Ez a képzésünk jelenleg nem rendelhető.

ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

Fontos! A várólistára való feliratkozás nem egyenértékű a jelentkezéssel, és nem von maga után fizetési kötelezettséget.

Megkérdeztük a magyar vállalkozókat, mi az az online eszköz, amivel kapcsolatban a leginkább elveszettnek érzik magukat.

Tudod, mit mondtak a legtöbben?



Te sem keresel elég pénzt a Google Ads (AdWords) hirdetésekkel?

Úgy érzed, hogy nem tudsz mit kezdeni vele?

Akkor nyugodj meg, mert nem vagy egyedül, és van megoldás a problémádra. Olvass tovább!

Mi a baj a Google Ads hirdetésekkel?

Miért van az, hogy a magyar vállalkozók többsége nem igazán tud pénzt keresni ezekkel a hirdetésekkel, legfeljebb az idejét tölti el vele és a pénzét költi rá? A válasz nagyon egyszerű.

A Google Adwords jelenleg az egyik leghatékonyabb online eszköz kis- és középvállalkozások számára, hogy extra profitot szerezzenek. De a hatékonyságnak ára van.

A siker érdekében a rendszer olyan bonyolulttá vált az utóbbi években, hogy komoly szaktudás nélkül csak a Google-t támogatod a befizetéseiddel, nem pedig a saját vállalkozásodat.

Valljuk be, a Google Ads hirdetési felület a vállalkozások számára sokkal inkább tűnik egy nehezen kezelhető és sokszor érthetetlen hirdetési eszköznek, ami csak a pénzt viszi eredménytelenül, mint egy valódi sikeresen használható vevőszerző eszköznek.

De akkor mi a megoldás?

Akkor erről ennyit? Lemondhatunk arról, hogy valaha is sikeresen tudjuk használni a Google Ads hirdetéseket? Még egy dolog, amiben a nagyobb cégek előnyben lesznek hozzád képest?

Ha nem tudsz megfizetni egy hirdetési ügynökséget, akkor mondj le arról, hogy sikeresen használd és bővítsd vele a vállalkozásodat, még több vevőt érj el vele?

A helyzet az, hogy nem. Az, hogy valami bonyolult, vagy hogy fizetni kell érte, még nem jelenti azt, hogy nem lehet megérteni.

És te azért vagy itt, mert tudod, hogy ezzel kezdeni kellene valamit.

Tudod, hogy a Google hirdetési rendszere valahogy a segítségedre lehet, és talán még hirdetnél is, ha tudnád hogyan kell. A kérdés tehát már csak az, hogy hogyan.

Így segítek neked

Mivel olyan sokan kértétek, fejembe vettem, hogy készítek egy online videós tanfolyamot a Google Ads hirdetésekről.

Mégpedig egy olyan anyagot, ami kifejezetten vállalkozóknak szól. Olyan vállalkozóknak, mint te, akik nem tudnak és nem is akarnak egy hirdetési ügynökséget megfizetni, de arra sincs szükségük, hogy ügynökségi szintű tudást szerezzenek a Google Ads hirdetési felületéről. Olyan vállalkozóknak, akiknek egyszerűen csak arra van szükségük, hogy megértsék végre, hogyan lehet hatékony hirdetéseket elindítani a Google-ben, és ezzel több rajongót, követőt, olvasót és vevőt szerezni.

A Hatékony Google Ads hirdetések videótanfolyam során nem csak az online marketing hirdetésekkel kapcsolatos elméletet sajátíthatod el, hanem a teljes kampány-építési folyamaton vezetlek végig. A legjobb megoldásokat mutatom meg, hogy megkíméljelek a kezdeti vagy akár későbbi kudarcoktól.

Ez tényleg a lényeg. Konkrét gyakorlati tippek, mindenféle hókuszpókusz és furfang nélkül. A Hatékony Google Ads hirdetés online videó tanfolyam segítségével végre képes leszel a saját vállalkozásod sikerének növelésére használni a Google hirdetési felületét!

Nem kell többé az idődet pazarolnod, nem kell többé úgy érezned, hogy ott van egy értékes eszköz a kezedben, de nem tudod semmire sem használni.

Itt azt kapod, amire vállalkozóként szükséged van. Nem a rizsát, nem az angol szakszavakat, hanem hogy melyik menüpont mit jelent, hogyan használd a Google hirdetést ténylegesen a saját vállalkozásod hasznára.

Ráadásul mindezt az otthonod, vagy az irodád kényelmében kapod meg.


ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

Mi az, amiről szó lesz ezekben a videókban?

1. rész

Az első részben a Google Ads alapjait nézzük meg. Megérted, hogyan működik a rendszer, és megtanulsz hatékony keresési hirdetést feladni.

  • Megmutatom neked a Google Ads (régebbi nevén Google AdWords) legújabb hirdetési felületének használatát. Mi ez a felület egyáltalán, és hogyan működik? Ha ezt megérted, már leküzdötted az első akadályt, amivel a legtöbb vállalkozó szembenéz a hirdetések terén, és végre nem a technika lesz az akadálya annak, hogy sikeres legyél!
  • Keresőhirdetések és az online marketing stratégia

    A legfőbb oka, amiért sokan nem tudnak pénzt keresni az Ads segítségével, hogy vagy nincs online marketing stratégiájuk, vagy nem tudják ebbe beleilleszteni a Google Ads hirdetéseket.

  • A Google Ads működése

    Ha hatékonyan akarsz hirdetni a Google Ads-szel, akkor meg kell értened legalább részben, hogy mi van mögötte. Hogyan alakulnak ki a hirdetési árak, mik azok az aukciók, mik a hirdetések rangsorolásának alapjai, mi az a minőségi mutató, ami nagymértékben meghatározza nemcsak azt, hogy mennyit fogsz fizetni a hirdetéseidért, de azt is, hogy egyáltalán megjelennek-e.

    De megnézzük a hirdetési megjelenések fajtáit – keresési és Display hálózat -, a hirdetésbővítményeket, a kulcsszóegyezések típusait stb. Igen, ezek technikai dolgok, viszont végre egyszer valaki érthetően, a nulláról indulva fogja neked őket elmagyarázni, így most már a bonyolultság nem lesz akadálya annak, hogy sikeres Google Ads kampányokat indíts!

  • A Google Ads “szentháromság”

    Van három dolog, aminek együtt kell állnia a sikeres Google Ads kampányokhoz. Ha bármelyik is kilóg, csak a pénzed költöd, Ha viszont ezek rendben vannak, a hirdetéseid hirtelen elkezdik hozni az eredményeket!

  • Miért érzed átverésnek, ha ügynökséggel dolgozol?

    Nem akarok általánosítani, de a tapasztalatom szerint a magyar kisvállalkozók nagy része csalódott már AdWords ügynökségben. Ennek sajnos megvan a pontos oka, és ezt is meg fogod érteni ezen a képzésen!

  • A legegyszerűbb hatékony hirdetés 5 perc alatt

    Szó szerint 5 perc alatt be fogod állítani az első hirdetésed, és ráadásul eredményes is lesz. Garantálom. Hogy miért? A tanfolyamon kiderül!

  • Google Ads fiók létrehozása

    Az első lépéstől az utolsóig segítek neked elindítani egy Google Ads fiókot. Ez akkor lesz különösen hasznos, ha még soha nem hirdettél, nem is használtad ezt a rendszert. Keresési hirdetés beállítása lépésről lépésre. Pontosan végigmegyünk azon, hogy hogyan hozz létre és állíts be egy keresési kampányt a Google Ads-ben. Ez itt most csak egyetlen pont, de ez a lényege az Adsnek. Megérted az elméletet, és gyakorlatban is látni fogod, pontosan mit csinálj, és az milyen eredményt fog hozni.

  • A kulcsszavak kiválasztásának szabályai

    Megsúgom, ezen az egy ponton is simán múlhat, hogy csak a pénzt szórod az ablakon, és a Google-t gazdagítod (sajnos az alapbeállítás esetén a legtöbbször igen), vagy pedig valóban hatékony kampányokat tudsz összerakni, amik neked hozzák majd a pénzt.

  • Szövegírás szabályai

    A Google Ads hirdetésekben néhány szóból kell kihozni a legtöbbet. Meg fogod tanulni, hogy mik a legfontosabb szempontok, amiket a látogatók és a Google is szeretnek!

  • Fizetés, számlázás, adózás

    Nagyon sokan kérdeztétek, hogy hogyan lehet fizetni, milyen hatással van ez az adózásra, hogyan lehet elszámolni, van-e ÁFA stb. Ezt is tisztázzuk.

  • Megtanulod az 5 fő elemet, amiből minden egyes Google Ads hirdetés áll. Ha ezeket megérted, nem csak hirdetést összerakni lesz majd gyerekjáték a számodra, de sokkal könnyebben meg fogod találni, hogy hol a hiba, ha egy hirdetés nem megy. Ráadásul bármennyire hihetetlen, de ez az 5 elem változatlan már évek óta a Google Ads hirdetési rendszerében. Tehát ha megérted ezeket az alapokat, még akkor is tudni fogod majd, hogy hogyan kell sikeresen hirdetni, ha változik maga a hirdetési felület. Ami azért valljuk be, elég gyakran megtörténik. Ugye tudod, mekkora előny lesz ez számodra azokhoz képest, akik minden hónapban újra tanulják a kattintgatást?

2. rész

A második részben a hirdetéseidet optimalizáljuk, finomítjuk. Ezen kívül megnézünk néhány haladóbb beállítást, valamint itt már elsődleges cél a profitnövelés közép és hosszú távon.

  • Az értékesítési tölcsér és a Google Ads

    Mit jelent pontosan az értékesítési tölcsér, hogyan tudod ezt hatékonyan használni a vállalkozásodban, és hogyan tudod az Ads hirdetéseket ezzel összehangolni?

  • A/B teszt

    Minden online marketing eszközből a legtöbbet teszteléssel lehet kihozni. Ne másokra hallgass, hanem nézd meg a valóságban, hogy melyik hirdetésed szerepel a legjobban, és turbózd fel azt további tesztekkel!

  • Egyéb Google eszközök használata

    Megtanulod a Google Ads kampányaidban használni a további Google eszközöket, mint pl. a YouTube és a Gmail.

  • Google Analytics összekapcsolás

    Segítek összekapcsolni az Ads fiókodat a Google Analytics adataiddal. Így még többet fogsz látni a hirdetéseid eredményéből.

  • A konverzió csodája

    Ha hatékonyan akarsz hirdetni, tudnod kell mérni a hirdetések hatékonyságát. Pontosan melyik hirdetés mennyit hozott a konyhára. Ehhez megnézzük a konverziós kód létrehozását, a konverziós kód beállítását, a konverziókövetés fajtáit, és azokat a tippeket is, amivel a konverziómérést valóban a profik szintjére tudod emelni. (Elárulom: NEM technikai kérdésről van szó!)

  • Remarketing, azaz találd meg a legelkötelezettebb vásárlóidat

    A remarketing esetében azokra célzol, akik már érdeklődtek a vállalkozásod, a honlapod, a terméked stb iránt. Ők a legelkötelezettebbek, őket a legkönnyebb megfogni. De hogyan csináld? A részleteket, pontos technikai beállításokkal együtt megnézzük a képzésen.

  • Keresőoptimalizálás vs. Google Ads

    Na, ezt nagyon szeretni fogod! Végre tiszta vizet öntünk a pohárba, és pontosan megérted, hogy melyiknek mi a helye az online marketingedben, hogyan támogatják egymást, és miért (és hogyan) kell mindkettőt használnod!

  • Megtanulod, hogy hogyan csinálj hatékony feliratkoztató hirdetést.

    Igen, ez elsőre furcsának tűnhet. Talán senki sem mondta még el neked, hogy A sikeres online vállalkozás egyik alapja egy jó, vevőszerző címlista, de ehhez ugye címek is kellenek. Ha már mindent tudsz a hírlevelekről, de valahogy még mindig kevesen vannak a listádon, itt végre megtanulod az egyik megoldást! Nagyon kevesen alkalmazzák ezt az Adsből, pedig csodákra képes! Sőt, lehet, hogy neked is ezen fog múlni igazából a kampányaid sikeressége…?!

  • Speciális optimalizálási megoldások

    Ha igazán hatékonyan akarsz hirdetni, ezeket mind ismerned kell. A Google sajnos az alapbeállításokkal sokszor saját magának kedvez. Viszont többé ettől nem kell félned: minden esetben a legtöbbet fogod tudni kihozni a hirdetéseidből. Olyan dolgokat veszünk itt, mint optimalizálás időre, napra, mobilra, földrajzi helyre; licit stratégiák és árazási modellek; költségkeret elosztása; keresések optimalizálása; haladó konverzió-optimalizáló tippek és trükkök; valamint keresési kifejezések szűrése.

  • Hatékony landing (érkezési) oldal

    Hiába jó a hirdetés, ha a céloldal (landing oldal, érkezési oldal) nem megfelelő, akkor valószínűleg a kampányra szánt összeg nagyrészt kidobott pénz lesz. Ebben a részben azonban végre te is megtanulsz a Google Ads hirdetésekhez hatékony érkezési oldalt készíteni, így ezek után nem fogod már a honlapodon elveszíteni a drága pénzért megszerzett látogatókat!

  • Ads display hirdetés beállítása lépésről lépésre

    Pontosan végigmegyünk azon, hogy hogyan hozz létre és állíts be egy display kampányt a Google Ads-ben. Ez itt most csak egyetlen pont, de a keresési hirdetések mellett ez a másik nagy ütőkártya a kezedben, ha hatékonyan szeretnél hirdetni az Adsben. Megérted az elméletet, és gyakorlatban is látni fogod, pontosan mit csinálj, és az milyen eredményt fog hozni.

De itt még nem állunk meg!

    Ismersz, és tudod nagyon jól, hogy nekem mindenem a hatékony cégműködés, és ezt szeretném most közelebb hozni számodra is. Nem csináltam volna egy videótanfolyamot csak azért, hogy bemutassak neked néhány menüpontot. Szóval csatold be az övedet, mert lesz ennek a tanfolyamnak egy olyan része is, ahol még ennél is magasabb fokozatba váltunk!

  • Bármilyen más rendszerben hirdetsz, akkor is segíteni fogok.

    Olyan háttérinformációkat árulok el neked, amiket a profi hirdetők használnak a sikeres fizetős kampányaik felépítésére. Nem azok, akik mások pénzét költik, hanem akik a sajátjukat. Ha megérted, hogy min múlik egy fizetős kampány valódi sikeressége, akkor bármilyen rendszerben képes leszel használni ezt a tudást. (1. rész)

  • Mi a kulcs adat a hatékony hirdetéshez?

    Egyetlen dolog, amin múlik a siker. Ha ezt használod, garantálom, hogy az egész gondolkodásmódod megváltozik, és végre kidobhatod azokat a hirdetéseket, amik nem hoznak neked pénzt. (1. rész)

    Egyben megnézzük azt is, hogy ha eddig nem kerestél pénzt vagy nem kerestél elég pénzt a Google hirdetésekkel, annak mi volt az oka. Elárulom, köze van ahhoz, hogy hogyan számolja a hirdetések árát a Google, és döbbenni fogsz, amikor ezt megérted, és elkezded alkalmazni. (1. rész)

  • Megtanítalak sikeresen tesztelni.

    Ez nem hangzik érdekesen, de a sikeres online marketing, és különösen a sikeres fizetett hirdetések alapja, hogy tudd, melyik hirdetés működik és melyik nem. Erre lehet tippelni, keresztbe tett ujjakkal várni a csodát, vagy lehet ténylegesen tudományos alapon, pontosan megtalálni a leghatékonyabb megoldást. Ja, és napi pár percben! (2. rész)

  • Végre megérted azt is, hogy mitől lesz befektetés a hirdetésre elköltött összeg, és nem költség.

    A legtöbb vállalkozó számára sajnos ez egy költség, ami annál jobb, minél kisebb. És közben talán te is hallottad már, hogy erre befektetésként kellene nézni, és talán szeretnéd is, de valahogy sosem ment, hiszen sosem láttad, hogy stabilan visszahozta volna a Google Ads hirdetés a ráköltött összeget. Na most ezt is rendbe tesszük. Ezen a képzésen végre megérted, mi a titka annak, hogy elérd, valóban befektetés legyen a Google hirdetési összeg, és tényleg csak azt várd, hogy többet költhess rá, mert tudod, hogy az neked is többet fog hozni. (2. rész)

  • Megmutatok neked egy nagyon durva célzási trükköt.

    A saját és a konkurenseid honlapját fogjuk felhasználni arra, hogy valóban azokra célozz, akik a te célcsoportod, akiket te sikerrel elérsz. Tudod mit jelent ez? Hogy sokkal hatékonyabban, vagyis sokkal olcsóbban fogsz tudni hirdetni, és sokkal jobban fogják a hirdetéseidet szeretni! (2. rész)

  • ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
    GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
    KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

    Mit mondanak mások a tanfolyamaimról?

    “Sok gyakorlati tipp. Saját tapasztalataid alapján összeállított tananyag. Átlátható és átlag honlaptulajdonosként is jól érthető, azonnal hasznosítható ismeretek.”

    Keresztesné Molnár Anita
    TudatosAdozo.hu

    “…Eddig 10x ennyit ültem az ingyenes tartalmak előtt otthon, most végre gyakorlati megvalósítás is lehet belőle…”

    Baji Angéla
    www.interjuramegyek.hu

    “A tanfolyamokon tanultak alapján bebizonyosodott, hogy csak működő dolgokat tanítasz. A tanultak megvalósításával valóban jó eredményeket lehet elérni. Folyamatos látogató emelkedés van az oldalainkon. Külön nagy öröm számunkra, hogy az egyik duguláselhárító oldalt már felhoztuk a google 1. oldalra, ami nem kis teljesítmény ekkora konkurencia harc mellett.”

    Korfanti Gábor

    “…érthetően, egyszerűen lett elmagyarázva minden, azzal a szándékkal, hogy megértsék és látszik, hogy valódi tudás van mögötte.”

    Szklenár Ferenc

    “Gyakorlatközpontú és aktuális ismereteket ad a tanfolyam. Laikusok számára is érthető az anyag, könnyen lefordítható a hétköznapi gyakorlatra.

    R.A.

    ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
    GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
    KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

    Jöjjön az ára

    Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos, és hasznos az anyag, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

    Bár ez a videó tanfolyam aranyárban mérhető,elkérhetnék érte akár kétszázezer forintot is.

    De nem teszem! Nem kérek érte 1200.000 Ft-ot, sem 100.000 Ft-ot, de még csak 50.000 Ft-ot sem.

    Ezt a tanfolyamot kifejezetten úgy áraztuk be, hogy bárki számára elérhető legyen.

    • A Hatékony Google Ads hirdetés videótanfolyam 1. részének ára: bruttó 37.465 Ft (29.500 Ft + ÁFA).
    • A Hatékony Google Ads hirdetés videótanfolyam 1.-2. részének ára: bruttó 74.930 Ft (59.000 Ft + ÁFA).
    • Regisztrált VIP ügyfeleinknek a Hatékony Google Ads hirdetés videótanfolyam 1. részének ára: bruttó 29.845 Ft (23.500 Ft + ÁFA).
    • Regisztrált VIP ügyfeleinknek a Hatékony Google Ads hirdetés videótanfolyam 1.-2. részének ára: bruttó 59.690 Ft (47.000 Ft + ÁFA)

    Garantáltan?

    Igen. Nincs mit magyaráznom, hiszen ismersz. Olvastad a tanfolyamomat, tudod hogy csak olyat írok le, ami neked hasznos. Ráadásul én a te nyelveden beszélek, mert én magam is vállalkozó vagyok.

    Tudom, hogy ez a tanfolyam is annyira hasznos lesz számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

    Ha nem tetszik, 30 napon belül küldesz egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom neked a pénzed! Nincs harag, és a tudást is megtarthatod.

    Elégedettségi garancia

    Hogyan szerezheted meg ezt a tudást?

    • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
    • Küldök egy proforma számlát. Ha ÁFÁ-s vagy vissza is igényelheted, és még a könyvelőd is szeretni fog!
    • Utald át az összeget a proforma számlán megadott bankszámlaszámunkra!
    • Amint beérkezik a számlánkra a pénz, megkapod a végszámlát és elküldjük a regisztrációhoz szükséges további információkat.
    • Ezután bármikor és bármennyiszer megnézheted majd a videókat.
    • Az egyes tanfolyam anyagok alatt lesz lehetőség kérdezni, ha valamit nem értesz.

    KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az info@flizor.com címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem a tanfolyamra!” gombra kattintással a Flizor Média Kft.-vel (2100 Gödöllő, Szabó Pál utca 60., adószám: 12886630-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-187161) kötöd.