Marketing és hirdetési csomag gigantikus kedvezménnyel !
Csak 2019. március 31-ig (vasárnapig)!

Szeretnél végre olyan konkrét online marketing tippeket, amikkel te is több emberhez jutsz el és több vevőre tehetsz szert?

Ads

Ha Te is hatékonyan szeretnél hirdetni és több vásárlót akarsz 2019-ben, akkor jó helyen vagy!

Rád is igaz ebből akár csak egy is?

  • …tudod, hogy jó lenne, ha volna marketing terved, de nem tudod hogyan kezdj hozzá
  • …már tapasztalod, hogy mehetne jobban az üzleted és nem ártana egy kis marketing előtervezés
  • …… jó lenne végre egyben látni, hogy milyen konkrét marketing lépéseket kell végrehajtani a vállalkozásodban, hogy több vevőt tudj szerezni.
  • …áhitozol egy szuper hatékony és egyszerű marketing terv sablonra, amit minden évben elővehetsz
  • …… hallottál az értékesítési tölcsérről,de fogalmad sincs hogyan alakítsd ki a sajátodat úgy, hogy több vevőt tudj szerezni.
  • … szeretnél végre annyi vevőt és annyi bevételt online, amennyit megérdemelsz?
  • …az online vállalkozásodban a vevőszerzés napi küzdelem a túlélésért?
  • nem keresel elég pénzt a Facebookkal és a Google Ads-szel, mert nem hatékonyak a hirdetéseid

Ha csak egyik pont is igaz rád a fentiek közül, akkor jó helyen jársz! Van megoldás a problémádra!

Így segítek neked

Összeállítottam neked egy olyan csomagot, amiben tényleg benne van minden olyan tudás, amivel 2019-ben jobb eredményeket és több látogatót tudsz elérni.

Nem kell többé feleslegesen időt pazarolnod egymásnak ellentmondó információkra.

Olyan online marketing és hirdetési tippeket kapsz, amik tényleg működnek. Könnyen érthető, hatékony megoldásokat, amikkel sikeresek lesznek a hirdetéseid, amikkel több látogatót és több vevőt szerezhetsz az oldaladra!

Ráadásul mindezt az otthonod, vagy az irodád kényelmében kapod meg.

Mit tartalmaz a marketing és hirdetési csomag?

4 videótanfolyamomat (összesen 5 különálló rész) vásárolhatod meg kedvezménnyel!

Választhatod csak az egyik tanfolyamot is, vagy kettőt- hármat a csomagból, egyre nagyobb akcióban.

Ha 4-et vásárolsz hatalmas kedvezménnyel, akkor az 5. képzést ajándékba kapod!

Nézzük a csomagot!

  • 1. Hatékony marketing terv
  • 2. Önműködő értékesítési tölcsér online videótanfolyam
  • 3. Vevőszerző Facebook online videótanfolyam
  • 4. Google Ads online tanfolyam 1.rész
  • 5. Google Ads online tanfolyam 2.rész

Mutatom részletesebben, melyik tanfolyam, miről szól:

marketing terv

1. Hatékony marketing terv

Mit fogsz megtanulni a Hatékony Marketing Terv online tanfolyamon?

  • Piacfelmérések. Felmérések nélkül nincs hatékony eredmény. Ezért meg fogod tanulni, hogy az elérhető ingyenes online eszközök segítségével hogyan készíts el egy piacfelmérést. Hidd el, ez az alapja minden sikeres marketing akciónak!

  • Termékek, terméklétra. Az alapoknál kezdjük. A termékek és a terméklétra kialakításában is segítek, hiszen ezekre építjük fel a marketing tervet.
  • Marketing akciók. Az akciókról az embernek lehet jó vagy rossz személyes véleménye. De az igazság az, hogy ezek nélkül ma már nem tudsz hatékonyan eladni. És vajon mi az igazság az akciókkal kapcsolatban az online világban? Hogyan alkalmazd őket? Mit és mikor akciózz?
  • Értékesítési tölcsér. Ez egy divatos név arra, hogy az online világban hogyan építs fel egy olyan rendszert, ami a vadidegenekből először érdeklődőket, majd vásárlókat és visszatérő vevőket konvertál. De sajnos sokakban több kérdés mint válasz van ezzel kapcsolatban. Ugye jó lesz, ha megérted, hogy mitől működik egy ilyen rendszer valójában, és képes leszel bármilyen témában összerakni egy hatékony értékesítési tölcsért?
  • A sikeres marketing terv két legfontosabb lépése. Meglepő, hogy milyen két egyszerű dolgon múlik az, hogy egy tervezés (itt: marketing tervezés) sikeres lehet-e egyáltalán.

    Ha eddig azt érezted, hogy fogalmad sincs hogy állj neki, bonyolult az egész, nem is lehet a való élethez marketing tervet készíteni, akkor elárulom: itt a megoldás. Amikor ezt a két lépést megérted, onnantól gyerekjáték lesz a marketing tervezés.

  • Egy statikus marketing terv. Ez meglepően egyszerű lesz, mégsem gondoltál eddig rá. Amikor ide jutunk a tanfolyamon, akkor szó szerint öt perc alatt össze fogsz tudni rakni egy egyszerű marketing tervet – amit én statikusnak nevezek. És garantálom, hogy már ettől jobban fogod érezni magad, és jobban át fogod látni a marketingedet, mint a legtöbb cég vagy vállalkozó.
  • Mi kerüljön a marketing tervbe? Konkrétan végigvesszük, hogy egy kisvállalkozásnak mit kell bevennie a marketing tervébe. Nem lesz többé kérdésed ezen a területen.
  • Összerakod a marketing tervedet! A tanfolyam során azért veszünk ennyire részletesen minden alapot, hogy teljesen megértsd, hogyan kell összeállítani egy marketing tervet. Így a tanfolyam végére a gyakorlati feladatok során képes leszel te magad is összeállítani a saját marketing tervedet.
  • Bárhol, bármikor. Ez nem csak a képzés elérhetőségére vonatkozik, hiszen korlátozás nélkül hozzáférhetsz az anyagokhoz.

    De ha elvégezted a képzést, akkor onnantól kezdve tényleg bárhol és bármikor képes leszel hatékony, működőképes marketing tervet összeállítani. Akár a mostani vállalkozásodban jövőre vagy később, akár bármelyik másik vállalkozásodban.

  • Extraként kapsz tőlem egy letölthető marketing tervezési sablont. És amit még pluszban kapsz: pontosan érteni fogod, hogy miért és hogyan töltsd ki!

2. Önműködő értékesítési tölcsér videótanfolyam

Mi az, amiről szó lesz ezekben a videókban?

  • Mi pontosan az értékesítési tölcsér. Ha nem érted, hogy pontosan miről van szó, hogyan működik, akkor ne várd, hogy meg tudod valósítani. Pontosan megtanítom neked, hogy mi az értékesítési tölcsér, miért nem ment eddig, és hogyan tudod kialakítani, működésbe tenni a saját vállalkozásodban.

  • A legnagyobb online marketing tévedés.

    A tanfolyamon pontosan megmutatom neked, hogy mi ez a félreértés, hogyan működik a valóságban a sikeres értékesítési tölcsér, és a fejedre fogsz csapni: aha, hát ezért nem ment eddig!

  • Mitől fogsz sok pénzt keresni online? Van ennek egy titka. Egyszerűen kiszámítható, hogy mennyi pénzt fogsz keresni. Ha ránézek a weboldaladra, a Facebook oldaladra, megmondom, hogy miért nem keresel annyit, amennyit kereshetnél.

  • A 3 fő tömegmarketing eszköz, ami ma működik.
  • A közösségi média sikeres alkalmazása. Észrevetted már, hogy a legtöbb kisvállalkozás csak szenved a közösségi médiában? Rengeteg energiát beleraknak, és minimális az eredmény? Ezen a tanfolyamon megtanulod, hogy mi a közösségi média egyetlen, mindenki számára sikeres alkalmazása, ha a célod a több vevő és a több bevétel.

  • A hatékony hírlevél 7 titka. Ez nem egy hírlevél tanfolyam, de egyvalamit meg kell értened: aki sok pénzt keres online, valamilyen formában használja a hírlevelezést.
  • A sikeres keresőoptimalizálás és az értékesítési tölcsér. Egy jól felépített értékesítési tölcsérben a keresőoptimalizálásnak is megvan a helye. És a jó hírem, hogy ha valóban megérted, hogyan használjuk itt a SEO-t, akkor sokkal könnyebb lesz! (Annyit elárulok, hogy itt éppen az lesz a cél, hogy az egyszerűbb, ezért sokkal könnyebb kulcsszavakat célozzuk.)
  • Fizetett hirdetések sikeres alkalmazása.
  • Értékesítési oldal szövegírás tippek. Megosztom veled azokat a tippeket, amiket a sikeres értékesítési oldal szövegírásakor használnod kell.

  • A sikeres eladás 3 legfontosabb tényezője webáruházaknál.
  • Az újraeladás 2 titka (visszatérő vásárlók). Minden sikeres vállalkozás igazi bevételi forrása a visszatérő vásárlók. Ha nincs elég visszatérő vásárlód, sosem lesz elég pénzed.
  • Így javítsd a vállalkozásod hatékonyságát: az értékesítési tölcsér megfordítva. Ezt a szokatlan, egyedi, ám nagyon hatékony módszert is meg fogod ismerni, és mindig tudni fogod, hogy min javíts, ha a dolgok éppen nem úgy mennek, ahogy szeretnéd.

  • Mitől lesz önműködő egy hatékony értékesítési tölcsér? Na ez lesz a legkeményebb. Itt ugyanis megosztom veled azt a titkot, ami talán ennek a tanfolyamnak a legnagyobb lényege. Elárulom: nincs piros gomb, hókusz-pókusz varázsszó, amit ha felraksz a honlapodra majd dőlnek a vevők. Ha eddig megpróbálták is neked ezt eladni, talán éppen ezért nem sikerült sosem egy valóban működő rendszert összeállítanod.

    Van viszont egy ennél sokkal eredményesebb módszer, amitől valóban önműködő értékesítési tölcsért fogsz tudni építeni! Ha ezt megérted, már csak legyinteni fogsz, ha valaki azt mondja, nehéz az interneten vevőket találni.

  • Örökzöld értékesítési tölcsér kialakítása. Ezzel ütni fogsz! Ha ezt megcsinálod, akár még tovább növelheted a vállalkozásod profitját! Megtanulod ugyanis, hogy hogyan építs fel egy olyan értékesítési tölcsért, ami időtől független! Vagyis minden új érdeklődő számára akkor indul az online marketing és értékesítési folyamat meg az akciók, amikor éppen először találkozik a vállalkozással, amikor először „kerül bele a tölcsérbe”.
  • Extraként kapsz tőlem egy értékesítési oldal sablont, amit a honlapodon fel tudsz használni! Ha WordPressed van, sablontól függetlenül képes leszel profi értékesítési oldalt összerakni (plusz a képzés részeként megtanulod az értékesítési oldal szövegírást is, ahogy feljebb írtam).

    Megmutatom neked a legjobban konvertáló WordPress sablont, és azt is megérted, hogy miért ez tud a legjobban vevőket generálni.

  • facebook hirdetes

3. Vevőszerző Facebook hirdetés videótanfolyam

Mi az, amiről szó lesz ezekben a videókban?

  • Megmutatom neked a Facebook hirdetési felület használatát.
  • Meg fogod tanulni, hogyan rakj össze egy Facebook lájkoltató hirdetést.

    Igen, nagyon sokan kértétek, és tudom, hogy rengeteg problémát jelent, még ha egyszerűnek hangzik is. De végre a lehető leghatékonyabban fogsz tudni valódi, érdeklődő lájkolókat szerezni az oldaladra, és nem kell többé irulnod-pirulnod pár száz követővel.

  • Megtanulod, hogy hogyan csinálj hatékony feliratkoztató hirdetést.

    A sikeres online vállalkozás egyik alapja egy jó, vevőszerző címlista, de ehhez ugye címek is kellenek. Ha már mindent tudsz a hírlevelekről, de valahogy még mindig kevesen vannak a listádon, itt végre megtanulod a megoldást!

  • Az egyik legfontosabb dolog nagyon sok vállalkozás számára azt láttatni, hogy „pezseg” a Facebook oldaluk.

    Ennek megvan a maga technikája, mégpedig a hirdetett posztok vagy videók megfelelő kezelése. Ezt is meg fogjuk nézni, hogy hogyan csináld, és hogyan érd el végre, hogy a lehető legkisebb összegből úgy nézzen ki, hogy sokan lájkolják, osztják stb. a posztjaidat.

  • Megtanulod a 6 fő elemet, amiből minden egyes Facebook hirdetés áll.
  • Aztán van itt még néhány kevésbé hangzatos, de nagyon fontos konkrétum, amit ismerned és tudnod kell a gyakorlatban is használni, ha sikeresen akarsz hirdetni:

    – Hogyan tudsz konverziót mérni a Facebookon, azaz elkülöníteni a vásárlókat a nem vásárlóktól, és mire jó ez neked?

    – Hogyan jönnek ki a hirdetések árai a Facebookon, azaz min múlik, hogy mennyit fizetsz?

    – Milyen hirdetés típusok vannak, és melyiket mikor használd?

  • – Mik azok a célközönségek, és miért múlhat akár ezen az egy ponton a hirdetésed sikeressége?

  • Mi a kulcs adat a hatékony hirdetéshez?

    Egyetlen dolog, amin múlik a siker. Ha ezt használod, garantálom, hogy az egész gondolkodásmódod megváltozik, és végre kidobhatod azokat a hirdetéseket, amik nem hoznak neked pénzt.

  • Egyben megnézzük azt is, hogy ha eddig nem kerestél pénzt vagy nem kerestél elég pénzt a Facebook hirdetésekkel, annak mi volt az oka.

    Elárulom, köze van ahhoz, hogy hogyan számolja a hirdetések árát a Facebook, és döbbenni fogsz, amikor ezt megérted, és elkezded alkalmazni.

  • Megtanítalak sikeresen tesztelni.
  • Végre megérted azt is, hogy mitől lesz befektetés a hirdetésre elköltött összeg, és nem költség.

  • Megmutatom neked azt, hogy hogyan kapcsold össze a Google Ads adatait a Facebook hirdetésekkel.
  • Megmutatok neked egy nagyon durva célzási trükköt.

    Itt is kilépünk a Facebookról, és a saját honlapod adatait fogjuk felhasználni arra, hogy valóban azokra célozz, akik a te célcsoportod, akiket te sikerrel elérsz. Tudod mit jelent ez? Hogy sokkal hatékonyabban, vagyis sokkal olcsóbban fogsz tudni hirdetni, és sokkal jobban fogják a hirdetéseidet szeretni!

  • Van egy harmadik trükköm is. Ez nagyjából felére vitte le a hirdetési árainkat, és nálam ez volt az, amikor a fejemre csaptam, hogy hát ilyen nincs! Pedig van.
  • Nem az én képzésem lenne, ha nem lenne szó keresőoptimalizálásról. Bemutatok egy trükköt, amiben azt fogod megtanulni, hogy hogyan tudod Facebook hirdetésekkel javítani a Google keresőben a megítélésedet.

4. Hatékony Google Ads hirdetések videótanfolyam 1.rész

Mit kapsz ezen a tanfolyamon?

Az első részben a Google Ads alapjait nézzük meg. Megérted, hogyan működik a rendszer, és megtanulsz hatékony keresési hirdetést feladni.

  • Megmutatom neked a Google Ads (régebbi nevén Google AdWords) legújabb hirdetési felületének használatát.
  • Keresőhirdetések és az online marketing stratégia

    A legfőbb oka, amiért sokan nem tudnak pénzt keresni az Ads segítségével, hogy vagy nincs online marketing stratégiájuk, vagy nem tudják ebbe beleilleszteni a Google Ads hirdetéseket.

  • A Google Ads működése

    Ha hatékonyan akarsz hirdetni a Google Ads-szel, akkor meg kell értened legalább részben, hogy mi van mögötte. Hogyan alakulnak ki a hirdetési árak, mik azok az aukciók, mik a hirdetések rangsorolásának alapjai, mi az a minőségi mutató, ami nagymértékben meghatározza nemcsak azt, hogy mennyit fogsz fizetni a hirdetéseidért, de azt is, hogy egyáltalán megjelennek-e.

    De megnézzük a hirdetési megjelenések fajtáit – keresési és Display hálózat -, a hirdetésbővítményeket, a kulcsszóegyezések típusait stb. Igen, ezek technikai dolgok, viszont végre egyszer valaki érthetően, a nulláról indulva fogja neked őket elmagyarázni, így most már a bonyolultság nem lesz akadálya annak, hogy sikeres Google Ads kampányokat indíts!

  • A Google Ads “szentháromság”

    Van három dolog, aminek együtt kell állnia a sikeres Google Ads kampányokhoz. Ha bármelyik is kilóg, csak a pénzed költöd, Ha viszont ezek rendben vannak, a hirdetéseid hirtelen elkezdik hozni az eredményeket!

  • Miért érzed átverésnek, ha ügynökséggel dolgozol?

    Nem akarok általánosítani, de a tapasztalatom szerint a magyar kisvállalkozók nagy része csalódott már AdWords ügynökségben. Ennek sajnos megvan a pontos oka, és ezt is meg fogod érteni ezen a képzésen!

  • A legegyszerűbb hatékony hirdetés 5 perc alatt
  • Google Ads fiók létrehozása
  • Keresési hirdetés beállítása lépésről lépésre
  • A kulcsszavak kiválasztásának szabályai
  • Szövegírás szabályai
  • Fizetés, számlázás, adózás

    Nagyon sokan kérdeztétek, hogy hogyan lehet fizetni, milyen hatással van ez az adózásra, hogyan lehet elszámolni, van-e ÁFA stb. Ezt is tisztázzuk.

  • Megtanulod az 5 fő elemet, amiből minden egyes Google Ads hirdetés áll. Ha ezeket megérted, nem csak hirdetést összerakni lesz majd gyerekjáték a számodra, de sokkal könnyebben meg fogod találni, hogy hol a hiba, ha egy hirdetés nem megy. Ráadásul bármennyire hihetetlen, de ez az 5 elem változatlan már évek óta a Google Ads hirdetési rendszerében.
  • Bármilyen más rendszerben hirdetsz, akkor is segíteni fogok.

    Olyan háttérinformációkat árulok el neked, amiket a profi hirdetők használnak a sikeres fizetős kampányaik felépítésére. Nem azok, akik mások pénzét költik, hanem akik a sajátjukat. Ha megérted, hogy min múlik egy fizetős kampány valódi sikeressége, akkor bármilyen rendszerben képes leszel használni ezt a tudást.

  • Mi a kulcs adat a hatékony hirdetéshez?

    Egyetlen dolog, amin múlik a siker. Ha ezt használod, garantálom, hogy az egész gondolkodásmódod megváltozik, és végre kidobhatod azokat a hirdetéseket, amik nem hoznak neked pénzt.

    Egyben megnézzük azt is, hogy ha eddig nem kerestél pénzt vagy nem kerestél elég pénzt a Google hirdetésekkel, annak mi volt az oka. Elárulom, köze van ahhoz, hogy hogyan számolja a hirdetések árát a Google, és döbbenni fogsz, amikor ezt megérted, és elkezded alkalmazni.

5. Hatékony Google Ads hirdetések videótanfolyam 2.rész

Csak az 1. rész megvásárlásával választható!

A második részben a hirdetéseidet optimalizáljuk, finomítjuk. Ezen kívül megnézünk néhány haladóbb beállítást, valamit itt már elsődleges cél a profitnövelés közép és hosszú távon.

  • Az értékesítési tölcsér és a Google Ads
  • A/B teszt

    Minden online marketing eszközből a legtöbbet teszteléssel lehet kihozni. Ne másokra hallgass, hanem nézd meg a valóságban, hogy melyik hirdetésed szerepel a legjobban, és turbózd fel azt további tesztekkel!

  • Egyéb Google eszközök használata

    Megtanulod a Google Ads kampányaidban használni a további Google eszközöket, mint pl. a YouTube és a Gmail.

  • Google Analytics összekapcsolás

    Segítek összekapcsolni az Ads fiókodat a Google Analytics adataiddal. Így még többet fogsz látni a hirdetéseid eredményéből.

  • A konverzió csodája

    Ha hatékonyan akarsz hirdetni, tudnod kell mérni a hirdetések hatékonyságát. Pontosan melyik hirdetés mennyit hozott a konyhára. Ehhez megnézzük a konverziós kód létrehozását, a konverziós kód beállítását, a konverziókövetés fajtáit, és azokat a tippeket is, amivel a konverziómérést valóban a profik szintjére tudod emelni. (Elárulom: NEM technikai kérdésről van szó!)

  • Remarketing, azaz találd meg a legelkötelezettebb vásárlóidat

    A remarketing esetében azokra célzol, akik már érdeklődtek a vállalkozásod, a honlapod, a terméked stb iránt. Ők a legelkötelezettebbek, őket a legkönnyebb megfogni. De hogyan csináld? A részleteket, pontos technikai beállításokkal együtt megnézzük a képzésen.

  • Keresőoptimalizálás vs. Google Ads

    Na, ezt nagyon szeretni fogod! Végre tiszta vizet öntünk a pohárba, és pontosan megérted, hogy melyiknek mi a helye az online marketingedben, hogyan támogatják egymást, és miért (és hogyan) kell mindkettőt használnod!

  • Megtanulod, hogy hogyan csinálj hatékony feliratkoztató hirdetést.
  • Speciális optimalizálási megoldások
  • Hatékony landing (érkezési) oldal

    Hiába jó a hirdetés, ha a céloldal (landing oldal, érkezési oldal) nem megfelelő, akkor valószínűleg a kampányra szánt összeg nagyrészt kidobott pénz lesz.

  • Ads display hirdetés beállítása lépésről lépésre

    Pontosan végigmegyünk azon, hogy hogyan hozz létre és állíts be egy display kampányt a Google Ads-ben. Ez itt most csak egyetlen pont, de a keresési hirdetések mellett ez a másik nagy ütőkártya a kezedben, ha hatékonyan szeretnél hirdetni az Adsben. Megérted az elméletet, és gyakorlatban is látni fogod, pontosan mit csinálj, és az milyen eredményt fog hozni.

  • Megtanítalak sikeresen tesztelni.

    Ez nem hangzik érdekesen, de a sikeres online marketing, és különösen a sikeres fizetett hirdetések alapja, hogy tudd, melyik hirdetés működik és melyik nem. Erre lehet tippelni, keresztbe tett ujjakkal várni a csodát, vagy lehet ténylegesen tudományos alapon, pontosan megtalálni a leghatékonyabb megoldást. Ja, és napi pár percben!

  • Végre megérted azt is, hogy mitől lesz befektetés a hirdetésre elköltött összeg, és nem költség.

    A legtöbb vállalkozó számára sajnos ez egy költség, ami annál jobb, minél kisebb. És közben talán te is hallottad már, hogy erre befektetésként kellene nézni, és talán szeretnéd is, de valahogy sosem ment, hiszen sosem láttad, hogy stabilan visszahozta volna a Google Ads hirdetés a ráköltött összeget. Na most ezt is rendbe tesszük. Ezen a képzésen végre megérted, mi a titka annak, hogy elérd, valóban befektetés legyen a Google hirdetési összeg, és tényleg csak azt várd, hogy többet költhess rá, mert tudod, hogy az neked is többet fog hozni.

  • Megmutatok neked egy nagyon durva célzási trükköt.

    A saját és a konkurenseid honlapját fogjuk felhasználni arra, hogy valóban azokra célozz, akik a te célcsoportod, akiket te sikerrel elérsz. Tudod mit jelent ez? Hogy sokkal hatékonyabban, vagyis sokkal olcsóbban fogsz tudni hirdetni, és sokkal jobban fogják a hirdetéseidet szeretni!

Mit mondanak mások, akik tőlem tanultak?

“Nagyon elégedett vagyok a képzéssel, mint Balázs minden anyagával. Látszik bennük, hogy nagyon odateszi magát, megosztja a tapasztalatát a tanítványaival. ÉS mindez működik!!!! Ez az egészben a legjobb! Teljesen elkötelezett Szilágyi Balázs rajongó vagyok! :)”

Varga Éva
Valódi érték-Online marketing, weboldal készítés

“Ilyen jó anyagokat készítő cégtől szívesen és örömmel tanulok, “vásárolok”. Az összes eddigi tanfolyam nagyon hasznos volt.(…)nekem kell egy darab forrás, aminek hiszek és elfogadom azt, amit onnan kapok mert különben elveszek a rengetegben. Ez a forrás számomra ti vagytok, és irtóra örülök, hogy annak idején rátok akadtam a neten.”

M.K.

“A Balázstól tanultak a megélhetésem alapjait adják. Sziklaszilárd alapok! :)”

Keresztesné Molnár Anita
TudatosAdozo.hu

Jöjjön az ára

Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos, és hasznos az anyag, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

Kedvezmény már 1 online tanfolyam vásárlástól!

A tanfolyamok eredeti ára darabonként bruttó 37.465 Ft (29.500 Ft + ÁFA).

Gigantikus kedvezménnyel bármelyik a tiéd lehet bruttó 29.845 Ft-ért (23.500 Ft + ÁFA).

2 képzés vásárlása esetén bruttó 24.765 Ft-ért (19.500 Ft + ÁFA) kapod darabját. A végösszeg így számodra bruttó 49.530 Ft.

3 képzés vásárlása esetén bruttó 20.955 Ft-ért (16.500 Ft + ÁFA) kapod darabját. A végösszeg így számodra bruttó 62.865 Ft.

Meg se állj 5 online marketing képzésig!

Bármely 4 képzésünket választod, az 5.-et ajándékba kapod, ráadásul a 4 képzés darabára csak bruttó 18.415 Ft (14.500 Ft + ÁFA). A végösszeg így számodra bruttó 73.660 Ft az 5 képzésért!!!

Örökös hozzáférést kapsz, bármikor megnézheted a videótanfolyamokat!

Gigantikus kedvezmények csak március 31-ig!

VIP tagunk vagy?

Extra kedvezmények kiértesített VIP tagoknak.

VIP Kedvezmény már 1 online tanfolyam vásárlástól!

Gigantikus kedvezménnyel bármelyik a tiéd lehet bruttó 24.765 Ft-ért (19.500 Ft + ÁFA).

2 képzés vásárlása esetén bruttó 20.955 Ft-ért (16.500 Ft + ÁFA) kapod darabját. A végösszeg így számodra bruttó 41.910 Ft.

3 képzés vásárlása esetén bruttó 18.415 Ft-ért (14.500 Ft + ÁFA) kapod darabját. A végösszeg így számodra bruttó 55.245 Ft.

Meg se állj 5 online marketing képzésig!

Bármely 4 képzésünket választod, az 5.-et ajándékba kapod, ráadásul a 4 képzés darabára csak bruttó 17.415 Ft (13.500 Ft + ÁFA). A végösszeg így számodra bruttó 69.660 Ft az 5 képzésért!!!

Jelentkezz most, ne hagyd ki ezt a vissza nem térő alkalmat!

Garantáltan?

Igen. Nincs mit magyaráznom, hiszen ismersz.

Tudom, hogy ezek a tanfolyamok is annyira hasznosak lesznek számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

Ha nem tetszik, 30 napon belül küldesz egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom neked a pénzed! Nincs harag, és a tudást is megtarthatod.

Elégedettségi garancia

Hogyan szerezheted meg ezt a tudást?

  • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
  • Ha 1-nél több képzést választasz, akkor a rendelésed után kapott levélre válaszolva írd meg, hogy mely online képzéseket szeretnéd.
  • A pénzed beérkezése után, megkapod a végszámlát és a hozzáféréseket a tanfolyamokhoz. Ezután pedig bárhol, bármikor és bármennyiszer megnézheted a videókat!

Szóval mire vársz? Rendeld meg most!

Online marketing képzést/csomagot veszek! Adatkezelési szabályzat
* A * piros csillaggal jelölt mezőt kérlek mindenképpen töltsd ki!
Számlázási adatok

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az info@flizor.com címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem a tanfolyamra!” gombra kattintással a Flizor Média Kft.-vel (1036 Budapest, Bécsi út 85., adószám: 12886630-2-41, cégjegyzékszám: 01-09-708312) kötöd.