Keresőoptimalizálás

Duplikáció: a duplikált tartalmak misztifikációja

Duplikáció: a duplikált tartalmak misztifikációja

A duplikáció jelentése, valamint a duplikáció jelentősége a keresőoptimalizálásban. Mi a duplikált tartalom? Mi nem az? Mennyire fontos ez?

Tovább olvas»

Kulcsszó kutatás

Kulcsszó kutatás

A kulcsszó kutatás 5 egyszerű, bárki által megvalósítható lépése. Nem kell szakembernek lenned. Ha végigcsinálod ezt az 5 lépés, akkor mindig jó és hatékony kulcsszavaid lesznek!

Tovább olvas»

Linképítés 2017-ben

Linképítés 2017-ben

Tudomány vagy átverés a linképítés? Hogyan építs linkeket ha te magad csinálod? Mire figyelj ha kiadod a linképítést?

Tovább olvas»

A meta author és rel=”author” helyes használata

A meta author és rel=”author” helyes használata

A meta author tag és a rel author link kapcsán időről időre találkozom hajmeresztő beállításokkal. Mik ezek? Mire jók? És főleg, hogyan használd őket a honlapod keresőoptimalizálása során?

Tovább olvas»

Html forráskód ellenőrzése

Html forráskód ellenőrzése

Mi az a html forráskód? Hogyan ellenőrizd a honlapodon? Egyáltalán mire jó és miért fontos a keresőoptimalizálás szempontjából?

Tovább olvas»

Html átirányítás

Html átirányítás

Mit jelent a html átirányítás? Milyen formái vannak? Hogyan használd okosan a keresőoptimalizálásban, hogy a keresők is szeressék és értsék?

Tovább olvas»

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre: 9 alapvető és kihagyhatatlan lépés, amivel te is könnyedén és ingyen keresőoptimalizálttá teheted a honlapodat akár már ma!

Tovább olvas»

A belső linkek ereje, avagy kit látsz a tükörben?

A belső linkek ereje, avagy kit látsz a tükörben?

Miért hinnék szépnek mások azt a lányt, aki undorodva néz saját magára a tükörben? Miért hozna jó helyen a Google vagy más kereső, ha maga sem linkeled az oldalaidat? Egy alig hangoztatott, mégis nagyon jól működő trükk: a belső linkek.

Tovább olvas»

A keresőoptimalizálás célja

A keresőoptimalizálás célja

Mi a keresőoptimalizálás célja? Nem csodálom, ha ezzel a témával kapcsolatban sokan úgy érzik magukat, mint Pistike a százéves viccben. De hogy szól a vicc, és kinek a célján is dolgozol te valójában?

Tovább olvas»

Google webmester eszközök – az online marketing nulladik lépése

Google webmester eszközök – az online marketing nulladik lépése

Vajon mit szólna Józsi, az egyszeri kereskedő, ha olyan eszköze lenne a belvárosi kis boltjában, mint a Google Webmester eszközök? Az online marketing és a keresőoptimalizálás ott kezdődik, hogy megtudjuk, mit akar a piac. Azok, akik vásárolnak nálunk, és azok is, akik nem. Ehhez ad elengedhetetlen segítséget a Google ingyenes terméke, a Webmester eszközök.

Tovább olvas»