Chatbot online videótanfolyam

Chatbot online videótanfolyam

Magyarország legátfogóbb chatbot képzése

Használd ki a chatbotok elképesztő vevőszerző eredményeit előfizetési díj nélkül!

Honlapra Fel! Chatbot tanfolyam

Rád is igaz akár csak egy is?

  • … nem hallottál még a chatbotokról, és nem használod ezt a modern online marketing eszközt semmire.
  • … láttál már chatbotot, érdekesnek találtad, de nem tudod, hogyan lehetne a hasznodra.
  • nincs időd arra, hogy órákat tölts el a képernyő előtt egy újabb felületet babrálva.
  • … tudod, hogy egyre népszerűbbek a chatbotok, de fogalmad sincs, hogyan és mire használhatnád őket.
  • … szeretnél végre egy érthető és valóban használható megoldást, amivel hatékonyan tudsz vevőket szerezni.
  • … szeretnél egy olyan hatékony rendszert működtetni, amivel nem kell naponta órákat eltöltened, mégis eredményeket hoz.

Ha csak egyik pont is igaz rád a fentiek közül, akkor jó helyen jársz! Van megoldás a problémádra!

Így segítek neked

Összegyűjtöttem a lényeget, amire a magyar vállalkozóknak 2020-ban szükségük van ahhoz, hogy ismertséget építsenek és több vevőt szerezzenek chatbotok segítségével.

Ez tényleg a lényeg. Konkrét gyakorlati tippek, mindenféle hókuszpókusz és furfang nélkül. A Chatbot online videótanfolyam segítségével végre képes leszel a saját vállalkozásod sikerének növelésére használni ezt a felületet is!

Nem kell hozzá sem programozási, sem angol tudás. Ráadásul megmutatom, hogyan tudod az ingyenes verzióból kihozni a maximumot, így előfizetés nélkül is használhatod.

Itt azt kapod, amire vállalkozóként szükséged van. Nem a rizsát, nem az angol szakszavakat, hanem egy gyakorlatorientált képzést a sikeres és működő chatbotokról. Sőt még ennél is többet…, de erről kicsit lejjebb.

Ráadásul mindezt az otthonod, vagy az irodád kényelmében kapod meg.

Mi az a chatbot?

A chatbotok olyan automatizált robotok, amelyekkel „beszélgetéseket” tudunk folytatni a Facebook Messenger felületén az érdeklődőkkel, leendő vásárlókkal.

Valójában a funkciójuk ennél sokkal tovább megy, ugyanis képesek irányítani a „beszélgetést”. Így akár vásárlásösztönzésre is használhatod őket. Ezenkívül rendkívül jól tudják szegmentálni a célpiacod és hihetetlenül értékes adatbázishoz jutsz hozzá a segítségükkel.

Miért használj chatbotot? A válasz egyszerű: mert a fenti előnyök mellett elképesztő eredményeket ad! A chatbotokkal képes leszel akár 95-100%-os megnyitási arányt elérni, továbbá nem ritka a 20% feletti kattintás sem.

Honlapra Fel! Chatbot képzés

Mit tartalmaz a Chatbot online videótanfolyam?

A Chatbot online videótanfolyam 2 részre van osztva. Az alapoktól, azaz teljesen a nulláról indulunk, és az első rész elvégzésével már képes leszel egy olyan önműködő chatbot folyamatot létrehozni, amellyel akár vevőket is tudsz szerezni.

A második részben pedig felturbózzuk a chatbotod működését, és olyan trükköket mutatok neked, amellyel még nagyobb eredményeket érhetsz el. Az első rész külön, vagy az 1-2. rész egyben rendelhető.

Chatbot képzés 1. rész tartalma

  • Chatbot alapok

    Minden hasznos tudás az alapok megértésével kezdődik. Mi a chatbot? Mire tudod használni? Milyen előnyei vannak számodra? Hogyan lesz több vevőd és hogyan fogsz ezzel pénzt keresni?

  • Miért a ManyChat?

    A Chatbot egy általános elnevezés, ezen belül ki kell választanod, hogy melyik robotot használod. Mi megnéztünk többet is, és a ManyChat mellett maradtunk. Ebben a részben megérted, miért – így nem lesz többet kérdés számodra, hogy te melyik chatbotot használd.

    Egy előnyt elárulok: az egész képzést a ManyChat ingyenes verziójával fogjuk megmutatni, tehát nem kell külön magáért a chatbotért fizetned!

  • ManyChat regisztráció

    Hogyan tudod összekapcsolni a ManyChatet a Facebookkal? Milyen beállításokra figyelj nagyon oda, ha eredményeket akarsz?

  • Manychat alapok

    Ebben a részben megnézzük, hogyan épül fel a ManyChat, melyik menüpont mire jó. Elvégezzük az alapvető beállításokat. Megnézzük azt is, mi mindent tudsz létrehozni az ingyenes verzió segítségével.

  • A legfontosabb ManyChat trükkök

    Vannak nagyon hasznos trükkök, amelyekkel el tudod kerülni azt, hogy elő kelljen rá fizetned, ezeket fogom veled megosztani!

  • Feliratkozók kezelése

    Hihetetlen, hogy mennyi adatot leszel képes megtudni a feliratkozóidról! Megmutatom, hogyan tudod teljeskörűen szűrni és szerkeszteni az adatokat. Átvesszük a manuális leiratkoztatást és az adatok törlését is.

  • Jogi szabályozás

    Itt már élesedik a dolog. Akik Facebookoznak, tudják, hogy elég kemény szabályoknak kell megfelelniük. Ezek a ManyChatre is hatással vannak, amit tovább bonyolít a GDPR. Bár én nem vagyok jogász, így konkrét, rád vonatkozó információkat nem tudok adni, de azt meg fogom mutatni, mi hogyan hidaltuk át ezeket a problémákat, azaz hogyan felelünk meg az előírásoknak. Miután ezt megcsináltad, már nem is lesz olyan ijesztő a dolog.

  • Nem minden arany, ami fénylik – de van, ami majdnem az

    Az interneten rengeteg információ kering arról, hogy milyen brutális eredményeket érnek el a chatbotokkal. Én megmutatom, mi az igazság! Ezek után nem fognak tudni átverni. Pontosan látni fogod, mi rejlik a számok mögött. De ne ijedj meg, a ManyChatnek tényleg jók az eredményei, különben nem lenne ez a képzés!!!

  • Chatbot és az értékesítési tölcsér

    Ha nem érted meg pontosan, mi is az értékesítési tölcsér, akkor akár meg is szakadhatsz, nem lesznek jó eredményeid – legalábbis nem olyan jók, mint lehetnének. Pontosan elmagyarázom neked, mi az értékesítési tölcsér és hol helyezkednek el benne a chatbotok. Ha ezt megérted, már megalapoztad a sikered.

  • ManyChat folyamatok felépítése és alapbeállítások

    Amikor létrehozol a ManyChaten egy üzenetet, mindig folyamatokban kell gondolkodnod. Ezzel nagyon jól tudod irányítani a „beszélgetést”, és el tudod érni, hogy végül megnézzék az érkezési oldalad (landing page). Rengeteg lehetőséget ad rá a ManyChat. Amikor ezt már átlátod, létrehozzuk az első üzeneteket.

    Itt már igazi robot beállítások is lesznek. Finomhangoljuk, mi jelenjen meg, amikor valaki kapcsolatba lép veled a Messengeren, hogyan üdvözölje a chatbot. Létrehozzuk a feliratkoztatáshoz és leiratkozáshoz szükséges alap üzeneteket. Ehhez kulcsszavakat is használni fogunk, így teljesen automatizált rendszert tudsz létrehozni.

    Mi történik akkor, ha írnak neked, de a chatbot nem tudja értelmezni? Erre is van megoldás.

    Hogy még jobban irányítsuk a feliratkozóidat, egy szuper menüt is létre fogunk hozni. Mondok arra is tippeket, hogyan használd ki teljes mértékben ezt a funkciót.

  • Hogyan szerezz chatbot feliratkozókat

    Létrehozunk kétfajta feliratkoztató anyagot, és a nulláról az önműködő verzióig beállítunk mindent. Extraként fogsz tőlem olyan tippeket is kapni, amelyek alapján nagyon érdekes és hatékony anyagokat is könnyen létre tudsz hozni. Összeállítunk egy automatizációt is, amely időzítetten fut le akkor, amikor valaki feliratkozott.

  • ManyChat üzenetek (Broadcasts) küldése

    Ezek az üzenetek felelnek meg az olyan hírleveleknek, amelyeket e-mailben kapsz. Ezek küldése szigorúan szabályozott. Egyáltalán nem mindegy, hogy mit küldesz ki. Ezeket fogjuk részletesen átvenni, példákkal. Meg fogod érteni, mi a 3 üzenettípus közötti különbség, és hogyan használhatod ki ezeket úgy, hogy a lehető legtöbb emberhez érj el velük. Lépésről lépésre meg fogom neked mutatni, mit és hogyan állíts be, vagy hogy hogyan tudsz szegmentálni.

  • A legütősebb chatbot trükk

    Kapsz egy extra tippet is tőlem! Nagy gondot okoz, hogy promóciós célú üzeneteket (vagyis amivel eladsz) nem küldhetsz ki akármikor. De kapsz erre egy olyan megoldást, ami nagyon sokat segít neked, és amiről más anyagokban nem hallasz.

Chatbot képzés 2. rész tartalma

  • Tagelés (Címkézés)

    Hogyan és mire használd a címkéket a ManyChaten belül? Ez ugyan korlátozott az ingyenes verzióban, de erre is kapsz egy megoldást. A címkézéssel már haladó chatbot folyamatokat fogsz tudni létrehozni.

  • Chatbot remarketing trükk

    Megtanulsz sikeresen remarketingelni a címkék segítségével, hogy még több vevőt szerezzünk neked!

  • Live Chat (élő beszélgetés)

    Lehetőséged van élőben, a chatbotot kiiktatva üzeneteket küldeni. Megtanulod ennek is a beállításait.

  • A 3 legeredményesebb chatbot hirdetés

    Van 3 fajta hirdetés, amelyekkel több feliratkozót vagy több vevőt szerezhetsz a Messenger segítségével. Átvesszük a pontos beállításokat és elmondom azt is, hogyan teszteld és optimalizáld a hirdetéseid.

  • Hogyan szerezz vevőt a chatbot segítségével

    Hogyan lesz vevő a feliratkozóidból? Működő tippeket kapsz tőlem arra, hogy hogyan fogod tudni eljuttatni az embereket a tényleges vásárlásig a chatbot segítségével.

  • Haladó marketing és értékesítési folyamatok kialakítása

    Ebben a részben átvesszük azokat a haladó funkciókat, amelyekkel már igazán bonyolult folyamatokat is létre tudsz hozni.

  • A 9 extra ManyChat funkció

    A ManyChat 9 fajta ingyenes lehetőséget ad, hogy extra funkciókkal ösztönözd az embereket arra, hogy kapcsolatba lépjenek veled a chatboton keresztül. Ezek olyan, speciális célra tervezett elemek, amelyek segítségével a Messengerre irányíthatod az embereket, üzenetváltási lehetőséget kínálhatsz fel.

  • Hogyan értünk el 100%-os érkezési oldal megtekintést???
  • Igen, nem olvastad rosszul. Megmutatom, mi hogyan értünk el 100%-os érkezési oldal megtekintést, és hogyan növeld a kattintásaid számát.

  • A promóciós korlát kivédése

    Megtanítalak egy olyan trükkre, amire lehet, eddig nem is gondoltál! Hogyan tudod kivédeni a promóciós célú üzenetek küldésének korlátozását, amitől nagyon sokan szenvednek! Csak ezekkel az extra trükkökkel már hihetetlen előnyre teszel majd szert.

  • Automatikus megosztás

    Lehetőséged van arra is, hogy több közösségi média felületen történő új poszt vagy – a YouTube esetében – videó közzététele esetén azok automatikusan megosztásra kerüljenek a chatbot segítségével. Meg fogsz döbbenni! Ez elsőre remek funkciónak hangzik, de megmutatom, mi miért nem használjuk ezt!

  • Haladó robotizálás

    Kulcsszavak, kulcskifejezések segítségével be fogunk állítani olyan chatbot automatizációkat, amelyek hatására kevesebb időt kell majd az üzenetekkel foglalkoznod. Ezt akár egy egyszerűbb ügyfélszolgálati szintre is fel tudod fejleszteni.

    Ennél a résznél megnézzük azt is, mire való a folyamatok (Flows) menüpont, és milyen lehetőségek rejlenek benne.

  • 4+1 haladó feliratkoztatási tipp

    Hogyan tudsz olyan csali anyagot létrehozni, amely azonnal szegmentál is? Kapsz tőlem 2 olyan tippet is, ami valójában nemcsak nagy mennyiségű feliratkozást, hanem vásárlást is eredményezhet. Ha ez még nem elég, megmutatom, hogyan készíts olyan feliratkoztató anyagot, amellyel pontosan mérni tudod a konverziót. Ezt még az angol tudásanyagokban is csak megemlítették, de a módszert sehol nem találtuk meg így bemutatva.

  • Technikai hibák kezelése és feliratkozók tisztítása

    Minden rendszerben előfordulhatnak hibák. Megmutatom, hogyan kezeld ezeket a ManyChatben, így nem megy el arra az időd, hogy a megoldással vesződj. Azt is megtanítom, hogyan tisztísd meg úgy a ManyChatet, hogy tényleg csak a valós feliratkozóid lásd.

  • Chatbot másolása

    Szeretnél még egy chatbotot? Hozz létre saját sablont! Ez egy nagyon hasznos funkció, sok időt megspórolhatsz vele, ha több chatbotot tervezel létrehozni.

Mit mondanak mások a tanfolyamaimról?

„Nagyon elégedett vagyok a képzéssel, mint Balázs minden anyagával.
Látszik bennük, hogy nagyon odateszi magát, megosztja a tapasztalatát a tanítványaival. ÉS mindez működik!!!! Ez az egészben a legjobb! Teljesen elkötelezett Szilágyi Balázs rajongó vagyok! :)”

Varga Éva
valodiertek.hu

„…Eddig 10x ennyit ültem az ingyenes tartalmak előtt otthon, most végre gyakorlati megvalósítás is lehet belőle…”

Baji Angéla
www.interjuramegyek.hu

„A tanfolyamokon tanultak alapján bebizonyosodott, hogy csak működő dolgokat tanítasz. A tanultak megvalósításával valóban jó eredményeket lehet elérni. Folyamatos látogató emelkedés van az oldalainkon. Külön nagy öröm számunkra, hogy az egyik duguláselhárító oldalt már felhoztuk a google 1. oldalra, ami nem kis teljesítmény ekkora konkurencia harc mellett.”

Korfanti Gábor

„Amikor megvettem a tanfolyamot, (…) nagyon tetszett, részletesnek és érthetőnek találtam.”

Dancsokné Jusztin Ágnes
spanyolozzotthonról.hu

„…érthetően, egyszerűen lett elmagyarázva minden, azzal a szándékkal, hogy megértsék és látszik, hogy valódi tudás van mögötte.”

Szklenár Ferenc

„Gyakorlatközpontú és aktuális ismereteket ad a tanfolyam. Laikusok számára is érthető az anyag, könnyen lefordítható a hétköznapi gyakorlatra.

R.A.

Jöjjön az ára

Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos, és hasznos az anyag, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

Bár ez a videótanfolyam aranyárban mérhető, egy felkészült online marketinges tudásánál is többet kapsz belőle ezért elkérhetnék érte akár százezer forintot.

De nem teszem! Nem kérek érte 200.000 Ft-ot, sem 100.000 Ft-ot, de még csak 50.000 Ft-ot sem.

Ezt a tanfolyamot kifejezetten úgy áraztuk be, hogy bárki számára elérhető legyen.

  • Az első rész ára: bruttó 37.465 Ft (29.500 Ft + ÁFA); 1-2. rész ára: bruttó 74.930 Ft (59.000 Ft + ÁFA).
  • Ha kiértesített VIP Klub tag vagy, akkor az első rész ára :bruttó 29.845 Ft (23.500 Ft + ÁFA); 1-2. rész ára: bruttó 59.690 Ft (47.000 Ft + ÁFA).

Mivel a képzés anyagai egymásra épülnek, ezért az 1. rész külön, vagy az 1-2. rész egyben rendelhető.

Garantáltan?

Igen. Nincs mit magyaráznom, hiszen ismersz. Olvastad az emailjeimet, láttad a YouTube videóimat, valószínűleg végezted már más tanfolyamomat, ezért tudod hogy csak olyat írok le, ami neked hasznos. Ráadásul én a te nyelveden beszélek, mert én magam is vállalkozó vagyok.

Tudom, hogy ez a tanfolyam is annyira hasznos lesz számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

Ha nem tetszik, 30 napon belül küldesz egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom neked a pénzed! Nincs harag, és a tudást is megtarthatod.

Elégedettségi garancia

Hogyan szerezheted meg ezt a tudást?

  • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
  • Küldök egy proforma számlát. Ha ÁFÁ-s vagy vissza is igényelheted, és még a könyvelőd is szeretni fog!
  • Utald át az összeget a proforma számlán megadott bankszámlaszámunkra!
  • Amint beérkezik a számlánkra a pénz, megkapod a végszámlát és elküldjük a regisztrációhoz szükséges további információkat.
  • Ezután bármikor és bármennyiszer megnézheted majd a videókat.
  • Az egyes tanfolyam anyagok alatt lesz lehetőség kérdezni, ha valamit nem értesz.

Szóval mire vársz? Rendeld meg most a Chatbot online videótanfolyamot!

    Jelentkezem a Chatbot online videótanfolyamra

    • 1. rész most csak: 37.465 Ft; 1-2. rész 74.930 Ft
    • VIP tagjainknak 1. rész most csak 29.845 Ft; 1-2. rész 59.690 Ft
    Adatkezelési szabályzat A * csillaggal jelölt mezőt kérlek mindenképpen töltsd ki! Számlázási adatok

    A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az info@flizor.com címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem a tanfolyamra!” gombra kattintással a Flizor Média Kft.-vel (2100 Gödöllő, Szabó Pál utca 60., adószám: 12886630-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-187161) kötöd.