Keresőoptimalizálás

SEO esettanulmány: Folyamatos fellendülés

SEO esettanulmány: Folyamatos fellendülés

A következő SEO esettanulmány szerzője Csábi Boróka, vízszakértő, vízszűrőkkel foglalkozó vállalkozó. Boróka honlapja hatalmas piacon, erős verseny és konkurencia mellett 1 év alatt a legfontosabb kulcsszavára a 2. helyre jött föl. Ez idő alatt 10x-ezte a látogatottságát és 5-6x-ozta a forgalmát. A siker kulcsáról ő maga mesél. Ezek a SEO technikák egy éve folyamatos fellendülést […]

Tovább olvas»

SEO esettanulmány: A SEO (mégis) működik

SEO esettanulmány: A SEO (mégis) működik

Terveink közt már régóta szerepelt, hogy indítunk egy SEO esettanulmány sorozatot. Ennek első bejegyzését olvashatod éppen. Itt olyan hozzád hasonló, hús-vér vállalkozók írnak SEO tapasztalataikról, akik már sikereket értek el keresőoptimalizálási és online marketing téren. Az első cikk szerzője Csernai Kata, aki nyáron indította webshopját egy számára teljesen új területen. Azóta folyamatosan növeli látogatottságát a […]

Tovább olvas»

A keresőoptimalizálás lépései

A keresőoptimalizálás lépései

Ha eredményt akarsz elérni a honlapoddal, elengedhetetlen, hogy a keresőoptimalizálás lépései a megfelelő sorrendben be legyenek tartva! De mik ezek a lépések? És milyen sorrendben köveik egymást?

Tovább olvas»

Kulcsszó sűrűség: igazából mennyire számít?

Kulcsszó sűrűség: igazából mennyire számít?

A kulcsszósűrűség valóban a SEO szent grálja, vagy csak kamu? Ha eddig számoltad a %-okat, akkor most talán máshogy fogsz a dologra tekinteni. Példák 0% kulcsszósűrűséggel elért Google 1. helyezésre, és a legjobb kulcsszó sűrűség vizsgálók.

Tovább olvas»

SEO jelentése

SEO jelentése

Mit jelent az, hogy SEO? Hogyan kell egyáltalán kiejteni? És mi van mögötte – vagyis hogyan lesz ebből több bevételed? SEO jelentése és…

Tovább olvas»

PageRank – félreértések és a valódi jelentése

PageRank – félreértések és a valódi jelentése

Mi a pagerank? Mire tudod használni a keresőoptimalizálásban, és mi az a félreértés, ami sok vállalkozót összezavar? PageRank jelentése.

Tovább olvas»

Óvakodj a hamis prófétától! Avagy: ha bizonyíték kell és nem ígéret…

Óvakodj a hamis prófétától! Avagy: ha bizonyíték kell és nem ígéret…

A keresőoptimalizálás olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá. Hogyan tudod mégis kiszúrni, hogy valódi szakértővel, vagy kóklerrel van dolgod?

Tovább olvas»

Mobil optimalizálás

Mobil optimalizálás

A mobil optimalizálás vagy mobil seo sokakban merül fel kérdésként. Hogyan kezeli a Google a keresési találatokat mobil eszközökön? Mit kell tennem, hogy a mobilon (telefonon, tableten) keresők is az én oldalamra kattintsanak? Kell-e egyáltalán tennem valami?

Tovább olvas»

SEO: Keresőoptimalizálás vagy mi a SZÖSZ? A végén elárulom, miért röhögök én a SEO-záson!

SEO: Keresőoptimalizálás vagy mi a SZÖSZ? A végén elárulom, miért röhögök én a SEO-záson!

Mit jelent az, hogy SEO? Miért nem írtam erről eddig soha egy keresőoptimalizálásról szóló honlapon? Meg fogsz lepődni, ha elolvasod!

Tovább olvas»

Sikerdíjas keresőoptimalizálás: A nemfizetés csak 1 a hihetetlen átverések közül!

Sikerdíjas keresőoptimalizálás: A nemfizetés csak 1 a hihetetlen átverések közül!

Sikerdíjas keresőoptimalizálás: valóban korrekt üzlet, vagy inkább csak szépen csomagolt átverés? 8 gyanús megoldás, amin döbbenni fogsz!

Tovább olvas»