Keresőoptimalizálás jelentése

Utolsó frissítés: · Szerző: · Keresőoptimalizálás · Nincs hozzászólás
Keresőoptimalizálás jelentése

Mit jelent pontosan az, hogy keresőoptimalizálás (idegen szóval SEO)? Ebben a cikkben és videóban szeretnék neked segíteni megérteni, hogy mi a keresőoptimalizálás jelentése, és adni még 3 olyan konkrétumot, amivel a gyakorlatban is könnyebb átlátni, hogy mi is tartozik a keresőoptimalizálás területébe.

Keresőoptimalizálás jelentése

A keresőoptimalizálás azt jelenti, hogy ha van egy (vagy több) honlapod, akkor megpróbálsz megtenni mindent annak érdekében, hogy az a keresőben – ami általában a Google – a lehető legjobb helyen jöjjön föl, illetve a lehető legtöbb célpiaci látogató érkezzen a keresőből erre a honlapra.

Mivel az ember általában egy honlapot legalább részben azért indít el, hogy pénzt is keressen vele, az online bevételhez pedig látogatók kellenek, így a sikeres keresőoptimalizálás igazi célja, hogy a több látogatón keresztül több bevételt, több pénzt hozzon az adott honlap. A jó hír, hogy a keresőoptimalizálás erre abszolút képes!

Mit jelent a keresőoptimalizálás?

Maga a keresőoptimalizálás egy nagyon széles terület, és ebben a cikkben tényleg csak alapszinten szeretném ezt összefoglalni, ha még soha nem találkoztál ezzel a kifejezéssel. Ha részletesebben érdekel a téma, akkor itt a honlapon nézd meg a keresőoptimalizálás témájú cikkeimet, illetve a YouTube-on fent lévő, SEO témájú videóimat. A Stabil bevétel keresőoptimalizálással című könyvemben pedig érthető és gyakorlati módon tudod megtanulni a témát.

De nézd meg ezt a videót is, amiben röviden és érthetően foglalom össze, hogy mi is pontosan a keresőoptimalizálás jelentése, és mi tartozik ebbe a területbe:

A keresőotpimalizálás 3 fő területe

3 fontos terület van, ami a keresőoptimalizálásba beletartozik. Ezek közül lehet akár csak eggyel foglalkozni, már akkor is lehet részsikereket elérni. De ha igazán ütős eredményeket akarsz a Google-ben, akkor előbb-utóbb mind a három fontos lesz.

  1. A honlapod tartalma. Milyen cikkek, milyen termékek, termékcsoportok stb. jelennek meg a honlapodon? Milyen szavakat használsz, milyen a szövegezés a honlapon illetve az egyes aloldalakon? A tartalom önmagában a keresőoptinmalizálásnak egy nagyon fontos alapja, hiszen rengeteget számít azt illetően, hogy mit is gondol a Google egy adott honlapról.
  2. Technikai beállítások. Sokan erre helyezik a hangsúlyt, pedig önmagában nem ezen múlik a siker a keresőben. Ha nagyon kezdő vagy még ebben a témában, akkor inkább foglalkozz a másik két területtel! De a technikai beállítások összességében nem elhanyagolhatók, és ha igazán eredményes szeretnél lenni, akkor előbb-utóbb ezekkel is el kell kezdened foglalkozni.
  3. Külső jelek. Az első kettővel szemben – azokat belső jeleknek nevezzük – a külső jelek azt jelentik, amik a honlapodon kívül történnek, de erősítik a honlapodat a Google szemében. Ennek két legnagyobb része a linképítés illetve a közösségi médiából megszerezhető, a honlapodat erősítő jelek.

Ha szeretnéd részletesebben megismerni ezt a témát, és egy érthető, könnyen feldolgozható, gyakorlati anyagra vágysz, akkor rendeld meg most a Stabil bevétel keresőoptimalizálással című könyvemet!

Stabil bevétel keresőoptimalizálással borító 3D látványterv 800pixel

Címkék

· ·

A véleményed fontos. Mondd el, mit gondolsz!

Még nincs hozzászólás. Mondd el a véleményed!