Google Search Console – az online marketing nulladik lépése
Utolsó frissítés Mar 5, 2020
Google Webmester eszközök: Több látogató = Nagyobb profit

A Google Search Console (régebbi nevén Webmester eszközök vagy Webmaster Tools) minden honlap tulajdonos és online marketinges számára kötelező, ha valódi forgalmat, konverziót és bevételt akar.

Amiről ebben a cikkben olvashatsz:


Józsi, az offline kereskedő esete

Ahhoz, hogy jobban megvilágítsam a Google Search Console valódi értékét, hadd hozzak egy könnyen érthető példát. Nézzük Józsit, aki egy „hagyományos” kereskedő. Vagyis van egy kis női ruha üzlete valahol a belvárosban, ahová betérnek az érdeklődők meg a vásárlók, és az internethez semmi köze.

Fordítsuk le az online eszközöket Józsi nyelvére! A Google Analytics a nap végén megmutatja neki, hogy hányan jöttek be az üzletébe, ebből hányan vásároltak. Milyen termékeket nézegettek a legtöbben, mennyi ideig forgatták a kezükben a fehér blúzokat, és hányan tették vissza a polcra a piros bugyikat. Ez nagyszerű, és ha Józsinak az offline világban valóban lenne egy ilyen eszköze, valószínűleg minden konkurensét verné a piacon.

De mi az, amiről Józsi lemarad? Mi az, amiről ennyi adat birtokában a leghalványabb fogalma sincs?

Mit szólna Józsi, ha lenne egy másik varázseszköze is? Egy olyan, ami megmondja, hogy mit gondoltak az emberek, akik az utcán a boltja előtt elsétáltak. Meg még azt is megmondja, hogy melyik terméket nézték meg a kirakatban akik bejöttek, és melyiket akik nem jöttek be. Még azt is megmondaná, hogy hány ember sétált el a boltja előtt, és aki nem jött be, azzal mi volt a baj. Mit kezdene Józsi egy ilyen eszközzel? Mekkora hasznot tudna vele csinálni? Lealázná a piacot?

Józsinak nem tudok segíteni. De neked van egy jó és egy rossz hírem.

A jó hírem az, hogy az online világban van egy ilyen eszköz. Google Search Console-nak hívják, teljesen ingyenes, és mindazt tudja, amiről Józsi csak álmodik. Vagy talán még többet is.

A rossz hírem pedig az, hogy ez az eszköz az online világban mindenkinek a rendelkezésére áll. Neked is és a konkurenseidnek is. Ha nem használod még, és nem kezded el nagyon gyorsan, akkor valaki a piacodon alkalmazni fogja. És akkor kettőt találhatsz, ki kit fog lenyomni az online marketing területén…

A Google Search Console telepítése

Ha kedvet kaptál ehhez a szuper cucchoz, akkor hajrá, ne késlekedj! A Google Search Console nagyon könnyen telepíthető, és a cikk végére azt is megtudod, hogy mi mindenre használhatod a látogatottságod növelése érdekében!

A Google Search Console magyarul a linkre kattintva elérhető. Ha van már valamilyen Google fiókod, pl. Analytics vagy Gmail, akkor azzal könnyen be tudsz jelentkezni. Ha nincs, akkor érdemes egyet létrehoznod (jobb felső sarokban a piros „Jelentkezés” gombbal), hiszen rengeteg ingyenes és hasznos dologhoz férhetsz hozzá.

Ebben a videóban bemutatom a Search Console telepítését.

Megjegyzés: Ez a videó még akkor készült, amikor a Search Console-t Webmest ereszközöknek hívták, de a telepítés ugyanúgy zajlik

A belépés után van még egy feladat, a honlapod hozzáadása. Ha még sosem jártál itt, akkor egy viszonylag üres képernyő fogad, egy videóval és a beállításokkal. Középen lent találsz egy „Webhely hozzáadása” gombot, az a te barátod!

Írd be a kis sávba a honlapod címét (a képen piros téglalappal jelöltem), és kattints a piros gombra.

Google Search Console honlap hozzáadása

Google Search Console honlap hozzáadása

Figyelem! A http://www.valami.hu és a http://valami.hu nem ugyanaz, még ha a honlapok többségénél ugyanaz is jön be rájuk. Ennek kifejtése nem ennek a cikknek a témája, a lényeg, hogy úgy írd be, ahogy általában használod. Tehát ahogy a böngészőben megjelenik, és ahogy a belső és külső linkekben meg van adva.

Amire még szükséged lesz, hogy hitelesítsd a honlapodat. Vagyis hogy valamivel bebizonyítsd a Google-nek, hogy az valóban a tiéd. Erre szerintem a legegyszerűbb módszer az Analytics fiók kapcsolása – már ha a programozód az Analytics kódot jó helyre rakta. Ha ez nem megy, akkor a Search Console felajánl neked egy rövid fájlt, ezt tedd fel a szerveredre, és egy gombnyomással túl vagy a műveleten.

Jöjjön a lényeg: mi mindenre jó a Google Search Console?

A Google Search Console egy komplett program, kiterjedt funkciókkal. Nem férne bele egy cikkbe, hogy teljesen bemutassam, nem is ez a célom. Csak szeretném megmutatni neked az előnyöket, amikhez a használatával juthatsz. A funkciókról részletesebben a Search Console-ban bal oldalt alul elérhető segítség ad tájékoztatást.

Google Search Console

  1. Megtudhatod, hogy miért jöttek a honlapodra

    Számomra itt kezdődik az olnline markeitng. Egy dolog, hogy te mit vársz a honlapodtól, egy másik dolog, hogy a közönség és a Google mire tartja jónak. A Search Console egyik legfontosabb funkciója, hogy ezt a két információt összekapcsolja. Pontosan meg tudod nézni, hogy milyen kulcsszavakra jelentél egyáltalán meg a keresőben, hányszor és hányadik helyen. Illetve hogy ezekre a kulcsszavakra milyen gyakran kattintottak, mekkora volt az átkattintási arány.

    És itt jön a lényeg. Ezek a számok nem biztos, hogy azt mutatják, amit szeretnél. Sőt, egy induló honlapnál nagyon gyakran más kulcsszavak jönnek előre, mint amit a tulajdonosa neki szánt. Viszont ez egy aranybánya, ha ügyesen használod az információkat. Lépésről lépésre végig tudsz menni rajta, hogy mit szeret a honlapodban a Google (milyen kulcsszavakra jelensz meg jó helyen) és mit a látogatók (mire nagy az átkattintási arány). Aztán ha ezt az információt arra használod, hogy az érdeklődésnek megfelelő stílusú és tartalmú cikkeket írj, akkor szépen lassan elkezdenek a számaid emelkedni, és egyre több és jobb minőségű látogatód lesz.

    A Google Search Console egyébként az Analytics fiókoddal is össekapcsolható (Analyticsben „Forgalmi források” -> „Keresőoptimalizálás” menüpont alatt). Így az Analyticsben is további hasznos adatokhoz juthatsz. Pontosan láthatod például, hogy melyik kulcsszóval érkező látogatód mit csinált a honlapon.

  2. Még azt is megmondja, hogy miért nem jöttek a honlapodra

    Józsinál, a kereskedőnél maradva ez az a pont, amikor az üzlete előtt elsétáló emberekről megtudja, miért nem tértek be. Ehhez egy kicsit jobban bele kell mélyedni a Search Console adataiba, de még ez is kiolvasható.

    Egyszerűen figyeld meg, hogy mik azok a kulcsszavak, amik megjelennek ugyan, de a havi átlagos keresési számokhoz képest (ezeket lásd a Google Adwordsben) elenyésző számokkal. Na itt valamit nem szeret a Google, nézd meg, hogy biztosan arról szól-e a cikked, amiről kellene.

    Aztán nézd meg, hogy mi a helyzet azokkal a kulcsszavakkal, ahol nagy a megjelenés, de kicsi az átkattintás. Ott meg a látogatók nem szeretnek valami. Változtasd meg a címet, a leírást, kísérletezz. Nem tudsz minden cikkre kimagasló átkattintást elérni, de ha rájössz, hogy mire nem kattintanak és mire kattintanak a látogatóid, akkor előbb-utóbb megtanulsz az ő nyelvükön beszélni. Végül bármi amit írsz, rengeteg olvasót és potenciális ügyfelet fog neked hozni.

  3. Pontosan megmondja, mi nem jó a honlapodon

    És itt most nem az előző pontban felsorolt marketing hibákra gondolok. Ne tudd meg, miket lát az ember! Sokszor jó szándékú emberek esnek pl. ingyenesen letölthető sablonokkal csalók áldozataivá, és telekerül a honlapjuk mindenféle amerikai gyógyszerreklámmal anélkül, hogy tudnának róla. Az eredmény? Utolsó helyezés a keresőben, és a szerencsétlen még azt sem tudja, miért.

    A képernyő bal oldalán, a „Biztonsági problémák„, „Webhelyüzenetek„, „Feltérképezési hibák” és „Keresési megjelenés » HTML-fejlesztések” menüpontokban a Google pontosan megmondja neked, hogy mi a baj a honlapoddal. Legalábbis az ő szemükkel nézve. De ha csak nincsenek havonta millióid, amiket látogatószerzésre tudsz feleslegesen fordítani, akkor nem árt, ha odafigyelsz arra, hogy a Google mit nem szeret.

    Mikre derülhet így fény? Csúnya keresőoptimalizálási trükkök, tört linkek, azaz korábban létező, de már megszűnt oldalak, ártalmas szoftverek és még sok minden fedezhető itt fel. És ezek sokszor ott vannak a honlapodon anélkül, hogy tudnál róla. Elég, ha hetente egyszer idekattintasz, és látod, ha nagy baj van. Ráadásul még azt is beállíthatod, hogy ha valami problémát észlel a Google, akkor értesítsen e-mailben.


Google Search Console

Kinek érdemes a Search Console-t használnia?

A Google Search Console-t eredetileg a webmestereknek találták ki, ezért hívták régen Webmester eszközöknek. Azóta sokkal felhasználóbarátabb lett, és a neve is megváltozott Search Console-ra, vagyis szabadon fordítva Keresési Mászerfalra. Talán ezek a csúnya nevek riasztják el a vállalkozók többségét attól, hogy használják ezt a szuper eszközt.

De ne feledd! Ha most körbenézel, és nem látsz magad körül egy embert sem, akinek az ingére a „Webmester” vagy a „keresőoptimalizáló” matrica van kiragasztva, akkor nagy valószínűséggel te vagy az. A magyar honlapok nagy többségénél a webmesteri funkciók egy részét ugyanis kénytelen a honlap tulajdonosa ellátni, és nagyon kevesen engedhetnek mege maguknak egy profi SEO szakembert (SEO = keresőoptimalizálás).

(A programozód, honlap fejlesztőd vagy a tárhely szolgáltatód nem feltétlenül a webmestered és egészen biztosan nem a SEO-sod. Csak akkor, ha megbíztad őket a honlapod folyamatos karbantartásával, és erről ők is tudnak.)

A rengeteg opciótól meg ne ijedj meg! Ha semmi másra nem használod ezt a csoda kis programot, mint hogy minden hónapban egy kicsit javítod a legjobb cikkeid átkattintási arányát, már azzal többet teszel az online marketingedért, mint sokan a magyar internetes világban. Használj belőle annyit, amit tudsz, és legyél vele sikeresebb vállalkozó, olvasottabb online író!

Vagyis lépj be most a Google Search Console-ba, nézd meg, mit mutat, és növeld a honlapod látogatottságát már ezen e héten!

Google Search Console

Ingyenes anyagok

Rólunk mondták

SEO könyv

Stabil bevétel keresőoptimalizálással 2020 borító 3D látványterv

SEO hírek

Keresőoptimalizálás

Kapcsolódó bejegyzések

Linképítés 2024-ben

Linképítés 2024-ben

A linképítés 2024-ben új szintre lép! Fedezd fel a legújabb stratégiákat, amikkel hatékonyan növelheted weboldalad forgalmát és keresőoptimalizálási eredményeit!

Hozzászólások

27 Comments

27 hozzászólás

  1. Bodnár Dániel

    Szia Balázs!

    Ha beírom a weboldalam címét a keresőbe nem csak a fő oldalam dobja ki a találatok között, hanem a többi aloldalamat is. Külön keresési találatként. Én azt szeretném, hogy csak a fő oldalamat lássák a keresésre.Mert így, hogy az „oldaltérkép” is külön találatként jelenik meg az oldalamról elég amatőrnek néz ki.

    Ezt a webmester eszközökben tudom optimalizálni?

    Válaszodat előre is köszönöm!

    További szép napot!

    Válasz
  2. Judit

    Kedves Balázs! Nagyon köszönöm az útmutatást (ezt is)! Megkínlódtam a folyamattal, de végül sikerült. (Az Analytics-et már használom, de amikor azzal szerettem volna igazolni a jogosultságomat, nem találta a követőkódot. Talán azért, mert már a követőkódot is egy wp pluginnal tettem be? – nekem már ott kínai volt a téma sajnos). Végül is a google kódos megoldás lett a nyerő. Köszönöm még egyszer!
    Üdv, Judit

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Nagyon örülök, hogy hasznos volt, és hogy sikerült megoldani. 🙂

      Válasz
  3. Krisztián

    Szia Balázs!

    A tanfolyamon Nálad tanultaknak megfelelően rendszeresen nézegetem a Webmestereszközök oldalát. Köszi, hogy ilyen jól elmagyaráztad (ez itt a reklám helye). 🙂

    No de komolyra fordítva a szót, ijedten tapasztaltam a következőket:
    A Google Index / Indexelési állapot / Haladó menüpontban van egy olyan (barnás színű) grafikon, hogy „Keresőrobotok által letiltott”. Habár elolvastam a hozzá tartozó magyarázatot, bevallom, nem igazán tudok vele mit kezdeni, nem értem.
    Ráadásul feltűnő, hogy 2014.11.30-ig ez a grafikon szinte mindig nullához közelített (5 – 10 volt ez a szám, bármit is jelentsen), viszont azóta meredeken ível felfelé…
    Március 1-én 856 volt ez a szám! Kezdjünk aggódni?
    Ezt mi okozhatja? Semmi „extrém” nem történt ebben az időszakban.

    Az sem igazán világos, hogy tavaly augusztusban még 332-t indexelt a rendszer, az aktuális pedig 242, holott azóta csak több lett az oldalaink száma (lett néhány új termékünk, blogbejegyzésünk, híreink stb.).

    Tudnál esetleg segíteni?
    Előre is köszönöm szépen!
    Üdvözlettel:
    Z. Krisztián

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Szia Krisztián!

      Örülök, hogy tetszett. 🙂

      Ez a robotok által letiltva elvileg azt jelenti, hogy a robots.txt fájlban letiltottátok ezeket az oldalakat. Mindenképpen érdemes megnézni, hogy ott mit állítottatok be, ez így első hallásra nem tűnik jónak. Részletesebb infot itt találsz: https://support.google.com/webmasters/answer/2642366?hl=hu

      Válasz
  4. Zsuzsanna

    Kedves Balázs,

    jól éreztem magam a tegnapi előadáson, lelkesítő és bátorító volt, köszönöm! Már látom, hogy a Te kezedbe fogok csimpaszkodni a honlapom építése során, ha tetszik, ha nem ;).
    Webmestereszközök. Hm. Keresési megjelenés – Strukturált adatok: Hibának jelezte, h az oldalaimon a hiányzik az „author”-t és „updated”. Az „adatkiemelés” segítségével felcímkéztem, cikk címe + szerzővel az oldalaimat. Dátummal már nem megy, bejelöltem az automatikus felismerést, de mégis kérné a pontos dátumot. Mennyire érdemes ezzel foglalkozni, ha nagyon, akkor mi a megoldás? Ez a „címkézés” ugye nem jelent duplikációt?

    köszönöm!

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Nagyon köszönöm Zsuzsanna, örülök, ha tudok segíteni.

      A Webmestereszközök megcímkézésére gondolsz? Az nem duplikáció, semmiképp sem. Én amúgy ezt a részét sosem használtam a Webmestereszközöknek, igyekszem forráskód szintjén megadni a strukturált adatokat. Szerintem a dátummal ne foglalkozz, azt úgyis tudja a Google, hogy mikor jelent meg a cikked, sokszor inkább az a probléma, hogy az ember sehogy sem tudja eltüntetni a dátumot egy régebbi, de még mindig releváns cikkből. 🙂

      Válasz
  5. Gyetvai Viki

    Helló Balázs!

    A Google webmestereszköz felkínálja, hogy döntsem el melyik változatot (www vagy nem www) részesítem előnyben, ám lehet úgy is, hogy nem választom ki. Ha nem állítok be előnyben részesített domaint-t, akkor mindkét változatot szűri? Vagy mindenképpen egyikre állítsam?

    Mosolygós szép napot, üdv: Viki

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Hello Viki!

      Érdemes azt beállítani, amelyiket valóban használod, tehát ahogy megjelenik a honlapod, ha beírod a böngészőbe (www-vel vagy anélkül).

      Válasz
  6. Andrea

    Kedves Balázs!

    Akárhogy keresem, nem találok „Egészség” menüpontot… hol van? 🙂
    Előre is köszönöm a segítséget!

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Köszönöm, hogy szóltál Andrea!

      A Google elég gyakran változtatja a szolgáltatásaiban a menüpontokat. Most itt keresd a hibákat – a cikkben is javítottam:

      Biztonsági problémák„, „Webhelyüzenetek„, „Feltérképezési hibák” és „Keresési megjelenés » HTML-fejlesztések

      Válasz
  7. Kis Dani

    Kedves Balázs!

    Nagyon jó cikk, nem rég fedeztem fel a webmester eszközöket, az analyticset használtam csak, de ez is nagyon jó (sőt).

    A cikkből tudtam meg, hogy a kettőt össze is lehet kötni!

    Köszi: Dani

    Válasz
  8. Andras

    Kedves Balázs!

    All In One SEO bővítményt használok. Ha létrehozok egy oldalt, vagy változtatok valamit, akkor utána „update”-elem a sitemap-et, ami után megjelenik, hogy sikeresen tájékoztatta a Google-t, Bing-et a változásról a sitemap-en. A webmestereszközökben is hozzáadtam a sitemap-et. A webmestereszközök-Feltérképezés-Megtekintés Google-ként oldalon hozzá lehet adni egyesével a a kívánt url-eket, hogy indexelje a Google azokat. Van-e ennek jelentősége, érdemes-e vagy hasznos-e ezt megtenni, hozzáadni minden oldalnak és post-nak az url-jét ha azt akarom, hogy növekedjen a látogatottság? Laikusként azt sem értem, hogy ha All In One SEO-t használok, akkor miért kell külön a webmestereszközökben hozzáadni a sitemap-et? Nem azért van az All In One SEO?

    Köszönöm a válaszod!
    András

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Kedves András!

      A Webmestereszközökben a sitemapet egyszer kell hozzáadni. Ha jó a sitemap generátor (jelen esetben All In One SEO), akkor ezzel többet nem kell foglalkozni, vagy értesíti a Webmestereszközöket vagy nem, de amikor legközelebb jön a Google robot és megnézni a sitemapet, akkor már a frissített adatokat látja.

      Válasz
  9. Edit

    Kedves Balázs!

    Megnéztem a webmestereszközöket.
    Hm…
    Egy fontos kérdésem lenne.
    A főoldalam a bllogom wp. A webáruházam nem az és egy aldomainra van telepítve (ami sajnos nem is keresőbarát) és ez nincs indexelve, csak a főoldalam. Ez normális így? Vagy valami nagy baj van?

    Köszönöm válaszod.
    Edit

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Ha nincs indexelve de te szeretnéd, az baj 🙂 Bár az, hogy nem jelenik meg a Webmestereszközökben a keresési lekérdezéseknél még nem jelenti azt, hogy nincs indexelve…

      Válasz
  10. pál

    Kedves Balázs!

    Próbálom használni a webmester eszközöket. Sajna az egyik honlapnál azt írja, nincsenek lekérdezések.Kerestem segítséget a leírásokban, de nem találtam. Mi lehet az oka?

    Üdvözlettel: Pál

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Kedves Pál!

      Ezt akkor szokta kiírni, amikor még friss az oldal vagy frissen van regisztrálva, várj pár napot és elvileg eltűnik. Vagy még az lehet, hogy le van tiltva robots.txt-ben az egész honlap (WordPress: Beállítások -> Olvasás -> Megtiltjuk…), vagy nem talál olyan tartalmat amit meg tudna jeleníteni.

      Üdv:

      Balázs

      Válasz
      • Dóczi István

        Kedves Balázs!

        Nekem nincs letiltva és mégsem mutatja például az oldalamra mutató linkeket. (Másfél hete állítottam be a Webmester eszközök fiókomat!

        Üdv.:
        István

        Válasz
        • Szilágyi Balázs

          Kedves István!

          Általában két okból nem szokta mutatni a Webmestereszközök a visszamutató linkeket:

          1. Nemrég állítottad be (nálad ez pl. lehet). Ez sokszor hetekig eltart, mire megjelenik.
          2. Nem a megfelelő verziót adtad hozzá. Ha pl. www nélkül használod a domaint, és így is vannak a linkjeid, de www-vel adtad hozzá a Webmestereszközökhöz.
          Válasz
          • Tánczos Gabi

            Szia!

            Ha végül sikerült rosszul megadni a domain nevet azaz www-vel adtam meg akkor azt hol lehet javítani?

            Köszönöm!

          • Szilágyi Balázs

            Én úgy tudom, hogy azt nem tudod javítani, hanem meg kell adni még egyszer, www nélkül is. De ez nem baj, mert utána ki tudod majd jelölni az admin részen az előnyben részesített verziót (pl. a www nélkülit).

  11. Csanádi Zsolt

    Kedves Balázs!

    Nagyon hasznosak számunkra a cikkeid. A Google 10.oldaláról a találati listában átkerültünk az elsőre a megadott kulcsszavainkra! Viszont egy dolog nem világos: a tört linkekkel mit lehet kezdeni? Ugyanis nekünk az van pár, elég sokat átdolgoztuk a honlapot. Köszönjük a hasznos tanácsokat, ha valaki szán rá időt és megcsinálja amit javasoltál, biztos, hogy működik!

    Köszönettel,
    Zsolt

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Kedves Zsolt!

      Köszönöm a pozitív visszajelzést, és gratulálok az eredményhez! A tört linkeket webmesteri szinten lehet kezelni, átirányítani valamelyik létező oldalra. Htaccess fájl lehet erre a megoldás, vagy ha pl. a honlapmotor támogatja akkor admin felületről. WordPress esetén van egy html redirect nevű bővítmény, az ezt tökéletesen elvégzi. Ha megtörtént az átirányítás, a Google Webmester Eszközökben lehet jelezni, de ha a Google legközelebb arra jár, akkor elvileg magától is látni fogja.

      Válasz
  12. Villányi Balázs

    Kedves Balázs!

    Az nem világos nekem, hogy az analytics és a webmester eszközök kódot a honlap valamennyi oldalába be kell illeszteni? (gondolom ha pl wp alapú az oldal akkor elég a header.php, de mi a helyzet statikus oldallal?)

    A másik kérdésem: mi a legcélszerűbb megoldás a www aldomainnel?

    Az jó módszer-e, hogy a kódot a www nélküli oldalba illesztjük és a www-s honlapot átirányítjuk 301-es kóddal?

    Köszönettel:

    Balázs

    Válasz
    • Szilágyi Balázs

      Kedves Balázs!

      Az Analytics kódot minden oldalon (amit mérni szeretnél) be kell tenni, lehetőleg a fejlécbe. Elég jó az Analytics súgója, érdemes megnézni. A lényeg: statikus oldalaknál minden oldalba, dinamikus oldalaknál a head részt tartalmazó fájlba (pl. WordPressnél ez alapból a header.php) kell tenni a kódot, és akkor minden oldalon megjelenik.

      A Google Webmester eszközök nem igényel külön kódot, az nem az oldalon hanem konkrétan a keresőben, vagyis a Google-nél mér. Egyszer kell azonosítani, hogy tiéd az oldal, ezt lehet pl. egy fájl feltöltésével, de az utána eltávolítható.

      www és nem www kérdésében el kell dönteni, hogy melyiket akarod, hogy megjelenjen a böngésző címsorában, és azt használni (pl. valami.hu). A legegyszerűbb szerver oldalon a szolgáltatónál átirányítani a másikat (pl. www .valami.hu -> valami.hu), ezt sok szolgáltató alapból adja. Nem kell hozzá külön Analytics kód, ha beilleszted minden oldalba, akkor látja, hogy milyen oldalt néznek éppen.

      Válasz

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szilágyi Balázs webinar behúzó háttér

Hogyan keress te is pénzt otthonról ingyenes tréning

Íratkozz fel hírlevelünkre, és azonnal megnézheted a Hogyan keress te is pénzt otthonról online tréninget!

Adatkezelés

Sikeres jelentkezés. Hamarosan küldjük az információkat a tréninghez.