ActiveCampaign, a legjobb hírlevélküldő?!

Utolsó frissítés: · Szerző: · Online Marketing · 13 hozzászólás
Legjobb hírlevélküldő

Az ActiveCampaign a legjobb hírlevélküldő program, amivel eddig találkoztam, és ráadásul teljesen ingyenesen kipróbálhatod, akár magyar nyelven is.

Ez persze teljes mértékben az én véleményem – mármint hogy a legjobb hírlevélküldőről van szó -, de remélem ebben a cikkben megérted, hogy miért is gondolom ezt, és te is kipróbálod ezt a zseniális eszközt.

ActiveCampaign hírlevélküldő

Rögtön az elején hadd kezdjem egy videóval, amit én készítettem az ActiveCampaignról.

Ha nem szeretsz sokat olvasni, akkor ebben összefoglalom, hogy mit is tud ez a rendszer. Itt láthatod azt is, hogy mennyire egyszerűen kezelhető, és milyen zseniális lehetőségeket biztosít számodra is az ActiveCampaign.

Az ActiveCampaign hírlevélküldőt a linkre kattintva érheted el, de érdemes tovább olvasni, mert van egy meglepetésem a számodra, ugyanis a cikk végén leírom, hogyan tudsz ezen kívül tényleg teljesen ingyenesen a magyar nyelvű oktatóvideókhoz hozzájutni!

Nézd meg ezt a videót:

online SEO tanfolyam banner

Az ActiveCampaign hírlevél küldő előnyei

Már az elején szeretném elmondani, ahogy a videóban is említettem, hogy az ActiveCampaign hírlevélküldő program egyik legnagyobb előnye az ára. De erről majd kicsit lejjebb, részletesebben.

Nézzük a funkcionális előnyöket, amik engem meggyőztek, hiszen hírlevél szoftvert alapvetően azért használ az ember, hogy hasznosítani tudja a címlistáját, lehetőleg pénzt keressen belőle.

  • Könnyű kezelhetőség. Kinek-kinek mi a fontos, és habár nem a könnyű kezelhetőség okán csináljuk a pénzt a hírlevél listánkból, de mégis azt tapasztaltam, hogy igenis a legtöbbünk számára nagyon is számít, mennyire könnyen kezelhető a program.
  • A piacon elérhető hírlevélküldő programok sajnos nem erről híresek. Ha használtál már magyar rendszert, akkor tudod, hogy az embernek az az érzése, mintha megakadtak volna a tíz évvel ezelőtti felhasználó felületeknél. És habár hozzájuk képest a Mailchimp egy nagyságrenddel könnyebben használható, az ActiveCampaign veri mindet. Egyszerű, átlátható, könnyen kezelhető. Gyakorlatilag pár perc alatt képes az ember megérteni és használni.

    Egy tökéletes feliratkozó űrlapot például – amit aztán tetszés szerint be tudsz illeszteni akárhová – pár perc alatt, különösebb programozói tudás nélkül létre tudsz hozni a nagyon egyszerű szerkesztőjével.

    ActiveCampaign űrlap

    Nagyon egyszerűen szerkeszthető, gyönyörű feliratkozó űrlapok az ActiveCampaign hírlevélküldőben

  • Zseniális automatizációk. Ma már minden hírlevélküldő úgy hirdeti magát, hogy mekkora automatizmusokat lehet velük kialakítani. Ezzel csak két probléma van. Egyrészt én még egy olyan rendszert sem láttam, amivel tényleg bármi megoldható lett volna. Másrészt amelyik közelíti a tökéletest ebből a szempontból, az borzalmasan drága.
  • Az ActiveCampaign egy olyan felületet tartalmaz, ahol tényleg mint az óvodások – és most jó értelemben – kattintgatva, egymás után húzva a folyamatokat, bármilyen automatizálást be tudsz állítani. Lásd még ehhez a továbbiakat is.

    ActiveCampaign automatizáció

    Zseniálisan egyszerű, felhasználóbarát automatizációs felület. Ilyen az, amikor a hírlevélküldő van a vállalkozásodért, és nem fordítva!

  • Feliratkozók címkézése. Többek között az egyik zseniális megoldás, ami az automatizációhoz tartozik, de külön említést is érdemel, hogy egyszerűen meg tudod címkézni a feliratkozottakat.
  • Nem kell különféle csoportokba tenni, más listákra mozgatni, külön mezőt létrehozni, átláthatatlan rendszereket menedzselni. Egyszerűen felcímkézed a feliratkozót, ha például egy linkre kattintás alapján úgy látod, hogy érdeklődik egy terméked iránt. Utána a címke segítségével – vagy akár éppen a címkézés által elindítva – bármilyen, és nem győzöm elégszer ismételni, tényleg bármilyen automatizációt le tudsz futtatni!

    Nézd meg ezt a videót:

    online SEO tanfolyam banner
  • Integrálható a honlapoddal. Vagyis egy egyszerű kódot a honlapodba beillesztve a feliratkozód honlapon végzett műveleteit is követheted. Akár arra is tudsz egy automatizálást elindítani, hogy valaki például meglátogatta egy termék oldaladat. Hogy hangzik?
  • Nagyon egyszerűen összekapcsolható más rendszerekkel. De tényleg. Ez persze függ a rendszeredtől is, de nem véletlenül nyomom én például a WordPresst. Az ingyenes bővítmény segítségével pár másodperc alatt integrálhatod a WordPress honlapoddal.
  • És tényleg, nem csak a WordPressről beszélünk. E sorok írásakor 195 applikációt számoltam össze, amivel az ActiveCampaign egyszerűen összekapcsolható. Gyakorlatilag ha eddig képes voltál bármilyen hírlevélküldőt betenni a honlapodba, akkor ezzel sem lesz gond. Vagy egyszerűen meglepődsz, és még könnyebb lesz.

    ActiveCampaign integráció

    A legnépszerűbb integrálható appok az ActiveCamapignban

  • Magyar nyelven is működik. Az ActiveCampaign alapvetően angol nyelvű, és ha értesz angolul, inkább úgy javaslom használni. De van benne magyar nyelv választó. Ebben az esetben néha esetlen, néha hiányos, valószínűleg gépi, de alapvetően magyar nyelvű felületet kapsz.
  • CRM rendszer. A drágább csomagban – az árakat lásd lejjebb – teljes körű CRM (Customer Relationship Management – Vevői nyilvántartás menedzsment, ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) rendszert is kapsz egyben.

Az ActiveCampaign ára

Talán ez a legjobb az egészben. Az ActiveCampaign a külföldön már régóta használatos, fix havidíjas konstrukciót alkalmazza. Vagyis egy adott összeget fizetsz havonta, a feliratkozottak számától függően, és ezen belül akárhány levelet küldhetsz.

A teljes hírlevél küldő rendszer (a CRM nélkül) ára havonta, néhány kiválasztott listamérethez, 2016 júniusában:

  • 500 főig: 9 dollár
  • 10.000 főig: 70 dollár
  • 50.000 főig: 225 dollár

Évente fizetés esetén további 15% kedvezményt kapsz bármelyik árból.

Vagyis az ActiveCampaign az ingyenes tesztidőszak után akár már havi 9 dollárból (kb. 2500 Ft) elindítható! Bátran állíthatom, hogy ennyi pénzből nem kapsz ilyen tudású, ennyire egyszerűen kezelhető hírlevélküldő rendszert máshol!

↓      ↓      ↓      ↓      ↓      ↓      ↓

Ingyenes ActiveCampaign hírlevélküldő oktatóvideók!

És most jöjjön a legjobb rész, amihez csak te, és csak magyar nyelven juthatsz hozzá!

Meglepett arc

Ha rajtam keresztül regisztrálsz (bármelyik linkre kattintva ezen az oldalon) az ActiveCampaignra, és előfizetsz bármelyik csomagra, mivel ezután én kapok egy minimális jutalékot, ezt szeretném viszonozni neked.

Küldd el az első ActiveCampaign előfizetésről szóló számládat nekünk az info@flizor.com címre. Egyszerűen mellékeld beszkennelve, vagy a pdf-et, amit kapsz.

Cserébe megadjuk neked a hozzáférést az ActiveCampaign felhasználásáról készített oktatóvideóimhoz (örök hozzáférést kapsz a videókhoz). Ez a Listaépítés online videótanfolyamom része, de most az ActiveCampaign videókhoz ezen a módon hozzá tudsz férni.

Összesen 8, más módon nem elérhető videó, teljes tudásanyag nem csak az ActiveCampaign felhasználására, hanem a hírlevél automatizáció modern lehetőségeinek kihasználására. Többek között a bemutatkozó automatizáció, csalianyag + első eladás automatizálása, vásárlás utáni automatizáció, érdeklődő látogató “elkapása” és megcélzása automatizációval.

Ne feledd, ezért neked egy fillért sem kell felénk fizetned, csak előfizetni az amúgy is hasznos ActiveCampaign hírlevélküldő rendszerre, és elküldened az első számlád másolatát az info@flizor.com címre.

Megjegyzés: ez az akció visszavonásig érvényes.

Próbáld ki, használd az ActiveCampaign rendszert te is, hasznosítsd az ingyenes oktatóanyagaimat, és szerezz több vevőt online!

Címkék

A véleményed fontos. Mondd el, mit gondolsz!

  1. István szerint:

    Hello,
    E szerint a cikk szerit a program tud annyit, mint a marketingszoftverek?
    Mi van az e-commerce modullal és a magyar számlázóprogramokkal való összekapcsolással?
    Köszi,
    István

  2. András szerint:

    Fizetni akartam a programra, de úgy látom, nem banki felületen kéri be a kártyaszámot, hanem saját űrlapon. Van valakinek tapasztalata, mennyire megbízható ez?

    András

    • András, ez a banki felület csak nálunk szokás, külföldön nem találsz ilyet sehol.

      Én is ezt a hírlevélküldőt használom, azóta már előfizetéssel ahogy írtam, és teljesen rendben van a fizetés. 🙂

      Amikor nagyobb csomagra váltottunk a teszt után, akkor például nem is vontak le egy egész havi díjat, csak a fennmaradó napokra eső arányos összeget.

  3. Vajda Gábor szerint:

    Szia Balázs,

    3 dolog érdekelne.

    1. Lehet oldalakon átívelő adatmódosító űrlapot létrehozni? Pl. első oldalon bekérem az e-mail címét, és csak ha azt megadja, akkor megyünk a második oldalra, ahol mondjuk a postacímét kérem be?

    2. A korábbi kontaktok integrációjánál, ha a régi olvasóknak indult anno egy autoresponder kampány, akkor az integráció után tudja onnan folytatni, ahol éppen tartottak a feliratkozók?

    3. Mennyire teszi bele magát a levelekbe? Nem lenne jó ilyesmi miatt idehaza fekete listára kerülni néhány szolgáltatónál, akiknél igen magas a spamszűrés (freemail, citromail, vipmail stb.)

    Köszi a válaszokat és hogy bemutattad ezt a rendszer, igen érdekesnek tűnik, azt gondolom egy kis átnézést mindenképpen megérdemel.

    Üdv,

    Gábor

    • Szia Gábor!

      1. Ezt csak külső plugin segítségével tudod megoldani, de azzal ha jól tudom meg lehet (láttam már ilyen bemutató videót, de én még így nem használom).
      2. A másik szoftverben indított kampányt? Szerintem ezt nagyon bonyolult lenne megcsinálni, mint bármilyen átállásnál.
      3. Freemail/citromail/vipmail inkább az a baj, hogy egyszerre kiküldesz 10.000 levelet, akkor megőrülnek. Erre nem nagyon találsz normális külföldi megoldást. Bármit csinálsz, kompromisszum lesz – mint ahogy az is az, hogy monejuk percenként 20 emailt küldesz ki, ahol erre van lehetőség.

      • Vajda Gábor szerint:

        Köszi Balázs,

        No, igen. Mindenhol van egy kis kompromisszum, ami nem egyedileg fejlesztett szoftver.
        Kár, hogy ehhez akkor a WordPresst is meg kellene tanulnom, idáig nem akartam elmenni.
        Viszont a rendszer nagyon tetszik.
        No majd mérlegelek 🙂 .

        Még egyszer köszi a válaszokat.

        Gábor

        • Nagyon szívesen. 🙂 Elvileg nem csak WordPress-szel működik, bár én csak azzal próbáltam. Azt meg amúgy is csak javasolni tudom, mármint a WordPress megismerését. 🙂

  4. Bodnár Dániel szerint:

    Szia Balázs!

    A levelező szoftver, milyen kódolással dolgozik a tartalmat illetően?

    Az érdekelne legfőképpen, hogy, outlook-ban, gmail-en, vagy bármely email kliensben ugyanúgy jelenik-e meg a hírlevél? A mailchimp-nél és még pár körlevelezőnél tapasztaltam széthullásokat, főleg outlook-ban. Ez nagyon fontos lenne számomra mérlegelési szempontból, mert partnereink legtöbb része outlook-ot használ.

    Várom válaszod.

    Üdvözlettel,
    Bodnár Dániel

    • Szia Dani!

      Ez jó kérdés – a pontos kódolást nem tudom megmondani, és a tapasztalatom szerint nincs az a megoldás, ami 100%-ban tökéletes eredményt hoz minden e-mail klienssel.

      Mi viszonylag egyszerű, gyakorlatilag szinte teljesen szöveges sablont használunk, minimális html-lel. De van előre telepítve kb. 20 különböző sablon, amivel jól letesztelhető.

      Azt javaslom, hogy nyiss egy próba fiókot, teljesen ingyenes, és próbáld ki élesben a saját igényeid szerint – ennél jobb teszt nincs. A beépített sablonok nagyon könnyen formázhatók a vizuális szerkesztő segítségével.

      Megköszönöm, ha leírod a tapasztalataidat. 🙂

  5. Bojtos Zoltan szerint:

    Kedves Balázs, és mindenki, aki ezt a hírlevélküldőt használja. Amióta update-ltem az új verzióra, nálam komoly bajok vannak. Nekem 4 féle módon megírt hírlevl sorozatom van, az enneagram módszer szerint. Az első, általam “szelektáló”-nak nevezett levélben kérem meg az olvasót, hogy válassza ki, hogy melyik stílus áll hozzá közelebb, és kattintson arra a szövegre. Ekkor bejön egy “köszönöm” oldal, amiből értelemszerűen 4 egyforma van, de 4 külömböző URL. Ezzel indul el a megfelelő automatizmus, a megfelelő hírlevél sorozat. Újabban, hiába kattintanak a linkre, nem indul el semmi. Vagy olyan is van, aki véletlenszerűen bekerül egy automatizmusba, anélkül, hogy bármire kattintott volna. Nektek minden visszajelzés korrekt? Levelezek az amerikaiakkal, de eddig nem sikerült kiküszöbölni a hibákat. Balázs, neked minden korrekt, nincs gyanúd, hogy valami nem stimmel?

    • Köszönöm Zoli. Mit értesz az alatt, hogy új verzióra update-eltél?

      Nálunk stimmelnek az automatizmusok – sőt nagyon is. Csináltam egy elég kacifántos automatizmust a nem aktívak leiratására (ha van hozzáférésed az extra anyagainkhoz, akkor abban benne van a videó), és amikor az lefutott, meglepően sok embert leiratott. Hetekig nyomoztunk, de “sajnos” teljesen jól működött.

      Amúgy így ránézésre amit írtál, nem lenne egyszerűbb a link kattintása alapján elindítani az automatizmust? Honlap url látogatása mindig a legkevésbé kiszámítható.

  6. Bojtos Zoltan szerint:

    A fő oldalon volt egy ideig a felirat, hogy update-ljem az új verzióra. Teljesen más a kontakt nézet, sajnos már nem látszanak azok a kampányok, amiket majd a jövőben fog kapni a feliratkozó, és onnan nem is lehet senkit törölni például. Képzeld, nem mindegy az szoftvernek, hogy van az URL végén”/”, vagy nincs. Előbb az volt a baj, hogy nem volt, amikor meg átjavítottam, akkor meg az lett a baj, hogy volt. Azért ez szerintem vicc. Most mind a két verziót felvettem indításnak. De konkrétan volt olyan feliratkozó, aki a rendszer szerint megkapta a szelektáló levelet, de ő rám írt – szerencsére – hogy nem kapott semmit, és a spam mappában is nézte. Vajon mennyi ilyen lehetett, aki nem vette a fáradtságot, hogy rám írjon? Szóval nekem gyanúsak hogy nem lehet megbízni a visszajelzésükben.

    • Igen, azt a frissítést látom, én még nem léptem meg. Ezek után nem is biztos, hogy meg fogom… 🙂

      Ilyenkor tényleg nincs más, mint a supportnak írni. 🙁

Mit gondolsz? Szólj hozzá te is!


Ajándék SEO ellenőrző lista!

43 pontos lista + 1 ajándék videó!

Töltsd le most ingyenes SEO ellenőrző listát, és csatlakozz Te is ahhoz a több ezer magyar vállalkozóhoz, akiknek már segítettem több látogatót és több vevőt szerezni!