszer. Itt láthatod azt is, hogy mennyire egyszerűen kezelhető, és milyen zseniális lehetőségeket biztosít számodra is a Thrive Leads, hogy még jobb konverzióval irasd fel a látogatóidat.

A Thrive Leads WordPress plugint a linkre kattintva érheted el, de érdemes tovább olvasni, mert van egy meglepetésem a számodra, ugyanis a cikk végén leírom, hogyan tudsz ezen kívül tényleg teljesen ingyenesen a magyar nyelvű oktatóvideókhoz hozzájutni!

thrive Leads zseniális wordpress popup plugin előnyei

A Thrive Leads WordPress popup plugin előnyei

Nagyon fontos elmondani, hogy egy popup plugin, vagy bármilyen hírlevél feliratkoztató rendszer akkor tud csak előnyös lenni, ha egyrészt van látogatottságod (vagy dolgozol rajta), másrészt megérted, hogy mekkora értéke van egy célzott hírlevél listának, egy célpiacról származó email feliratkozónak.

Ahogy a videóban is említettem, a Thrive Leadsnek két olyan hatalmas előnye van, ami szerintem „mindent visz”. Ezen kívül az ára is nagyon barátságos – főleg mostanában divatos magyar rendszerekhez képest -, és van még egy harmadik előny, ami szigorúan csak nagyon haladóknak való, de ezekről majd kicsit lejjebb.

Nézzük akkor a két legfontosabb előnyét a Thrive Leads WordPress popup pluginnak:

  • Egyszerű kezelőfelület
  • És tényleg. Itt egy fogd és vidd (drag & drop) felületre gondolj. Mindenféle programozói vagy grafikai tudás nélkül, gyorsan profi feliratkozó űrlapokat tervezhetsz az előre megadott sablonok, és a szuperegyszerűen kezelhető felület segítségével.

    Thrive Leads dashboard

    Nagyon egyszerű, látványos és érthető kezelőfelület


    Thrive Leads űrlapszerkesztő

    Egyszerű, fog és vidd (drag & drop) megoldás az űrlapok szerkesztésére

  • Minden mindennel tesztelhető
  • Az talán nem nagy szám egy popup plugin esetében, hogy az egyes elemek változatait le tudod tesztelni. Vagyis meg tudod nézni, hogy melyik szöveg konvertál jobban (hoz több feliratkozót), melyik színű gombra kattintanak többen stb.

    De talán elmondhatjuk, hogy a Thrive Leads egészen egyedi abból a szempontból, hogy a különböző feliratkoztató űrlapokat is tudod egymással tesztelni. Vagyis meg tudod nézni, hogy egy kisebb popup, vagy egy egész képernyős szűrő a haékonyabb. Hogy egy, a szöveg közepén elhelyezett űrlapra iratkoznak fel többen, vagy ha a szöveg végére teszed. Hogy az jobb oldal beúszó ablak vagy a klasszikus popup a hatékonyabb.

    Thirve Leads teszt

    Nem csak az egyes elemek, de a különböző űrlap típusok (pl. popup és szalag) is tesztelhetők egymással!

    És így tovább. A tesztelési lehetőségek száma végtelen, ami egyet jelent: teljes mértékben tökéletesíteni tudod a feliratkoztatási arányt (konverziót), és nem ritkán akár 4-6%-os feliratkoztatási arányt, vagy még magasabbat is elérhetsz olyan iparágakban, ahol 1-3% az elfogadott.

  • Szuperextra haladó felhasználóknak: Mutass mást a feliratkozottaknak!
  • Ez pedig a harmadik extra, amit imádni fogsdz, ha haladó online marketinges vagy. Ha profi nemzetközi hírlevélküldő rendszert használsz, akkor a Thrive Leadsedet össze tudod vele kapcsolni. Így a WordPressed képes lesz detektálni, hogy aki éppen a honlapodat nézi, az már fel van iratkozva a listádra, vagy nincs.

    Ezután megteheted, hogy mást mutatsz annak, aki még nincs feliratkozva, és mást annak, aki már fel van. Az újak a klasszikus feliratkoztató űrlapot látják, míg a régiek egy speciális ajánlatot például. Én azt hiszem, akár önmagában ezért a funkcióért megérheti a Thrive Leads!

thrive Leads zseniális wordpress popup plugin

Talán az egyetlen hátrány: nincs magyar felület

Legalább minimális szinten értened kell angolul, vagy hajlandónak kell lenni egy Google fordítót futtatni, ha használni szeretnéd a Thrive Leadset, ez igaz.

Viszont erre is megoldás az akár ingyenesen hozzáférhető magyar oktatóvideó csomag, a részleteket lásd lejjebb.

Thrive Leads ára

A Thrive Leads WordPress popup plugin alapvetően kétféle módon vásárolható meg. Az árak természetesen változhatnak, én most a 2017 májusában érvényes összegeket adom meg. Nézd meg a Thrive Leads hivatalos oldalát az aktuális árakért!

  • Egyszeri díjért. Ebben az esetben 1, 5 vagy 15 honlapra érvényes licensz vásárolható. Az egyszeri árban egy éven keresztül a frissítések és a support díja is benne van. Az egyszeri árak 1 honlapra 67 USD, 5 honlapra 97 USD, míg 15 honlapra 147 USD.
  • Előfizetéses alapon. Ez egy havi előfizetéses konstrukció, ami nem csak folyamatos frissítéseket és supportot tartalmaz, de akárhány saját honlapodra felteheted, és ráadásul a Thrive összes további pluginjához is hozzáférsz. Ennek ára jelenleg 19 USD havonta – nekem is ez az előfizetésem van. (Tipp: olyan termékeket kapsz így meg plusz költség nélkül, mint a Thrive Landing Pages, azaz profi feliratkoztató oldal építő plugin, vagy a Thrive Ultimatum, amivel egy adott akciós határidő lejárta után mást mutatsz a látogatóknak – és igen, a határidőt akár egyéni alapon is beállíthatod!)

Ingyenes Thrive Leads WordPress popup plugin oktatóvideók magyarul!

És most jöjjön a legjobb rész, amihez csak te, és csak magyar nyelven juthatsz hozzá!

Meglepett arc

Ha rajtam keresztül regisztrálsz (bármelyik linkre kattintva ezen az oldalon) a Thrive Leadsre, és előfizetsz bármelyik csomagra, mivel ezután én kapok egy minimális jutalékot, ezt szeretném viszonozni neked.

Küldd el az első Thrive Leads előfizetésről szóló számládat nekünk az info@flizor.com címre. Egyszerűen mellékeld beszkennelve, vagy a pdf-et, amit kapsz. Cserébe megadjuk neked a hozzáférést a Thrive Leads felhasználásáról készített oktatóvideóimhoz (örök hozzáférést kapsz a videókhoz).

thrive Leads zseniális wordpress popup plugin oktató videó

Összesen 9, más módon nem elérhető videó, teljes tudásanyag nem csak a Thrive Leads felhasználására, hanem a honlapról történő hírlevél feliratkoztatás modern lehetőségeinek kihasználására. Többek között a Thrive Leads telepítése, az első űrlap beállítása, a konverziós teszt azonos típusú és eltérő típusú űrlapok esetén. Ezen kívül egy saját esettanulmány, ahol konkrétan bemutatom, hogy én mit csináltam-csinálok, és nálunk mi az, ami működik.

Szintén ebben az anyagban megkapod a Thrive Ultimatum magyar oktatóvideóit, amivel például örökzöld éréktessítési tölcsért tudsz kialakítani.

Ne feledd, ezért neked egy fillért sem kell felénk fizetned, csak előfizetni az amúgy is hasznos Thrive Leads popup pluginra, és elküldened az első számlád másolatát az info@flizor.com címre.

Megjegyzés: ez az akció visszavonásig érvényes.

Próbáld ki, használd a Thrive Leadset te is, hasznosítsd az ingyenes oktatóanyagaimat, és szerezz több vevőt online!

Ingyenes anyagok

Rólunk mondták

SEO könyv

Stabil bevétel keresőoptimalizálással 2020 borító 3D látványterv

SEO hírek

Keresőoptimalizálás

Kapcsolódó bejegyzések

Adathalászok a Facebookon

Adathalászok a Facebookon

Adathalászok a Facebookon Egyik napról a másikra azon kapod magad, hogy a Facebook oldaladról ki vagy tiltva, és nem is gyanakszol arra, hogy adathalász támadásnak vagy az áldozata? Mit tehetsz az adathalászok ellen?

Közösségi Média

Közösségi Média

Ha szeretnéd megmutatni magad a jövőbeni vevőidnek, akkor használnod kell a közösségi média csatornákat. Melyiket? Mire figyelj? Kattints a cikkre!

Árösszehasonlító oldalak

Árösszehasonlító oldalak

Ha vásárolsz valamit, és nem vagy a pénztárcád ellensége, akkor érdemes használnod
az árösszehasonlító oldalak valamelyikét.
Lássuk mik is ezek…

Hozzászólások

4 Comments

4 hozzászólás

  1. Zsuzsanna M.

    Nem idealis keverni Elementor, Divi, Thrive elemeket, mert rendkivuli modon lelassitjak a web oldalt.

    Thrive-val kapcsolatban erdemes az egesz csomagot egyben megvasarolni, a Thrive Suit-ot.

    Hosszu evek tapasztalataval rendelkezo weboldal epitok es tulajdonosok szerint,
    ha valoban a konverzio es a marketing hatas a lenyeg,
    (mar pedig egy uzlet tekinteteben mi mas lehetne a legfontosabb)

    akkor a Thrive-val rendkivuli elonyoket lehet elerni penzben es idoben merve!

    A Fiverren viszonylag olcson vannak valoban jo Thrive Themes szakertok,
    akik nem csak tanacsot adnak, de fel is epitik a weboldalt, landing page-t, vagy barmit, amire szukseg van.

    Válasz
  2. Oláh Zoltán

    Úgy tudod megoldani, hogy az AC-s Űrlapot teszed bele a Leads popupjába.

    Válasz
  3. Nagy Krisztián

    Nagyon érdekes ez a plugin, a fiveren 5 dollárért fizettem egy Indiai fejlesztőnek, hogy telepítse nekem az egyik oldalamra tesztelésre, mielőtt megvenném magamnak a licenszet. De egy-két óriási problémába futottam bele, vagy csak én vagyok a béna nem tudom. 1. Az activecampaingel összekötve nem képes áthozni annak minden beállítását. Például én vezetéknevet és keresztnevet is bekérek az activecampaing űrlapon, de a thrive leads integráció csak egy általános név mezőt hoz át, és egyébként sem találok több mezőt. Ráadásul az AC-ben létrehozott jelölőnégyzetet sem hozta át. 2. De nem találtam a lead építőben jelőlőnégyzet létrehozására való funkciót. Ez azért problémás, mert úgy tűnik, májustól kötelező lesz jelölőnégyzettel elfogadtatni a feliratkozó formon azt, hogy a feliratkozó elolvasta és elfogadja az adatvédelmi tájékoztatót. Az AC-ben ezt be lehet állítani de a thrive leadsben nem és nem is hozza át ezt a beállítást. Balázs, csak én bénázok, vagy tényleg nincs mód a jelölőnégyzetre? Pedig abban igazad van, hogy egyébként pokoli jó optin plugin. Jó lenne ha nem kéne róla lemondani, tetszik az a funkciója is, hogy egy feliratkozással több hírlevél szolgáltató felé is szinkronizál. stb. Na meg az intelligens linkek és az örökzöld funkciók stb. szóval jó kis plugin lenne ez, de vajon erre a kérdésemre van e megoldás?

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Ez jó kérdés. Mi a Thrive-ban építjük fel az űrlapokat, nem az AC-ben, és úgy működik API kapcsolaton keresztül. De a jelölőnégyzetet még nem tudom, mi még előtte vagyunk, nem valósítottuk meg.

      Igyekszem visszajelezni, ha megoldottuk.

      Válasz

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szilágyi Balázs webinar behúzó háttér

Hogyan keress te is pénzt otthonról ingyenes tréning

Íratkozz fel hírlevelünkre, és azonnal megnézheted a Hogyan keress te is pénzt otthonról online tréninget!

Adatkezelés

Sikeres jelentkezés. Hamarosan küldjük az információkat a tréninghez.