Ez a képzésünk jelenleg nem rendelhető.

ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

Fontos! A várólistára való feliratkozás nem egyenértékű a jelentkezéssel, és nem von maga után fizetési kötelezettséget.

Megkérdeztük a magyar vállalkozókat, mi az az online eszköz, amivel kapcsolatban a leginkább elveszettnek érzik magukat.

Tudod, mit mondtak a legtöbben? Nézd meg a videót!



Te sem keresel elég pénzt a Facebookkal?

Úgy érzed, hogy nem tudsz mit kezdeni vele?

Akkor nyugodj meg, mert nem vagy egyedül, és van megoldás a problémádra. Olvass tovább!

Mi a baj a Facebookkal?

Miért van az, hogy a magyar vállalkozók többsége nem igazán tud pénzt keresni a Facebookkal, legfeljebb az idejét tölti el vele? A válasz nagyon egyszerű.

A Facebook alapvetően egy hirdetési felület. Közösségi médiának látszik, és persze az emberek lógnak is rajta, de valójában ma már üzleti értelemben szinte lehetetlen elérni eredményt a Facebookon, ha nem hirdetésekben gondolkozol.

Mielőtt nekiálltam a fenti videónak, megnéztem. Még azok a vállalkozások is, akik sok embert elérnek a Facebookon és sikeresnek látszanak, leginkább fizetett hirdetéseket használnak.

Ráadásul most úgy tűnik, a Facebook még jobban bekeményített. Már sokszor megtette, most újból bejelentette, hogy az üzleti oldalaknak még kevesebb lehetőséget ad megjelenni a követők üzenőfalán.

Valljuk be, a Facebook ma már a vállalkozások számára sokkal inkább tűnik egy nehezen kezelhető és sokszor érthetetlen hirdetési eszköznek, ami csak a pénzt viszi eredménytelenül, mint egy valódi közösségi média vagy kommunikációs eszköznek.

De akkor mi a megoldás?

facebook box

Akkor erről ennyit? Lemondhatunk arról, hogy valaha is sikeresen tudjuk használni a Facebookot? Még egy dolog, amiben a nagyobb cégek előnyben lesznek hozzád képest?

Ha nem tudsz megfizetni egy hirdetési ügynökséget, akkor mondj le arról, hogy sikeresen használd a Facebookot, és bővítsd vele a vállalkozásodat, még több vevőt érj el vele?

A helyzet az, hogy nem. Az, hogy valami bonyolult, vagy hogy fizetni kell érte, még nem jelenti azt, hogy nem lehet megérteni.

És te azért vagy itt, mert tudod, hogy ezzel kezdeni kellene valamit.

Tudod, hogy a Facebook rendszere valahogy a segítségedre lehet, és talán még hirdetnél is, ha tudnád hogyan kell. A kérdés tehát már csak az, hogy hogyan.


Így segítek neked

Mivel olyan sokan kértétek, fejembe vettem, hogy készítek egy online videós tanfolyamot a Facebook hirdetésekről.

Mégpedig egy olyan anyagot, ami kifejezetten vállalkozóknak szól. Olyan vállalkozóknak, mint te, akik nem tudnak és nem is akarnak egy hirdetési ügynökséget megfizetni, de arra sincs szükségük, hogy ügynökségi szintű tudást szerezzenek a Facebook hirdetési felületéről. Olyan vállalkozóknak, akiknek egyszerűen csak arra van szükségük, hogy megértsék végre, hogyan lehet hatékony hirdetéseket elindítani a Facebookon, és ezzel több rajongót, követőt, olvasót és vevőt szerezni.

Ez tényleg a lényeg. Konkrét gyakorlati tippek, mindenféle hókuszpókusz és furfang nélkül. A Vevőszerző Facebook hirdetés online videó tanfolyam segítségével végre képes leszel a saját vállalkozásod sikerének növelésére használni a Facebookot!

Nem kell többé az idődet pazarolnod, nem kell többé úgy érezned, hogy ott van egy értékes eszköz a kezedben, de nem tudod őket semmire sem használni.

Itt azt kapod, amire vállalkozóként szükséged van. Nem a rizsát, nem az angol szakszavakat, hanem hogy melyik menüpont mit jelent, hogyan használd ezt a “közösségi médiát” ténylegesen a saját vállalkozásod hasznára.

Ráadásul mindezt az otthonod, vagy az irodád kényelmében kapod meg.


ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

Mi az, amiről szó lesz ezekben a videókban?

  • Megmutatom neked a Facebook hirdetési felület használatát.

    Mi ez a felület egyáltalán, és hogyan működik? Ha ezt megérted, már leküzdötted az első akadályt, amivel a legtöbb vállalkozó szembenéz a Facebook hirdetések terén, és végre nem a technika lesz az akadálya annak, hogy sikeres legyél!

  • Meg fogod tanulni, hogyan rakj össze egy Facebook lájkoltató hirdetést.

    Igen, nagyon sokan kértétek, és tudom, hogy rengeteg problémát jelent, még ha egyszerűnek hangzik is. De végre a lehető leghatékonyabban fogsz tudni valódi, érdeklődő lájkolókat szerezni az oldaladra, és nem kell többé irulnod-pirulnod pár száz követővel.

  • Megtanulod, hogy hogyan csinálj hatékony feliratkoztató hirdetést.

    A sikeres online vállalkozás egyik alapja egy jó, vevőszerző címlista, de ehhez ugye címek is kellenek. Ha már mindent tudsz a hírlevelekről, de valahogy még mindig kevesen vannak a listádon, itt végre megtanulod a megoldást!

  • Az egyik legfontosabb dolog nagyon sok vállalkozás számára azt láttatni, hogy „pezseg” a Facebook oldaluk.

    Ennek megvan a maga technikája, mégpedig a hirdetett posztok vagy videók megfelelő kezelése. Ezt is meg fogjuk nézni, hogy hogyan csináld, és hogyan érd el végre, hogy a lehető legkisebb összegből úgy nézzen ki, hogy sokan lájkolják, osztják stb. a posztjaidat.

  • Megtanulod a 6 fő elemet, amiből minden egyes Facebook hirdetés áll.

    Ha ezeket megérted, nem csak hirdetést összerakni lesz majd gyerekjáték a számodra, de sokkal könnyebben meg fogod találni, hogy hol a hiba, ha egy hirdetés nem megy. Ráadásul bármennyire hihetetlen, de ez a 6 elem változatlan már évek óta a Facebook hirdetési rendszerében.

    Tehát ha megérted ezeket az alapokat, még akkor is tudni fogod majd, hogy hogyan kell sikeresen hirdetni, ha változik maga a hirdetési felület. Ami azért valljuk be, elég gyakran megtörténik. Ugye tudod, mekkora előny lesz ez számodra azokhoz képest, akik minden hónapban újra tanulják a kattintgatást?

  • Aztán van itt még néhány kevésbé hangzatos, de nagyon fontos konkrétum, amit ismerned és tudnod kell a gyakorlatban is használni, ha sikeresen akarsz hirdetni:

    – Hogyan tudsz konverziót mérni a Facebookon, azaz elkülöníteni a vásárlókat a nem vásárlóktól, és mire jó ez neked?

    – Hogyan jönnek ki a hirdetések árai a Facebookon, azaz min múlik, hogy mennyit fizetsz?

    – Milyen hirdetés típusok vannak, és melyiket mikor használd?

  • – Mik azok a célközönségek, és miért múlhat akár ezen az egy ponton a hirdetésed sikeressége?

De itt még nem állunk meg!

Ismersz, és tudod nagyon jól, hogy nekem mindenem a hatékony cégműködés, és ezt szeretném most közelebb hozni számodra is. Nem csináltam volna egy videótanfolyamot csak azért, hogy bemutassak neked néhány menüpontot.

Szóval csatold be az övedet, mert lesz ennek a tanfolyamnak egy olyan része is, ahol magasabb fokozatba váltunk!

  • Még ha AdWordsben vagy más rendszerben hirdetsz, akkor is segíteni fogok.

    Na nem, ez nem egy AdWords tanfolyam, de olyan háttérinformációkat árulok el neked, amiket a profi hirdetők használnak a sikeres fizetős kampányaik felépítésére. Nem azok, akik mások pénzét költik, hanem akik a sajátjukat. Ha megérted, hogy min múlik egy fizetős kampány valódi sikeressége, akkor bármilyen rendszerben képes leszel használni ezt a tudást.

  • Mi a kulcs adat a hatékony hirdetéshez?

    Egyetlen dolog, amin múlik a siker. Ha ezt használod, garantálom, hogy az egész gondolkodásmódod megváltozik, és végre kidobhatod azokat a hirdetéseket, amik nem hoznak neked pénzt.

  • Egyben megnézzük azt is, hogy ha eddig nem kerestél pénzt vagy nem kerestél elég pénzt a Facebook hirdetésekkel, annak mi volt az oka.

    Elárulom, köze van ahhoz, hogy hogyan számolja a hirdetések árát a Facebook, és döbbenni fogsz, amikor ezt megérted, és elkezded alkalmazni.

  • Megtanítalak sikeresen tesztelni.

    Ez nem hangzik érdekesen, de a sikeres online marketing, és különösen a sikeres fizetett hirdetések alapja, hogy tudd, melyik hirdetés működik és melyik nem. Erre lehet tippelni, keresztbe tett ujjakkal várni a csodát, vagy lehet ténylegesen tudományos alapon, pontosan megtalálni a leghatékonyabb megoldást. Ja, és napi pár percben!

  • Végre megérted azt is, hogy mitől lesz befektetés a hirdetésre elköltött összeg, és nem költség.

    A legtöbb vállalkozó számára sajnos ez egy költség, ami annál jobb, minél kisebb. És közben talán te is hallottad már, hogy erre befektetésként kellene nézni, és talán szeretnéd is, de valahogy sosem ment, hiszen sosem láttad, hogy stabilan visszahozta volna a Facebook hirdetés a ráköltött összeget. Na most ezt is rendbetesszük. Ezen a képzésen végre megérted, mi a titka annak, hogy elérd, valóban befektetés legyen a Facebook hirdetési összeg, és tényleg csak azt várd, hogy többet költhess rá, mert tudod, hogy az neked is többet fog hozni.

És még négy EXTRA a végére

  1. Megmutatom neked azt, hogy hogyan kapcsold össze a Google AdWords adatait a Facebook hirdetésekkel.

    Na nem valamilyen automatizálásról beszélek itt, hanem a legokosabb trükkről, amire mostanában rájöttem. A Google megmutatja nekünk az AdWordsben, hogy mi érdekli az embereket egy témában, és ezt hatalmas sikerrel tudod használni a Facebook hirdetések célzásánál. Én bizonyos hirdetéseimnél negyedére vittem le ezzel az egyetlen trükkel a hirdetési költséget.

    Figyelem! Ez egy annyira haladó technika, hogy még a keresőoptimalizálás oldaláról is lehet, hogy kapsz tőlem újat. Ha engem kérdezel, ez az egy tipp megérheti neked a teljes tanfolyam árát, mert végre nem tippelni kell majd, hogy kire kellene célozni a Facebookon, hanem kerek perec le lesz írva!

  2. Megmutatok neked egy nagyon durva célzási trükköt.

    Itt is kilépünk a Facebookról, és a saját honlapod adatait fogjuk felhasználni arra, hogy valóban azokra célozz, akik a te célcsoportod, akiket te sikerrel elérsz. Tudod mit jelent ez? Hogy sokkal hatékonyabban, vagyis sokkal olcsóbban fogsz tudni hirdetni, és sokkal jobban fogják a hirdetéseidet szeretni!

  3. Van egy harmadik trükköm is. Ez nagyjából felére vitte le a hirdetési árainkat, és nálam ez volt az, amikor a fejemre csaptam, hogy hát ilyen nincs! Pedig van.

    Egyszerűen arról van szó, hogy bizonyos hirdetéseknél hogy úgy mondjam szembe kell menni az árral, és olyan célzást választani, ami elsőre egyáltalán nem tűnik logikusnak. Egy dologban biztos lehetsz: a konkurensed nem fogja ezt a módszert választani, mert elsőre tényleg szembemegy minden logikával. De ez a trükk Facebook saját hirdetési kisokosának az egyik eldugott sorából kiolvasható, és a tanfolyamon te is pontosan megérted, hogy miért működik, és onnantól sikerrel használni is fogod tudni!

  4. Nem az én képzésem lenne, ha nem lenne szó keresőoptimalizálásról. Bemutatok egy trükköt, amiben azt fogod megtanulni, hogy hogyan tudod Facebook hirdetésekkel javítani a Google keresőben a megítélésedet.

    Igen, nem kevertem össze. Facebook hirdetésekkel javítani a Google megítélésedet. Ez az általam ismert egyetlen SEO kiskapu, amikor ténylegesen pénzért lehet jobb Google eredményeket, vagy legalábbis jobb megítélést venni.

ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

Mit mondanak mások a tanfolyamaimról?

“Már régebben megvettem, de most vált aktuálissá a facebook hirdetés tanfolyam. 2 nap alatt beleástam magam és elindítottam a Facebook oldalra egy lájk szerző hirdetést.

Az eredmény még engem is meglepett. Egyetlen nap alatt 70 feliratkozó 8 Ft/db áron. Plusz a “hozadékai”: kattintanak a weboldalamra, feliratkoztak páran a hírlevélre, lájkoltak több bejegyzést a Facebookon, megosztották az oldalt. Tehát a tanfolyamod alapján jól belőttem a célközönséget és sikerül egy klasz képet találni, amire kimagaslóan sokan reagáltak. Biztos van ettől jobb eredmény is, de egy alig ismert Facebook oldallal nekem ez óriási eredmény.

Csak szeretnék köszönetet mondani a tanfolyamért. Olyan infókat osztottál meg, amikre magamtól nem tudom mikor, és hány kísérlet után jöttem volna rá. Mindezt érthetően, gyakorlatorientáltan mutattad be. Kialakult bennem egy globális rálátás a témára, így már nem érzem magam olyan elveszettnek ezen a területen.
Ja, és az eredmény is azonnal mutatkozott.”

Fekete Tünde
meselang.hu

“Sok gyakorlati tipp. Saját tapasztalataid alapján összeállított tananyag. Átlátható és átlag honlaptulajdonosként is jól érthető, azonnal hasznosítható ismeretek.”

Keresztesné Molnár Anita
TudatosAdozo.hu

“…Eddig 10x ennyit ültem az ingyenes tartalmak előtt otthon, most végre gyakorlati megvalósítás is lehet belőle…”

Baji Angéla
www.interjuramegyek.hu

“A tanfolyamokon tanultak alapján bebizonyosodott, hogy csak működő dolgokat tanítasz. A tanultak megvalósításával valóban jó eredményeket lehet elérni. Folyamatos látogató emelkedés van az oldalainkon. Külön nagy öröm számunkra, hogy az egyik duguláselhárító oldalt már felhoztuk a google 1. oldalra, ami nem kis teljesítmény ekkora konkurencia harc mellett.”

Korfanti Gábor

“…érthetően, egyszerűen lett elmagyarázva minden, azzal a szándékkal, hogy megértsék és látszik, hogy valódi tudás van mögötte.”

Szklenár Ferenc

“Gyakorlatközpontú és aktuális ismereteket ad a tanfolyam. Laikusok számára is érthető az anyag, könnyen lefordítható a hétköznapi gyakorlatra.

R.A.

ÉRDEKEL, MIKOR TUDSZ ÚJRA JELENTKEZNI RÁ?
GÖRGESS AZ OLDAL ALJÁRA, ÉS
KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

Jöjjön az ára

Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos, és hasznos az anyag, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

Bár ez a videó tanfolyam aranyárban mérhető, egy felkészült online marketinges tudásánál is többet kapsz belőle ezért elkérhetnék érte akár százezer forintot.

De nem teszem! Nem kérek érte 100.000 Ft-ot, sem 50.000 Ft-ot, de még csak 30.000 Ft-ot sem.

Ezt a tanfolyamot kifejezetten úgy áraztuk be, hogy bárki számára elérhető legyen.

Az ára: bruttó 37.465 Ft (29.500 Ft + ÁFA).

Ha VIP Klub tag vagy, akkor számodra a képzés ára bruttó 29.845 Ft (23.500 Ft + ÁFA). Megrendelés után kérlek jelezd nekünk e-mailben ha szeretnél élni a VIP kedvezménnyel.

Garantáltan?

Igen. Nincs mit magyaráznom, hiszen ismersz. Olvastad a tanfolyamomat, tudod hogy csak olyat írok le, ami neked hasznos. Ráadásul én a te nyelveden beszélek, mert én magam is vállalkozó vagyok.

Tudom, hogy ez a tanfolyam is annyira hasznos lesz számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

Ha nem tetszik, 30 napon belül küldesz egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom neked a pénzed! Nincs harag, és a tudást is megtarthatod.

Elégedettségi garancia

Hogyan szerezheted meg ezt a tudást?

  • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
  • Küldök egy proforma számlát. Ha ÁFÁ-s vagy vissza is igényelheted, és még a könyvelőd is szeretni fog!
  • Utald át az összeget a proforma számlán megadott bankszámlaszámunkra!
  • Amint beérkezik a számlánkra a pénz, megkapod a végszámlát és elküldjük a regisztrációhoz szükséges további információkat.
  • Ezután bármikor és bármennyiszer megnézheted majd a videókat.
  • Az egyes tanfolyam anyagok alatt lesz lehetőség kérdezni, ha valamit nem értesz.

KERÜLJ FEL A VÁRÓLISTÁRA!

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az info@flizor.com címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem a tanfolyamra!” gombra kattintással a Flizor Média Kft.-vel (2100 Gödöllő, Szabó Pál utca 60., adószám: 12886630-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-187161) kötöd.