Ez a szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető!
Amennyiben SEO segítségre van szükséged, keress minket e-mailben az info@flizor.com címen!




Kíváncsi vagy, hogyan teljesít a honlapod a keresőoptimalizálás területén?

Szeretnéd pontosan ismerni a rejtett lehetőségeidet, amikkel akár megsokszorozhatod a látogatóid számát?

Igényeld most teljesen ingyenes honlap optimalizálási felmérésemet!

[si-contact-form form=’1′]

(A felmérést tényleg személyesen végezzük, és tényleg megnézzük a honlapodat. Ez időt vesz igénybe, a beérkezett igényektől függően általában 3-5 hét között, a türelmedet köszönjük.)

FONTOS! Nagyon sok megkeresést kapunk olyan honlapokkal kapcsolatban, amelyek az alsó szintjét sem ütik meg annak, amit a Google a keresési találatok között megjelenít. Ilyen esetben nehéz segíteni, az ingyenes felmérés legfeljebb arra jó, hogy lásd, amit már amúgy is kellett volna látnod – egy minimális befektetés akár anyagilag, akár a tartalmat illetően egyszerűen szükséges ahhoz, hogy a keresőkben megjelenj.

Ezért kérlek csak abban az esetben kérd a felmérést, ha a honlapod megfelel az alábbi feltételeknek:

  • Nem ingyenes tárhelyen található, hanem saját domainnel rendelkezik. (Vagyis: nem valami.wordpress.com, valami.blog.hu, valami.blogspot.hu, valami.uw.hu, valami.shp.hu stb.*)
  • Legalább 5 oldalnyi hasznos, eredeti, saját tartalom található rajta. (Ha csak bemásoltál valami tartalmat, vagy egy-két oldalnyi a honlapod, ez a felmérés neked nem tud segíteni.)
  • Nem kizárólag affiliate (partnerprogram) jellegű honlap. (Ezeket a honlapokat szintén nagyon nehéz jó helyre hozni saját tartalom nélkül.)
  • Magyar vagy angol nyelvű (ez nem Google feltétel, mi nem foglalkozunk más nyelveken honlapokkal).
  • Kérlek valós telefonszámot adj meg! MI komolyan vesszük ezt a felmérést, valóban dolgozni fogunk vele, ez nem csak egy robot által készített elemzés. De ehhez azt kérem, hogy te is vedd komolyan. Nem fogunk zaklatni, de mivel többször tapasztaltuk, hogy spam-be érkezett a felmérés, ezért miután kiküldtük egyszer felhívunk, hogy megkaptad-e, tudunk-e valamiben segíteni.

Fenntartjuk a jogot, hogy azoknak a honlapoknak az elemzését, amik akár ránézésre nem felelnek meg valamelyik fenti feltételnek, vagy meglévő ügyfelünknek konkurenciát jelentenek, vagy amennyiben a honlap által képviselt termékekkel, gondolatokkal nem tudunk azonosulni, kérdés és a felmérést igénylő értesítése nélkül visszautasítsuk.

Miben segíthet neked ez a honlap optimalizálási felmérés?

A honlap optimalizálás szinte végtelen lehetőségeket kínál a honlap tulajdonosok számára. Sokan nem is sejtik, micsoda aranybánya tetején ülnek kihasználatlanul, vagy milyen hatalmas összegeket fizetnek ki fölöslegesen csak azért, mert a honlapjuk keresőoptimalizálása nem tökéletes.

Hogyan lehetséges ez?

  • Aranybánya lehet minden honlap, amelyik értékes tartalmat kínál. De ahhoz, hogy az aranyat elérd, vagyis a honlapodban rejlő profitot megszerezd, rá kell, hogy találjanak a látogatók. Ennek legegyszerűbb módja az, ha a keresők természetes (vagy angol szakszóval organikus, tehát nem fizetős) találati listájában jelensz meg. Vagyis ha cipőt árulsz, akkor ha valaki „cipő vásárlás”-ra keres a Google-ben, akkor téged talál meg.
  • Ezzel szemben pénzkidobás, fölösleges pazarlás, ha jó a honlapod, jó a terméked, csak éppen a keresőoptimalizálást nem végezted el megfelelően, és ezért fizetett hirdetésekkel kell a látogatókat megszerezned. A fizetett hirdetés persze lehet jó, és sok iparágban elkerülhetetlen, de hacsak nem őrültél meg, ugyan miért fizetnél olyan látogatókért, akik egy jó honlap optimalizálás után természetes módon, ingyen is rád találnának?

Honlap optimalizálás – ingyen felmérjük a te weblapod is!

Jó hírem van számodra! Nincs más dolgod, csak megadni a honlapod címét és az elérhetőséged, és teljesen ingyenesen felmérjük, hogyan teljesít a keresőoptimalizálás területén. Ez nem egy gépi vagy robotok által végzett teszt, hanem én és kolléganőm (Szilágyi Balázs és Nagy Anna, élő lélegző emberek 🙂 ) fogjuk megvizsgálni a honlapod és készítjük el neked az elemzést!

Mit fogsz kapni tőlünk az ingyenes honlap optimalizálás felmérés keretében?

  • Egy pontos listát a honlapod optimalizáltságáról (vagyis hogy mennyire volt hatékony az eddigi keresőoptimalizálás), illetve hogy mi maradt ki.
  • A legveszélyesebb pontokat a honlapodon, amiktől nem tud a keresési helyezésed javulni vagy a honlapod keresési helyezésének romlása várható.
  • Konkrét javaslatokat, amikkel gyorsan és hatékonyan javíthatod a honlapod keresési eredményeit.
  • A felmérést elsősorban a főoldaladra, illetve nagyobb honlapok esetén egy-két fontosabb aloldaladra fogjuk elvégezni, de ebből elég jó általános képet kapsz.

Igen, kapni fogsz egy ajánlatot is a honlapod optimalizálására, de ezt ha akarod igénybe veszed, ha akarod nem. Mindenesetre pontosan látni fogod, hogy mik azok a területek, ahol a leggyorsabban a legjobb eredményt tudod elérni.

Mire kell feltétlenül figyelned a honlapod optimalizálása során? – Rövid teszt

Adok egy kis segítséget, hogy mik azok a dolgok, amikre leginkább figyelni kell egy honlap optimalizálás során. Használd ezeket a pontokat egyfajta tesztként, és vizsgáld meg a honlapodat, hogyan teljesít.

Minimális webes ismeret nem árt hozzá, de ha neked ez kínai, akkor se ijedj meg! Add oda ezt a tesztet a webfejlesztődnek, és kérd meg, hogy mutassa meg, melyik működik nálad és melyik nem! Vagy egyszerűen töltsd ki az űrlapot, küldd el nekem a honlapod címét és én ingyen visszaküldöm neked a választ.

Honlap optimalizálás – ingyenes rövid teszt

Először is egy aranyszabály! A Google éppen azért lett ilyen óriási, és ma is azért működik olyan jól, mert a számítógép mögött ülő embereknek, a felhasználóknak legjobban tetsző honlapokat találja meg és jeleníti meg. Tehát ha semmi mást nem csinálsz, csak a célcsoportod érdeklődésére számot tevő, valódi tartalmat adsz közre a honlapodon, azzal már elvégezted a keresőoptimalizálás felét!

  1. Legyenek kulcsszavak meghatározva. Sokan még ezt az alapvető szabályt is elfelejtik, és „csak úgy” várják a honlapra a látogatókat, vagy esetleg fizetnek értük…?! Ha nincsenek kulcsszavaid, amikre honlapot akarsz optimalizálni, akkor fölösleges a dologgal egyáltalán foglalkozni.
  2. Megfelelő kulcsszavak. A túl rövid kulcsszavakra általában túl sok a konkurens, nehéz velük jó helyre kerülni. A túl hosszú kulcsszavakra (vagyis több szóból állókra) nincs elég keresés, hiába kerülsz jó helyre, nem lesz belőle látogató. A kulcsszavak gyakran adják magukat, de a kiválasztásuk sokszor „művészet”, mert még az sem mindegy, hogy pontosan milyen típusú vevőket keresel, mi a célja a honlapodnak. A lényeg, hogy találd meg azokat a kulcsszavakat, amikkel könnyű előre kerülni, és amiket azok a felhasználók használnak, akik éppen valami olyat keresnek, mint amit te kínálsz.

Ha már vannak hatásos kulcsszavak, egyedi tartalom, akkor érdemes az oldal belső optimalizálását megcsinálni. Ehhez leginkább az alábbi szempontokat vedd figyelembe:

  1. Kulcsszó sűrűség. Azt jelenti, hogy az adott oldal szövegében milyen gyakran fordul elő a kulcsszavad. Mivel minden oldalt külön kulcsszóra vagy kulcsszavakra kell optimalizálni, ezért ezt oldalanként kell megvizsgálni. Nincs egyértelműen elfogadott arány, 2-4% között tökéletesnek mondják, sokan már 1% fölött is elegendőnek tartják, és általában 8%-ig még nem túl sok. Fontos, hogy a szöveg természetes legyen, ne egy kulcsszó-erdőt gyárts! Sok ingyenes eszköz van a vizsgálatára, sajnos a magyar ragozás tulajdonságai miatt azonban nehéz pontosan mérni, a Google ugyanis ma már a ragozott, toldalékos alakokat (pl. virág, virággal, virága) is figyelembe veszi. Ez jó a természetes szöveggel megírt honlapoknak, de rossz amikor meg akarod tudni az oldalad kulcsszósűrűségét.
  2. Kiemelt szöveg. Na én itt szoktam hanyatt vágni magam néhány webfejlesztő hozzá nem értésétől, te pedig akkor tennéd ezt, ha tudnád micsoda szörnyűséget csináltak a honlapoddal. Ez kicsit már programozás, de megpróbálom érthetően és röviden leírni. Egy honlapon a látható szöveg mindenféle címkékkel van ellátva, amit a böngészők értelmeznek. Egy címsort lehet csupán „vastag, nagy betű” címkével ellátni, vagy lehet „címsor” címkével is ellátni. Az olvasó számára mindkettő ugyanaz, nem lát különbséget. De a keresőnek nem. A keresők a „címsor” címkéket imádják, az azokban található kulcsszavakat egyenesen magukhoz édesgetik, míg a vastag betűs szöveg számukra egyszerűen szöveg. Tehát amikor valaki „címsor” címke helyett „vastag, nagy betű” címkét használ, akkor akár azt is mondhatnánk, hogy levágja az aranytojást tojó tyúkot.
  3. Képek keresőoptimalizálása. A Google bármilyen okos is, mégiscsak egy számítógépes program. Nem fogja felismerni, hogy mi van egy képen vagy egy videón. De a honlapodon minden képet és videót lehet keresőoptimalizálni, vagyis megmondani a keresőknek, hogy mit tartalmaz az a kép. Ha ezt megteszed, akkor ráadásul extra előnyhöz is jutsz, a videós vagy képekkel teletűzdelt oldalakat ugyanis szívesebben jelenti meg a Google, mint a szimpla szövegeket.
  4. Kifelé mutató linkek. Nem összetévesztendő a linképítéssel (lásd lejjebb), itt azokról a hivatkozásokról van szó, amiket te teszel be a saját oldaladba, és külső honlapokra mutatnak. Igen, bár erről kevesen beszélnek, de a keresők jobban értékelik azt a honlapot, ami értékes honlapokra hivatkozik (mintegy forrásként), mint ahol csak sima szöveg van. De vigyázz, a túl sok kifelé mutató link, vagy a büntetett honlapokra mutató hivatkozás épphogy keresési büntetést vonhat maga után!
  5. Egyedi tartalom. Magyar nyelvű honlapoknál ez leginkább akkor lehet érdekes, ha több honlapot üzemeltetsz, vagy pl. egy nagyobb cég termékeit forgalmazod. Fontos, hogy a honlapodon legyen minél több egyedi szöveg, és ne csak máshonnan átvett képeket, adatokat, mondatokat jeleníts meg. A Google legújabb fejlesztései például kifejezetten arra mennek rá, hogy az „ismétléses honlapokat” kiszűrjék, megbüntessék, hátra sorolják a keresési találatok között.

    Angol nyelvű honlapok esetén nagyobb divat „tartalmat másolni”, ami a fentiek szerint büntetést von maga után. Figyelj arra, hogy a lefordított honlapod ne valami sablonszöveg legyen, amit a fordítód vagy a webfejlesztőd – esetleg néhány szó megváltoztatásával – rajtad kívül még száz másik cégnek adott el!

Sok mindenre lehet még egy honlap optimalizálás során figyelni, de az eddigiek lényegében a legfontosabbak. Egy dolog maradt hátra, ez pedig az úgynevezett külső keresőoptimalizálás. Vagyis amit már nem a saját honlapodon csinálsz. De ha nem ott, akkor hol…?

  1. A honlapodra mutató linkek. Linképítés néven hallhattál róla, arról van szó, hogy milyen honlapokról mutat link, magyarul kattintható hivatkozás a te honlapodra. Első körben a linkek száma nagyon fontos, aztán érdemes olyan „apróságokra” is figyelni, hogy pontosan milyen szövegekkel, milyen kulcsszavakkal linkelik a honlapodat, vagy a főoldalon kívül milyen aloldalakra mutatnak még hivatkozások. Vannak a természetes linkek, amikhez a honlap tulajdonosának semmi köze, amik „csak úgy” készülnek. Ezek szuper jók, de főleg kezdő honlapnál ne sok ilyenre számíts (Magyarországon egyébként is vagy divat valami és azt ezren linkelik vagy senki), így maradnak az általad vagy egy fizetett ember által épített linkek. Ez egy egyáltalán nem érdekes, de szükséges és ráadásul folyamatosan szükséges feladat, heti szinten építgetni kell a linkeket a jó keresési eredményekhez.

Nincs vesztenivalód! Kérd te is az ingyen honlap optimalizálás felmérésedet!

Ha mindent értettél, amit fönt írtam, akkor is lehet, hogy tudok még javaslatot adni a honlapod optimalizálására. Ha nem értettél mindent, akkor miért most akarod megtanulni? Töltsd inkább a ma estét pihenéssel, a honlapod felmérését pedig bízd ránk. Ingyen megcsináljuk, semmilyen kötelezettséged sincs vele!

Töltsd ki ezt az űrlapot, kattints a piros gombra, és belátható időn belül megkapod a teljesen ingyenes felmérésedet a honlapodról!

(A felmérést tényleg személyesen végezzük, és tényleg megnézzük a honlapodat. Ez időt vesz igénybe, a beérkezett igényektől függően általában 1-4 hét között, a türelmedet köszönjük.)

Ez a szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető!
Amennyiben SEO segítségre van szükséged, keress minket e-mailben az info@flizor.com címen!




[si-contact-form form=’1′]

FONTOS! Nagyon sok megkeresést kapunk olyan honlapokkal kapcsolatban, amelyek az alsó szintjét sem ütik meg annak, amit a Google a keresési találatok között megjelenít. Ilyen esetben nehéz segíteni, az ingyenes felmérés legfeljebb arra jó, hogy lásd, amit már amúgy is kellett volna látnod – egy minimális befektetés akár anyagilag, akár a tartalmat illetően egyszerűen szükséges ahhoz, hogy a keresőkben megjelenj.

Ezért kérlek csak abban az esetben kérd a felmérést, ha a honlapod megfelel az alábbi feltételeknek:

  • Nem ingyenes tárhelyen található, hanem saját domainnel rendelkezik. (Vagyis: nem valami.wordpress.com, valami.blog.hu, valami.blogspot.hu, valami.uw.hu, valami.shp.hu stb.*)
  • Legalább 5 oldalnyi hasznos, eredeti, saját tartalom található rajta. (Ha csak bemásoltál valami tartalmat, vagy egy-két oldalnyi a honlapod, ez a felmérés neked nem tud segíteni.)
  • Nem kizárólag affiliate (partnerprogram) jellegű honlap. (Ezeket a honlapokat szintén nagyon nehéz jó helyre hozni saját tartalom nélkül.)
  • Magyar vagy angol nyelvű (ez nem Google feltétel, mi nem foglalkozunk más nyelveken honlapokkal).

Fenntartjuk a jogot, hogy azoknak a honlapoknak az elemzését, amik akár ránézésre nem felelnek meg valamelyik fenti feltételnek, kérdés és a felmérést igénylő értesítése nélkül visszautasítsuk.

* Megjegyzés az ingyenes tárhelyekkel kapcsolatban: az ingyenes tárhelyekkel alapvetően nincs baj. Nagyon sok honlapot láttam ezek közül, amik szépen teljesítenek. Ezeken a tárhelyeken azonban sok olyan keresőoptimalizálási trükk nem alkalmazható, ami egy fizetős tárhelyen igen. Ezért nem látom értelmét a felmérést elvégezni, csak arról értesítenélek, hogy mi nem jó, de lehetőséged sem lenne javítani.

Ez a szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető!
Amennyiben SEO segítségre van szükséged, keress minket e-mailben az info@flizor.com címen!




[si-contact-form form=’1′]