Bármerre mész, azt látod, hogy az emberek valahol éppen a kibertérben „járnak”. Egyre többször jelennek meg cikkek arról, hogy ez mennyire káros. De, tudjuk, hogy minden éremnek két oldala van. Te hogyan tudod vállalkozóként, online marketingesként, de még magánemberként is kihasználni, hogy az emberek a mindennapok jelentős részét internetezéssel töltik? És mi köze van ennek a YouTube-hoz?
Az emberek az interneten lógnak
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felmérése szerint évek óta fokozatosan növekszik az internetezéssel töltött idő. 2018-ban a magyar internetezők háromnegyede naponta 1-6 órát, átlagosan 3,8 órát (!) töltöttek az interneten. Több, mint negyedük 5-6 órát vagy még annál is többet internetezett. Ez a szám nagyon magas. Kár lenne nem kihasználni, igaz?
Akár le is maradhatsz
Az idő csak telik. Ha ma nehezebb megszerezni az érdeklődők figyelmét, mint tegnap volt, akkor holnap, holnapután és főleg néhány év múlva talán akár már lehetetlen is lesz. Ez most egy olyan lehetőség, amit egyszerűen ki kell használni!
Csak idén – azaz az elmúlt 9 hónapban – több, mint 427 dollárt (kb. 130 ezer Ft) kerestem a Honlapra Fel! YouTube csatornával úgy, hogy ehhez nem kellett megszakadnom. Ez nagyon jól jön az én pénztárcámnak is.
Ugye kellene ezen változtatni?
Biztos te is érzed, hogy ezzel kezdeni kell valamit.
Valahogy lépést kell tartani az internettel. Meg kell találni azt a megoldást, amivel te is képes vagy hatékonyan elérni az embereket, hogy egyáltalán halljanak rólad, hogy megismerjenek, és persze hogy bevételt tudj csinálni online.
Jó lenne találni egy megoldást, ami ma is működik. Ami ráadásul számodra is elérhető, nem csak a „guruk” számára. Ráadásul nem kell hozzá bohócot csinálni magadból, vagy nem kell százezreket vagy milliókat kifizetni valami marketinges cégnek.
A megoldás
A jó hírem számodra az, hogy létezik ilyen megoldás. Hadd mutassam be ezt most röviden!
Ez már a 21. század! Talán a legjobb módszer, hogy felkeltsd az interneten az érdeklődők figyelmét, a videó.
A magyarok 2016-ban (a 2018-as felmérés erre külön nem tért ki) átlagban napi 2 órát töltöttek online tévé- és videónézéssel, vagy zene- és rádióhallgatással. Vagyis leegyszerűsítve, az interneten eltöltött idő majdnem felében a célpiacod videózik, filmet néz és YouTube-ozik. Ez nemcsak 2016-ban volt így, te is látod, hogy ez ma is így van.
A 2018-as piackutatás szerint az emberek 86%-a használja legalább heti rendszerességgel a YouTube-ot.
Talán te is látod, hogy ma már a csapból is a videók folynak az interneten. Látod, hogy aki használja, az egyre ismertebb lesz, és ez az a módszer, amivel bárki képes lehet áttörni a szinte áttörhetetlennek tűnő online zajban.
Ez az a megoldás, ami számodra is lehetőséget ad arra, hogy ott legyél az emberek orra előtt. Hogy akkor is rólad beszéljenek, még akkor is rólad halljanak, amikor nem is gondolják. Ez a megoldás számodra, hogy áttörd az áttörhetetlennek tűnő médiazajt online, még akkor is, ha akár nem akarsz szerepelni, vagy egyáltalán nincsen semmilyen videós tudásod vagy tapasztalatod. És passzív jövedelemre is szert tehetsz, azaz nem kell nap mint nap megdolgoznod azért a pénzért.
Ugye vonzónak tűnik ez a lehetőség számodra is? Ugye tetszene, ha végre egyszer megértenéd, miért és hogyan lehet sikeresen elérni az embereket videókkal akár nulla videós tudással? Ugye tetszene, ha egyszer végre valaki elmagyarázná neked, miért tűnik olyan egyszerűnek ez a videózás, amikor más csinálja, és miért tűnik szinte megoldhatatlannak, amikor te szeretnél belekezdeni?
A kérdés már csak az, hogy hogyan…
Kattints a képre, és megtudod:
0 hozzászólás