Jöjjenek a Vevők

Webinárium Megvalósítás

Webinárium, ami vevőket hoz – és amit mi rakunk össze helyetted

 

Nem kell tanulnod, nem kell kísérletezned

Mi megtervezzük, felépítjük, megtartjuk veled – neked csak be kell mutatkoznod.

Ez a Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás:

egy prémium szolgáltatás, amivel teljeskörűen felépítjük a vevőszerző webináriumodat –

stratégiával, szövegekkel, technikával, reklámmal – mindennel együtt.

Érdekel a saját vevőszerző webináriumom

Neked is kevés a vevőd?

Rengeteg magyar vállalkozó küzd ugyanazzal a problémával:

jó a szolgáltatása, a terméke, segítene az embereknek – csak épp senki nem tud róla.

Pedig próbálkozol: posztolsz, hirdetsz, akciózol… de mégsem jön elég vevő. A bevétel kiszámíthatatlan, és sokszor úgy érzed, láthatatlan vagy a piacon.

Közben a versenytársak jelen vannak mindenhol – pedig nem jobbak nálad. Csak jobban tudják megmutatni magukat.

És hiába mondják az okos marketingesek, hogy „csinálj webináriumot!” vagy „mutasd meg magad online”, egy magyar vállalkozónak erre se ideje, se energiája, se technikai háttere nincs.

Lehet, hogy hallottál már a vevőszerző webináriumról. Lehet, hogy tudod, hogy neked is tudna vevőket hozni.

De nem tudod, hogy:

$

Mit mondj egy webináriumon?

$

Hogyan épüljön fel, hogy végig is nézzék?

$

Mi a titka annak, hogy eladás is legyen belőle?

$

Hol és hogyan hirdesd, hogyan regisztráljanak a résztvevők?

$

Egyáltalán hogyan állítsd be a rengeteg technikai részletet?

$

És főleg: ki fogja ezt az egészet összerakni helyetted?

Itt a személyre szabott megoldás

Ezért hoztuk létre Neked a Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás szolgáltatásunkat.

Egy szolgáltatást, ahol nem csak tanácsot adunk, nem csak oktatunk – mi csináljuk meg helyetted az egészet.

Nézd meg, mit kapsz pontosan – és hogyan lesz ebből vevőd!

Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás
Mindent megcsinálunk helyetted – a vevőszerző webináriumod készen kapod meg

Ez nem egy tanfolyam. Nem sablonok. Nem egy órás Zoom hívás.

Ez egy olyan prémium szolgáltatás, ahol mi megcsináljuk és összerakjuk neked az egész vevőszerző webináriumot – a nulláról, személyre szabva.

Ezeket mind elvégezzük helyetted:

Stratégia és ajánlat kidolgozása

  • Segítünk kiválasztani mit, kinek és hogyan érdemes eladni a meglévő termékeidből agy szolgáltatásaidból a webináriumban
  • Szükség esetén új, vevőszerző termék vagy szolgáltatás kialakításában is segítünk
  • Olyan ajánlatot formálunk belőle, amit tényleg meg is vesznek

Megírjuk a teljes webináriumot

  • Összeállítjuk a teljes prezentációs struktúrát
  • Megírjuk minden diád szövegét (akár 30–50 slide-ot is)
  • Tudjuk, mi működik – a fókusz az eladáson és értéken van

Technikai kivitelezés

  • Webinárium szoftver beállítása (Google Meet vagy más választott rendszer)
  • Kamera és mikrofon összehangolása
  • Élő vagy felvételről történő közvetítés technikai beállítása
  • Tesztelünk, hibát keresünk, beállítunk – mindent átnézünk helyetted

Regisztrációs folyamat és email automatizmusok

  • Megcsináljuk a regisztrációs oldalt vagy űrlapot
  • Megírjuk az e-maileket, amiket a jelentkezők majd a résztvevők kapnak
  • Beállítjuk az automatikus kiküldést, visszaigazolást, emlékeztetőket

A webinárium megtartása – nem leszel egyedül

  • A webináriumot közösen tartjuk meg – te csak bemutatkozol pár percben
  • A bemutatót, prezentációt, értékesítési részt én viszem végig helyetted
  • Ezzel csökken a stressz, és jobban konvertál a prezentáció

Új, különálló honlap a webináriumodhoz

  • Kapsz egy új, modern honlapot, ahol a jelentkezés és az ajánlatod profin jelenik meg.
  • A csomag tartalmazza:
    • a domain nevet (egy évre),
    • a tárhelyet (hostingot, egy évre),
    • a teljes kivitelezést.
  • Így minden egy helyen, gyorsan, zökkenőmentesen működik – és úgy néz ki, ahogy egy vevőszerző webináriumnál kinéznie kell.

Reklámkampány beállítása

  • Segítünk eldönteni, hol és milyen hirdetésekkel érdemes forgalmat terelni
  • Megcsináljuk és leteszteljük az első kampányokat
  • A hirdetési költség külön fizetendő – te határozod meg a keretet

Érdekel!

Töltsd ki a jelentkezési űrlapot, és egyeztessünk időpontot egy rövid konzultációra.

A legtöbben itt bukják el​, de mi
nem engedjük el az érdeklődőid kezét
a webinárium után sem

A legtöbb webinárium ott fullad ki, hogy lezajlik… és ennyi.

Pedig az eladások jelentős része nem élő adás közben történik, hanem utána – jól felépített utánkövetéssel.

Ezért nálunk az utánkövetés is a Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megalósítás szolgáltatás része:

Eladást ösztönző email-sorozat a résztvevőknek

Megírjuk azokat az értékesítő e-maileket, amik a webinárium után még napokig dolgoznak helyetted
Nem erőszakos, de határozott üzenetekkel lezárásra ösztönzünk
Időzítve, automatizálva – te csak nézed, ahogy jönnek a rendelések vagy megkeresések

Megmentő rendszer azoknak, akik még nem rendeltek

Külön kommunikációt kapsz azoknak, akik érdeklődtek, de nem vásároltak
Emlékeztetők, bizalomépítő levelek, második esélyes ajánlat – hogy ne vesszen el a kapcsolat
Ez az egyik legnagyobb előnye a rendszerünknek:nemcsak érdeklődőt hozunk, hanem újra aktivizálunk is

Utánkövetési tanácsadás

Megmutatjuk, hogyan érdemes kommunikálnod a webinárium után
Opcionálisan segítünk egyedi ajánlat kialakításában, ha szeretnél utóértékesítést is építeni

Jelentkezz most!

És építsünk egy olyan webináriumot, ami valóban elad.

Ha magadra ismersz, Neked lett kitalálva

A Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás egy prémium szolgáltatás, amit olyan vállalkozóknak hoztunk létre, akik készen állnak a következő szintre lépni – és tudják, hogy az eredményhez befektetés is kell.

Neked való, ha:

N

Már van mit eladnod – szolgáltatás, tanácsadás, csomag, képzés, termék

N

Pontosan tudod, mit keresnek az ügyfeleid, mit vesznek meg tőled és mit nem

N

Tudod, mennyiért adod és hogy az ajánlatod működhet

N

Van legalább minimális kereted a megvalósításra és a reklámra (nem a webinárium bevételéből szeretnéd utólag kifizetni a kivitelezést)

N

Volt mársikeres eladásod, akár személyesen, akár online

N

Elfoglalt vagy, és nem akarsz technikával, szövegekkel és kampányokkal bíbelődni

Nem neked való, ha:

Még fogalmad sincs, mit szeretnél eladni

Nem volt még semmilyen sikeres eladásod

Azt várod, hogy a webinárium majd „megold mindent” helyetted

Nincs egy forintod sem a reklámra vagy a megvalósításra

Ez rólam szól!

Mit tartalmaz a Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás szolgáltatás?

A szolgáltatás kétféle csomagban érhető el. Mindkettőben teljes kivitelezést kapsz – az Exkluzív csomagban azonban a webinárium megtartását is átvállalom tőled.

Csomagváltozatok

prémium csomag

Te tartod meg a webináriumot – mi minden mást előkészítünk és beállítunk.

exkluzív csomag

A webináriumot veled közösen tartom meg. Neked csak be kell mutatkoznod pár szóban – a bemutatót, értékesítést én viszem végig.

Ez mindkét csomagban benne van:

Kész, automata vevőszerző webinárium professzionális összeállítása

Prémium tanácsadás + megvalósítás

Online konzultáció Szilágyi Balázzsal, amennyire szükség van a kivitelezéshez

A teljes webinárium megírása és megtervezése (diák, struktúra, szöveg)

Technikai beállítások: webinárium szoftver, kamera, élő vagy felvételes közvetítés

Technikai tesztelés, a választott rendszered alapján

Webinárium regisztrációs oldal és folyamat kialakítása

 Email-sorozat a jelentkezőknek: regisztráció, emlékeztetők stb.

Utánkövetési stratégia + email-sorozat az eladáshoz

Új honlap a webináriumhoz, 1 évre biztosított domainnel és tárhellyel (jelentkezés + ajánlat bemutatása)

Fő értékesítési oldal szövegének megírása

Google Meet integráció, akár élőben, akár felvételről, 500 főig

Professzionális videótárhely (Vimeo), ha felvételes webináriumot szeretnél

Válaszd ki a számodra megfelelő csomagot!

És kezdjük el felépíteni a saját vevőszerző webináriumodat!

Nem csak egy webináriumot kapsz, hanem egy komplett rendszert

A Webinárium Megvalósítás szolgáltatással nem csak egy webináriumot kapsz, hanem egy komplett rendszert, ami innentől folyamatosan fog működni Neked és a vállalkozásodnak.

Mindig újra és újra le fogod tudni játszani az adott webináriumot

Akár évekig is működtetheted ugyanazt a webináriumot sikerrel

A következő webináriumodhoz már majdnem minden készen lesz – a technikai dolgokkal egyáltalán nem kell majd foglalkoznod

Fontos: csak akkor dolgozunk együtt, ha valóban segíthetünk

Fenntartjuk a jogot, hogy nemet mondjunk.

Csak olyan vállalkozással dolgozunk együtt, amiben hiszünk, és amivel azonosulni tudunk.

Így tudunk 100%-os elkötelezettséggel dolgozni Neked – és így tudunk közösen valóban eredményt elérni.

Mit nem tartalmaz a csomag?
Ezek a költségek külön fizetendők

A szolgáltatás csomagdíja a teljes kivitelezési munkát tartalmazza, de vannak olyan elemek, amelyek változó mértékűek, és minden ügyfélnél egyediek – ezért ezeket nem tartalmazza az ár.

Ezekkel a költségekkel érdemes számolnod a megvalósítás során, amit nem nekünk fizetsz:

1. Webinárium szoftver díja (ha nem Google Meetet használsz)

A Prémium és Exkluzív csomagban alapértelmezetten Google Meet-et használunk, amit a saját előfizetésünk keretében teszünk számodra elérhetővé. Itt egy webináriumon 500 fő vehet részt.

Ha más webinárium-platformot szeretnél (pl. Zoom Webinar, WebinarJam, EverWebinar stb.), annak előfizetési díja külön fizetendő.

2. Email szoftver előfizetés

A webinárium során automatikusan küldött emailekhez szükséged lesz egy hírlevélküldő rendszerre (pl. MailerLite, SalesAutopilot, ListaMester, Mailchimp, ActiveCampaign).

Ha már van ilyen rendszered, azt beépítjük. Ebben az esetben nem lesz plusz költséged.

Ha nincs, segítünk választani – az előfizetés díja azonban külön költség.

3. Reklámköltség (hirdetési keret)

A hirdetések beállítását, tesztelését és elindítását mi végezzük – a konkrét kampányköltség viszont a Te fiókodból fut.

Te határozod meg, mennyit szeretnél elkölteni a kampányra.

Mi javaslatot teszünk az ideális keretre – de semmit nem indítunk el a beleegyezésed nélkül.

+ Opcionális: egyedi grafikai vagy webes fejlesztés

Ha szeretnél egyedi arculati elemeket, landing page design-t vagy fejlesztést, ezekről külön egyeztetünk.

Az alap webinárium működéshez nincs szükség extra grafikai munkára, de ha szeretnél, megoldható.

Nincs apróbetűs rész – minden költséget előre egyeztetünk, és csak azt fizeted, amit Te is jóváhagytál.

A célunk az, hogy minden energiádat a vevőszerzésre tudd fordítani, ne a technikai kérdésekre.

Élő webinárium vagy felvétel?
Mindkettő működik – és segítünk eldönteni, melyik a legjobb neked

A webináriumodat megtarthatod vagy megtarthatjuk élőben is, vagy lejátszhatod felvételről – mindkét megoldás működik, és technikai oldalról mindkettőt teljesen készen kapod a Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás szolgáltatás keretében.

Élő webinárium

  • Jobban építi a személyes kapcsolatot
  • Interaktív lehetőség (pl. kérdések, válaszok)
  • Erőteljes jelenlétet ad a márkádnak
  • DE: nagyobb kihívás megvalósítani

Felvételről lejátszott webinárium

  • Elég egyszer jól megcsinálni, utána akár heti többször vagy folyamatosan is játszható
  • Nincs stressz, nincs improvizáció
  • Automatizálható – éjjel-nappal dolgozik helyetted
  • Fontos: nem hazudunk, hogy élő – a résztvevők tudják, hogy felvételt látnak, de a tapasztalatok szerint ez nem csökkenti a hatékonyságot

Kombinált megoldás

  • Megtartjuk élőben, felvétel készül, amit később újra és újra használhatsz
  • Ez a leggyakoribb és legköltséghatékonyabb verzió

Konzultáció során közösen döntünk

  • Minden esetben megbeszéljük veled, mi a célod, a stílusod, a piacod – és az alapján választunk formátumot.
  • A technikai kivitelezést és a kommunikációs beállítást mi intézzük, neked csak jól kell érezned magad benne.

Jelentkezz most!

És építsünk egy olyan webináriumot, ami valóban elad.

Mennyibe kerül a
Jöjjenek a Vevők – Webinárium megvalósítása?

Prémium csomag – Te tartod meg a webináriumot

999.000 Ft

nyitó ár

749.000 Ft + ÁFA

EGY ÖSSZEGBEN

4 x 196.000 Ft + ÁFA

RÉSZLETFIZETÉSSEL

Akcióban még

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Exkluzív csomag – Én tartom meg helyetted

1.299.000 Ft + ÁFA

nyitó ár

969.000 Ft + ÁFA

EGY ÖSSZEGBEN

4 x 249.000 Ft + ÁFA

RÉSZLETFIZETÉSSEL

Akcióban még

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Van még kérdésed
Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósításával kapcsolatban?

t

Mi van, ha még nem tartottam webináriumot? Nekem is működhet?

Pontosan ezért dolgozunk együtt. Az Exkluzív csomagunkat választva Te csak bemutatkozol, a szakmai és értékesítési részt mi visszük végig. A Prémium csomagban te tartod az előadást, de a teljes struktúrát és szöveget megkapod – nem kell profinak lenned. Az emberek többre értékelik egy előadásban a barátságos őszinteséget, mint a kimértség miatt sokszor hiteltelen, túlzott professzionalizmust.

t

Félek a technikától – mi van, ha elrontok valamit?

Semmi gond. Minden technikai beállítást mi végzünk el, még a webkamerát és a mikrofont is leteszteljük, ha kell. Az élő közvetítést vagy a felvételes lejátszást is beállítjuk – neked csak be kell jelentkezned vagy hátradőlnöd.

t

Mennyit kell nekem beszélnem az élő adásban?

Az Exkluzív csomagunk választása esetén csak bemutatkoznod érdemes – persze ez sem muszáj, de nagyban segíti a kötődést az érdeklődőkkel. A Prémium csomag esetén az 1-1,5 órás webináriumot neked kell megtartanod. De ha ez soknak tűnik, akkor mindenképpen a felvételről lejátszást javasoljuk, ahol hibázhatsz is, hiszen újravesszük, megvágjuk

t

Hogyan dől el, hogy élő vagy felvétel lesz a webinárium?

Konzultáció során együtt megbeszéljük, melyik formátum illik hozzád, az ajánlatodhoz és a célközönségedhez. Mindkét megoldás működik, és mindkettőt technikailag kivitelezzük.

t

Mennyi idő alatt készül el a webináriumom?

A legtöbb esetben 6–8 héten belül minden készen áll, de ez attól is függ, milyen gyorsan tudjuk leegyeztetni az alapokat, és mennyire van előkészítve az ajánlatod. Ezen kívül a siker érdekében a résztvevők gyűjtésére érdemes legalább pár hetet számolni.

t

Mennyi munkám lesz vele?

Nagyon kevés. A konzultációk során Te adod az alapinformációkat a vállalkozásodról, a termékedről vagy a szolgáltatásodról, és a célcsoportodról – a többit mi rakjuk össze. A webináriumon (ha nem Exkluzív csomag) neked kell majd megszólalnod, de erre is segítünk felkészülni.

t

Mi van, ha még nincs email szoftverem vagy webináriumhoz megfelelő honlapom, domainem?

Ebben is segítünk. A csomag részeként kapsz saját webinárium-oldalt domainnel és tárhellyel. Email szoftvert segítünk választani, és beállítjuk, amit kell.

t

Mi történik, ha a webinárium nem hoz eredményt?

Nincs biztos siker – de a rendszerünk bevált, több tucat ügyfélnél működött. Ez nem sablonos tanácsadás: személyre szabott rendszert kapsz. Az eredmény pedig a te ajánlatod és aktivitásod függvénye is. De egy biztos: a jól összerakott webinárium rengeteg érdeklődőt fog hozni, akiknek később is el tudsz adni.

t

Később újra tudom majd használni a webináriumot?

Igen, ez a rendszer egyik legnagyobb előnye! Ha felvétel készül, akár hónapokon át újra és újra használhatod, új érdeklődőknek. Ez a passzív vevőszerzés alapja. A mi legutóbbi webináriumunkon például már több, mint 3400 résztvevő volt.

t

Lesz benne garancia?

A munka minőségére igen – nem fogunk félkészen átadni semmit. Pénzvisszafizetési garancia nincs, mivel ez egy személyre szabott kivitelezés. Ha kérdésed van, inkább előtte egyeztessünk – és csak akkor dolgozunk együtt, ha mindketten biztosak vagyunk a sikerben.

A Jöjjenek a Vevők – Webinárium Megvalósítás
folyamata és megrendelése

1. Küldd el nekünk e-mailben az megrendeles@honlaprafel.hu címre a nevedet és a telefonszámodat!
2. Hamarosan megkeresünk, és leegyeztetjük a részleteket (fizetési határidő, webinárium várható ideje, megcélzott téma stb.) még a megrendelésed leadása előtt, hogy a leghatékonyabban segíthessünk.
3. Elküldjük a szolgáltatás díjbekérőjét. Egyösszegű fizetés esetében a teljes összegről, részletfizetés esetén az első havi díjról.
4. Banki átutalással kiegyenlíted az összeget, ezt követően megküldjük a számlát, amit azonnal le is adhatsz a könyvelődnek.
5. Az első közös konzultációnkkal elkezdjük a részletek kidolgozását és magát a munkát.
6. Részletfizetés esetén havonta kérjük a következő esedékes részlet kiegyenlítését.
7. Az egyeztetett időpontban megrendezésre kerül a webináriumod.

Honlapra Fel!
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.